Agenţia Profero, parte a grupului Lowe, a câştigat pitchul pentru preluarea comunicării în mediul digital ale brandurilor de sub umbrela PepsiCo: Mirinda, Lemon Lemon, Prigat, 7UP şi Gatorade.
Agenţia va gestiona strategiile şi campaniile digitale, dar şi conturile de social media, pentru promovarea produselor şi proiectelor aflate în derulare.
Andreea Dinescu, Managing Director Profero: „Ne bucurăm că avem oportunitatea de a coordona prezenţa brandurilor din portofoliul PepsiCo în mediul digital. A fost o chimie instantă cu clientul, care a rezonat din prima secundă cu noi, în general, dar mai ales cu propunerile noastre, în special.
Echipa a funcţionat integrat, iar acest lucru s-a observat de departe în expunerea ideilor care au respectat întocmai brieful. Aşadar, acum că am trecut la următorul nivel al jocului, abia aşteptăm să începem etapa de implementare şi apoi să ne bucurăm de rezultatele celor mai cool campanii, care vor fi lansate în curând”
Echipa Profero este formată din Marius Rizopol (Senior Art Director), Florian Langa, (Senior Copywriter), Elena Negrescu (Senior Copywriter), Dan Hariga (Art Director), Diana Dalimon (Junior Art Director), Damian Nuñez (Chief Creative Officer), Sabin Dima (Head of Technology), Cristina Moise (Social Media Manager), Alexandra Ion (Social Media Executive) şi Ovidiu Popa (Account Director).
Laurenţiu Ion, Digital Manager PepsiCo Beverages România: „Suntem într-un moment în care oricât de creativă şi ingenioasă ar fi o activare media, e nevoie de o construcţie strategică la fel de bine pusă la punct; iar aici, Profero a venit cu mixul câştigător.”
Echipa de marketing şi comunicare a PepsiCo este formată din Laurenţiu Ion (Beverages Digital Manager), Crina Stoian (Junior Digital Specialist), Irina Perju (Digital Analyst), Ioana Ciobotariu (Senior Brand Manager), Dragoş Florescu (Junior Brand Manager), Emanuela Bădângă (Junior Brand Manager).
Despre Profero Bucureşti
Profero Bucureşti, afiliată la reţeaua internaţională MullenLowe Profero, este o agenţie de digital advertising cu o experienţă de peste 10 ani pe piaţa din România, atât cu branduri locale, cât şi internaţionale. Profero este parte a unuia dintre cele mai importante grupuri de comunicare din România, Lowe Group, din care mai fac parte agenţiile Initiative, MullenLowe, Golin, Medic One şi BPN.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Trimite un comentariu