Skip to main content

Miezul nopţii: Opt milioane de români în primul minut din 2019. Jumătate pe Antena 1 şi pe România TV

 
Miezul nopţii: Opt milioane de români în primul minut din 2019. Jumătate pe Antena 1 şi pe România TV

AUDIENŢE REVELION 2019. Câţi români au numărat ultimele secunde din 2018 la televizor? Mulţi. Mai exact, aproape opt milioane de români pe 15 posturi TV.

Publicitate

Pe ce posturi TV au început 2019?

Din cei opt milioane de români, cei mai mulţi - peste trei milioane - erau în primul minut din 2019 pe Revelionul Starurilor cu Dan Negru, de pe Antena 1. Aproape un milion de români se uitau la România TV.

Postul public TVR 1 transmitea la miezul nopţii petrecerea din Piaţa Constituţiei. Au numărat în direct cu cei din piaţă - dar de acasă - 740.000 de români.

Au completat minutul de la miezul nopţii Kanal D, TVR 2, Pro TV, Antena 3 şi Naţional TV.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţa posturilor TV la miezul nopţii, în primul minut din 2019.

Ce era pe posturile TV, la miezul nopţii:

  • Antena 1 - vedetele de la Revelionul Starurilor, cu Dan Negru, deschideau şampania (Romică Ţociu, Maria Dragomiroiu, Andreea Bălan, Diana Minuteanu,Vica Blochina).
  • România TV - Super Revelionul României - muzică populară toată noaptea, cu angajaţii postului şi cu invitaţi (ca şi anul trecut). Tot ca şi anul trecut, postul de ştiri care a marcat ca "Direct" programul înregistrat pentru noaptea dintre ani. (detalii despre derapaj, aici)
  • TVR 2 - Fuego şi Mirabela Dauer
  • Pro TV - Pe Pro TV era un film. La miezul nopţii, cadre cu Johnny Depp.
  • Kanal D - Invitaţii de la Teo Show Revelion
  • Naţional TV - Corina Chiriac şi Avem chef de Revelion
  • Posturile de ştiri - Artificii în primele minute din 2019
  • TVR 1 - Numărătoarea inversă din Piaţa Constituţiei (cu Diana Munteanu şi Dorian Popa). Apoi un program cu imagini de la Revelioane "de epocă" de pe TVR.

Audienţele posturilor TV la miezul nopţii în noaptea de Revelion, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 3.073.000 17,3 35,9
2 Romania TV 963.000 5,4 11,2
3 TVR 1 736.000 4,2 8,6
4 Kanal D 644.000 3,6 7,5
5 TVR 2 547.000 3,1 6,4
6 Pro TV 404.000 2,3 4,7
7 Antena 3 252.000 1,4 2,9
8 National TV 236.000 1,3 2,8
9 Favorit TV 190.000 1,1 2,2
10 ETNO 185.000 1 2,2
11 Prima TV 128.000 0,7 1,5
12 Antena Stars 122.000 0,7 1,4
13 Digi 24 115.000 0,6 1,3
14 Realitatea TV 112.000 0,6 1,3
15 Pro 2 87.000 0,5 1

Audienţele posturilor TV la miezul nopţii în noaptea de Revelion, în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 1.227.000 12,8 29,4
2 Romania TV 501.000 5,2 12
3 TVR 1 479.000 5 11,5
4 TVR 2 367.000 3,8 8,8
5 Kanal D 255.000 2,7 6,1
6 Pro TV 206.000 2,1 4,9
7 Antena 3 188.000 2 4,5
8 Digi 24 94.000 1 2,3
9 National TV 89.000 0,9 2,1
10 ETNO 78.000 0,8 1,9
11 Realitatea TV 77.000 0,8 1,8
12 Prima TV 45.000 0,5 1,1
13 Pro 2 39.000 0,4 0,9
14 Happy Channel 37.000 0,4 0,9
15 Antena Stars 34.000 0,4 0,8

Audienţele posturilor TV la miezul nopţii în noaptea de Revelion, pe SEGMENTUL COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Antena 1 502.000 11,7 32,8
2 TVR 1 221.000 5,2 14,5
3 Pro TV 156.000 3,6 10,2
4 TVR 2 99.000 2,3 6,5
5 Kanal D 88.000 2,1 5,8
6 Romania TV 76.000 1,8 5
7 Digi 24 50.000 1,2 3,3
8 Antena 3 44.000 1 2,9
9 Pro 2 27.000 0,6 1,8
10 ETNO 25.000 0,6 1,6
11 Prima TV 19.000 0,4 1,2
12 Happy Channel 17.000 0,4 1,1
13 National TV 15.000 0,4 1
14 Look Plus 14.000 0,3 0,9
15 Realitatea TV 13.000 0,3 0,8

Vezi audienţele REVELIONULUI 2019, în intervalul 22.00-2.00, aici


GALERIE FOTO. Minutul de la miezul nopţii, în imagini:

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • anonim anonim
    *** de revelion! sunt satul pana peste cap! de pestritu mantea dragusanu vandici etc vedete expirate vai de mama lor!
  • arcu de triumf arcu de triumf
    Bai da numai eu m-am plictisit de stirile astea de 10 zile din fiecare seara despre cum se "pregatesc romanii pentru revelion" ? Seara de seara cum se face salata de boeuf ce cumpara si cat romanii cat "scot din buzunar" cum isi aranjeaza pomu cum se imbraca cata carne pune pe masa cat alcool bea etc etc Si dupa aia inevitabil interviurile de pe DN1 cu asa nu se mai poate e incredibil asta e Romania atat putem stam de 3 zile pe drum ne-am plictisit etc etc. Cu aceleasi intrebari stereotipe puse la nesfarsit. Da bre stim. De 20 de ani e la fel. Asa si? Chiar seara de seara acelasi lucru? Bleah!
  • Obi Obi
    Marian, poate nu te-ai prins...de multi ani, romanul de rand care nu merge / nu isi permite sa mearga la revelioane nu are prea multe oferte la TV in noaptea dintre ani...mai ales dupa ce Pro TV-ul a fost vandut si are management strain caruia nu ii pasa de audientele de Revelion.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Postati si voi audientele de aseara???
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Audientele de aseara??? Ce a facut Nea Marin??
  • Gabriel Gabriel
    Pro gândește strategic. Bravo lor. Cu filme au reușit locul 2 respectiv 3 in noaptea de revelion? :)) de ce sa se plătească vedetele? De ce sa arunci bani degeaba? Când prinde și cu filme? Bravo lor. Deci, antena a fost și este odată in an pe locul 1. Atât. In rest o zi pe săptămâna. Bravo Pro.
  • marian marian
    Acestia sunt votanti PSD-ului adunati ANTENA -ROM TV, care au urmarit mascati de la tv amandoua patronate de guvernul Dancila dincauza asta merge bine tara
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Audientele de aseara??? Premiera pe Pro tv ! Poate postati audientele!?
  • geo geo
    Eu, in locul celor de la Pro Tv, difuzam toata noaptea episoadele din primele sezoane din las fierbinti...sa moara de ciuda concurenta....
  • D D
    "paginademedia", un clasament cu top 30 cele mai urmarite programe pe data de 31 decembrie nu postati ? Ca stirile cu audientele de pe 24, 25, 26 decembrie.
  • Cristi Cristi
    Pro-ul e pragmatic. Nu investeste mai nimic si e pe locul 2 total si comercial - si are 1/3 din totalul publicului comercial, adica aducator de bani. La polul Opus, Antena investeste mult, are victoria anuala de prestigiula cifre absolute, dar 80% din audienta o "pierde" pentru ca nu valoreaza nimic in monetizare. Concret, diferenta de buget dintre Antena si Pro nu justifica 300.000 public comercial in plus. Faptul ca la alte statii publicul necomercial a fost chiar si 90% arata clar de ce PRO abordeaza corect ca Business revelionul.
  • Dieter Schultz Dieter Schultz
    De cind sarbatorile la "pro" au devenit reci de la schimbarea proprietarului, nu mai au emisiuni de sarbatori parca zici ca sint un program de cablu strict pe bani! Romanul taxeaza asta. Ne-am obisnuit cu canale tv animate de oameni si emisiuni cu "spicher" care interactioneaa. Bravo a1, digi 24 (pt live la ora 0.00). Unde este "pro" cu emisiuni live de 1 decembrie cum era odata??? Cu "mosul aduce cadouri" cum era odata ?! Emisiunea "live" de dimi si stirile de la 17 si 19 sau noaptea sint ok dar par rigide fara interactiune cu cel de "dincolo" privitor de mic ecran. Pina si CNN avea live din NY cu 3 ore inainte de ora 0.00 (ora coastei de est) si avea live-uri cu vedete ( eu am "prins-o" pe cea cu Nicole Kidman. Era la Nashville.
  • Razvan Putina Razvan Putina
    Forta Antena 1! A spulberat concurenta! În minuntul de aur de la 00:37 Revelionul Starurilor a adunat în fața micilor ecrane 3.703.000.de romani din toata tara ,Antena 1 înregistrand 20,9 puncte de rating si 43,8 cota de piata! Sursa : a1

Trimite un comentariu

sus