AUDIENŢE. Publicul a fost cu Visurile în topul audienţelor de aseară. Emisiunea de la Pro TV a fost lider pe toate targeturile, peste Fructul oprit. Serialul produs de Ruxandra Ion la Antena 1 a staţionat pe doi.
Pro TV a scos o medie de audienţă de aproximativ 1,5 milioane de telespecatori pe minut. Vârful naţional s-a înregistrat la ora 20:46, când aproximativ 1,9 milioane de oameni aveau televizoarele deschise pe Visuri la cheie.
Digi Sport 1 s-a văzut bine la oraşe şi pe publicul comercial, cu meciul de fotbal Sepsi Sfantu Gheorghe - FCSB (4-2). Pe intervalul Visuri la cheie, Antena 1 a difuzat Fructul oprit şi Kanal D a avut Mireasa din Istanbul.
Paginademedia.ro prezintă audienţele pe intervalul emisiunii Visuri la cheie:
NAŢIONAL. Pro TV a condus topul audienţelor aseară, cu o medie de 1,5 milioane de telespecatori pe minut. Pe locul secund s-a clasat Antena 1, care a avut pe interval o medie de 1,4 milioane de privitori.
Kanal D a completat podiumul, cu o medie de peste un milion de telespectatori pe minut.
URBAN. La oraşe, liderul a rămas acelaşi. Pro TV a condus cu o medie de 790.000 de telespectatori. Antena 1 a ocupat locul secund şi a cifre de aproximativ 635.000 de privitori.
Postul Dogan a fost tot pe locul trei, iar pe interval a avut cifre de aproximativ 460.000 de privitori.
Digi Sport 1 a fost postul de pe locul cinci în mediul urban, cu meciul de fotbal Sepsi Sfantu Gheorghe - FCSB (4-2).
COMERCIAL. Visurile au câştigat şi publicul comercial, cu o medie de 415.000 de privitori. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 24,6%.
Locul secund a fost ocupat Antena 1, care a avut pe interval cifre de aproximativ 330.000 de telespectatori şi un share de 19,6%.
Meciul de fotbal de la Digi Sport 1 a urcat pe locul patru.
GALERIE FOTO. Visuri la cheie, 5 decembrie, ultima ediţie din sezon
Audienţa posturilor TV miercuri, 5 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel NAŢIONAL
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.586.000 | 8.9 | 17.8 |
2 | Antena 1 | 1.480.000 | 8.3 | 16.6 |
3 | Kanal D | 1.065.000 | 5.9 | 12.0 |
4 | Antena 3 | 416.000 | 2.3 | 4.7 |
5 | National TV | 377.000 | 2.1 | 4.2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 5 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel URBAN
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 790.000 | 8.2 | 17.4 |
2 | Antena 1 | 636.000 | 6.6 | 14.0 |
3 | Kanal D | 458.000 | 4.8 | 10.1 |
4 | Antena 3 | 277.000 | 2.9 | 6.1 |
5 | DigiSport 1 | 245.000 | 2.5 | 5.4 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienţa posturilor TV miercuri, 5 decembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30-22.25), la nivel COMERCIAL
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 414.000 | 9.4 | 24.6 |
2 | Antena 1 | 331.000 | 7.5 | 19.6 |
3 | Kanal D | 111.000 | 2.5 | 6.6 |
4 | DigiSport 1 | 93.000 | 2.1 | 5.5 |
5 | National TV | 64.000 | 1.5 | 3.8 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Cand saptamana trecuta "Pro TV" a fost lider joi, iar "Ultimul Trib" pe 3 pe toate target-urile nu ai intrebat de audiente. La fel si azi.. Nu ceri audientele ?