Muzeul Antipa are o nouă înfăţişare. Site-ul instituţiei are o nouă grafică şi vine cu funcţii noi, menţionează reprezentanţii muzeului. De asemenea, cu un logo-ul muzeului vine într-o variantă uşor modificată faţă de cea veche (foto, mai jos).
Agenţia de publicitate MullenLowe a contribuit la proiect, iar MullenLowe Profero a semnat grafica site-ului, menţionează sursa citată.
Sigla are trei variante cromatice, cu semnificaţii diferite:
- Verde, sigla principală - legătura între muzeu şi natură
- Albastru - rigurozitatea ştiinţifică şi cunoaşterea prin tehnologie
- Portocaliu - curiozitatea copilărească şi dorinţa de joc în sens descoperitor
Luis Ovidiu Popa, directorul general al muzeului, a explicat alegerea:
„Am ales o paletă cromatică nouă a logo-ului, care exprimă în primul rând legătura între muzeu şi natură (varianta principală, de culoare verde), curiozitatea copilărească şi dorinţa de joc în sens descoperitor (varianta portocalie) sau rigurozitatea ştiinţifică şi cunoaşterea prin tehnologie (varianta albastră).
Avem nevoie sa ne asociem, atât ca public, cât şi muzeu, cu o identitate nouă, atractivă, proaspată.’’
Sigla veche
Sigla nouă
În primăvara acestui an, instituţia va face o campanie pentru alegerea unui slogan. De notat ca această iniţiativă va implica vizitatorii muzeului, fiind cei care vor stabili expresia.
„Muzeul are aproape 2.000.000 de exponate, dintre care 5.000 prezentate publicului. Cu mijloace şi tehnică moderne este adusă în actualitate informaţia bogată şi utilă. Dioramele - peisajele în care se prezintă în mediul lor natural exponatele - dar şi panourile touch-screen celebrează cunoaşterea istoriei naturale îmbinând vechiul cu noul”, completează reprezentanţii instituţiei.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii