Schimbare la nivelul managementului Pro TV. Lucia Antal, directorul de marketing al Pro TV în ultimii ani, a trecut pe o altă poziţie, tot de management.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, Lucia Antal a trecut pe poziţia de Head of Research & Development, o poziţie nou înfiinţată. Conform aceloraşi informaţii, ea va continua să coordoneze, temporar, şi activităţile departamentului de marketing.
Contactată de Paginademedia.ro, Lucia Antal a confirmat informaţiile Paginademedia.ro.
Lucia Antal, pentru Paginademedia.ro:
"Anul acesta, voi prelua un nou rol în Pro TV, care mă bucură foarte tare: Director Cercetare & Dezvoltare.
Experienţa acumulată în peste 20 de ani de cercetare, implicarea în ARMA şi în Board-ul I-JIC îmi vor permite ca, împreună cu echipa de Research Pro TV, să contribuim la consolidarea poziţiei de lider pe piaţa media prin analiza datelor, a proceselor şi identificarea de noi oportunităţi de dezvoltare a business-ului."
Lucia Antal lucrează în Pro TV de 23 de ani, unde a inceput ca Research Analyst. A preluat poziţia de director de marketing în urmă cu aproape cinci ani. Este preşedinte al ARMA - Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor.
Lucia Antal, carte de vizită:
- Marketing Director Pro TV: martie 2014
- Preşedinte ARMA - Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor
- Managing Director MTV România: ianuarie 2013 - februarie 2014
- Managing Director Pro Cinema: aprilie 2004 - februarie 2014
- Research Manager Pro TV: iunie 1996 - martie 2004
- Research Analyst Pro TV: februarie - mai 1996
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Comentarii
Dupa ce a pus la pamant un super departament (pantofii Catincai au fost prea mari, csf nscf) si l-a decimat vanzand oamenii unul câte unul ca sa si pastreze postul, acum i-a venit rândul.
Dar treaba nu e gata, George, watch your back!