Se întâmplă (probabil) o dată la 100 de ani. KFC şi McDonald`s, două lanţuri de fast-food rivale, au luat ce-i mai bun din „curtea vecinului” şi au ieşit în social media.
Concret, pe 1 Decembrie, ambele companii au postat pe Facebook o imagine cu un produs al lor şi unul de la concurenţă.
McDonald's a fost primul, care a postat o imagine cu faimoşii săi cartofi aurii, alături de la fel de faimosul sos de usturoi. „Buni şi cu sosul vecinului KFC. #TraiascaCapraVecinului #1Decembrie”, a fost textul care a însoţit imaginea.
La scurt timp, ieşea KFC cu o poză cu Variety Bucket şi Cartofi de la Mec şi textul:
„Fanilor noştri care preferă cartofii McDonald's Romania lângă puiul crocant de la KFC, le spunem #TraiascaCapraVecinului #pebune #1decembrie”
Ambele mesaje au fost pe gustul fanilor din online. Peste 2.000 de share-uri şi 1.400 de comentarii a avut postarea de pe pagina McDonald's Romania şi alte 1.500 de share-uri şi 1.200 de comentarii au fost la KFC.
Despre campanie. Cine a convins cele două companii să se afişeze cu brandul vecinului în social media? Publicaţia PressOne, care a lansat de aproape o lună campania #TrăiascăCapraVecinului, împreună cu agenţia GMP.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Dacă oferta Mcdonalds nu mă încântă, îmi place în schimb puiul de la KFC, în special Variety-ul unde nu ai decât puiul cumpărat de la ei și lângă care poți să pui ce vrei tu de oriunde.
Poți mânca orice, aigrijă la cantitate!
.