Bruce Willis, clasicul erou "Greu de ucis" a fost "sursă de inspiraţie" pentru o campanie românească. În România avem "Greu de livrat". Jason Statham, Curier în mai multe producţii, i-a inspirat şi el pe curierii de la noi.
Fan Courier a lansat o campanie inspirată din filmele de acţiune. Eroii sunt nimeni alţii decât curierii, iar „clasicii” Bruce Willis sau Jason Statham sunt lăsaţi în planul doi. La pachet au lansat şi un joc online despre care are în centru „joaca” de-a curierul.
Proiectul „Curier în Acţiune” este o parodie, în cheie comică, a filmelor de acţiune. Creativii au adaptat titlurile şi posterele originale ale filmelor.
Este vorba despre „Greu de Livrat” (Greu de ucis), „Curieri de Sacrificiu” (Eroi de sacrificiu) şi „Livrare: Imposibilă” (Misiune imposibilă) sunt „titlurile” cu care reprezentanţii companiei de curierat spun povestea meseriei de curier.
Creativii au dezvoltat şi un joc online Curier în acţiune. Acţiunea jocului se petrece într-o lume în care reducerile au invadat internetul, iar soarta coletelor se află în mâinile curierului. Utilizatorii trebuiesă livreaze cât mai multe colete. Jucătorii pot câştiga şi premii: gadget-uri şi accesorii pentru pasionaţii de filme.
Potrivit reprezentanţilor companiei, mesajul din spatele campaniei s-a concentrat pe „inamicul principal” al curierilor, mai exact reducerile.
Campania a fost gândită de o echipa de creativi ai agenţiei Marks:
- Mia Munteanu, Client Service Director
- Paula Matei, Account Manager
- Andrei Enache, Digital Project Manager
- Dan Hagiu, Creative Director
- Sabina Stănciucu, Copywriter
- Irina Radu, Copywriter
Campania se vede în cinema, outdoor, social media şi se aude la radio.
- VIDEO - Curier în Acţiune
- FOTO - Posterele campaniei
Comentarii