„Reţeta” Alex Velea n-a funcţionat la audienţa emisiunii Acces Direct. S-a văzut în cifrele emisiunii din această toamnă, comparativ cu toamna lui 2017.
Ultimul sezon, din toamna lui 2018, a fost diferit de cel din 2017, pentru că în platou a apărut Alex Velea în postura de coprezentator.
Între timp, cântăreţul a părăsit show-ul la începutul acestei săptămâni, după ce se alăturase echipei Acces Direct în august 2018 (Mai multe detalii, AICI).
Emisiunea tabloid a înregistrat scăderi de audienţă de peste un punct de rating pe toate cele trei targeturi.
Cea mai evidentă scădere se obervă în luna septembrie, atunci când emisiunea debutat. Pe publicul comercial, emisiunea a scos o audienţă medie de 1,9 rating, în timp ce în aceeaşi lună a anului 2017 avea în medie 3,1 puncte de rating.
În noiembrie scăderea a fost tot de aproximativ un punct, de la 5 la 3,9 puncte de rating.
Pe publicul din toată ţara diferenţa între cele două perioade s-a menţinut, iar audienţa a mers în jos. Emsiunea tabloid a înregistrat, în medie, scăderi de câteva sute de mii de telespectatori.
Paginademedia.ro prezintă audienţele înregistrate de emisiunea Acces direct în toamna lui 2017, respectiv în 2018
Audienţele înregistrate de emisiunea Acces Direct în toamna lui 2017, respectiv în 2018, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | 2017 | 2018 |
---|---|---|
Septembrie | 867.000 (4.8) | 562.000 (3.1) |
Octombrie | 997.000 (5.5) | 785.000 (4.4) |
Noiembrie | 1.705.000 (9.5) | 1.424.000 (8.0) |
Decembrie | 1.677.000 (9,3) | 1.479.000 (8.3) |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Audienţele înregistrate de emisiunea Acces Direct în toamna lui 2017, respectiv în 2018, în mediul URBAN:
URBAN | 2017 | 2018 |
---|---|---|
Septembrie | 441.000 (4.5) | 285.000 (3.0) |
Octombrie | 465.000 (4.8) | 375.000 (3.9) |
Noiembrie | 664.000 (6.8) | 545.000 (5.7) |
Decembrie | 598.000 (6,2) | 577.000 (6.0) |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Audienţele înregistrate de emisiunea Acces Direct în toamna lui 2017, respectiv în 2018, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | 2017 | 2018 |
---|---|---|
Septembrie | 138.000 (3.1) | 83.000 (1.9) |
Octombrie | 146.000 (3.3) | 123.000 (2.8) |
Noiembrie | 226.000 (5.0) | 171.000 (3.9) |
Decembrie | 198.000 (4.4) | 176.000 (4.0) |
Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA
Citeşte şi:
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Hai, "inapoi la barlog". Sigur revii saptamana urmatoare, marti sau miercuri, cu laude.
"obsedati raman si in 2019"; este exact pentru tine.
doar pe aia protevisti ii vezi? lui nu ii zici sa iasa pe undeva? sau e angajatul tau?
Trebuie însă analizată şi cota de piaţă, dat fiind faptul că în toată Europa există o tendinţă, în special în rândul publicul foarte tânăr de a nu mai aprinde tv-ul. deci, prin analiza rating-ului, consider că datele pot induce în eroare. Cota de piaţă, în schimb, ar trebui să pună în evidenţă dacă publicul a "fugit" în altă parte (în cazul ăsta ar fi un SHR mai scăzut) sau dacă există o scădere generală a audienţei (în cazul ăsta, în schimb, indexul Share ar rămâne cât de cât egal). În concluzie, cred că ar fi mai corect afişaţi şi cotele de piaţă, în general, pentru toate clasamentele pe care le prezentaţi. Mulţumesc!
iti cam place sa pupi in dos postul
Si nici "paginademedia" nu a dat o stire cu audientele "Chefi la cutite"... Parca vad ca le da pe cele de marti, pe alea de luni nu.