AUDIENŢE. Pro TV a dansat cu audienţa. Eliminarea lui Emil Rengle din Ferma şi întâmplările din Fierbinţi au pus încă o dată Pro TV pe prima poziţie în audienţe pe toate cele trei targeturi.
Formula „rurală”, cu Ferma şi Las Fierbinţi, a avut succes din nou, fiind a doua săptămână în care postul din Pache reuşeşte să fie lider de audienţă pe intervalul ambelor emisiuni.
La nivel de ţară, Ferma a fost urmărită de o medie de aproximativ 1,6 milioane de telespectatori
Emil Rengle a dus ultima luptă cu decepticonii şi autoboţii din filmul Transformers: Exterminarea de pe Antena 1. Kanal D a mers la sigurîncercat cu serialul turcesc Povestea noastră.
Paginademedia.ro prezintă, în continuare, audienţa posturilor tv pe intervalul Ferma (21:25-23:20):
NAŢIONAL. La nivel naţional, Ferma a avut cifre mai mari decât în seara de miercuri, cu media de 1.572.000 de telespectatori, în timp ce „Povestea” de pe Kanal D, ocupanta locului doi, a avut cifre asemănătoare, 1.366.000 de urmăritori.
În lipsa Fructului Oprit, Antena 1 a numărat, în medie 762.000 de telespectatori.
URBAN. În medie, 799.000 de telespectatori i-au urmărit pe Mihaela Rădulescu, Brigitte şi Florin Pastramă la oraşe. Filmul din seria Transformers de pe Antena 1 a ţinut în faţa televizoarelor 532.000 de persoane şi a urcat postul pe locul doi.
Serialul turcesc de pe Kanal D a fost urmărit de 371.000 de telespectatori.
COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Ferma s-a menţinut pe primul loc, cu o medie de 380.000 de urmăritori. „Pariul” de joi seară al Antenei 1, un film, s-a poziţionat pe locul doi, cu aproximativ 256.000 de telespectatori. Podiumul a fost completat de Kanal D, cu media de 181.000 de privitori.
Topul cinci pe comercial a fost completat de Antena 3 şi Pro 2.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:20), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.572.000 | 8.9 | 19.6 |
2 | Kanal D | 1.366.000 | 7.7 | 17.0 |
3 | Antena 1 | 762.000 | 4.3 | 9.5 |
4 | Antena 3 | 472.000 | 2.7 | 5.9 |
5 | Romania TV | 320.000 | 1.8 | 4.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 799.000 | 8.3 | 19.0 |
2 | Kanal D | 532.000 | 5.5 | 12.7 |
3 | Antena 1 | 371.000 | 3.9 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 322.000 | 3.4 | 7.7 |
5 | Romania TV | 196.000 | 2.0 | 4.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Ferma (21:25-23:20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 380.000 | 8.8 | 24.3 |
2 | Antena 1 | 256.000 | 6.0 | 16.4 |
3 | Kanal D | 181.000 | 4.2 | 11.6 |
4 | Antena 3 | 59.000 | 1.4 | 3.8 |
5 | Pro 2 | 47.000 | 1.1 | 3.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Intervalul Las Fierbinţi
NAŢIONAL. Viaţa fierbinţenilor a fost urmărită de 2.615.000 de telespectatori, în timp ce Povestea noastră de pe Kanal D a obţinut o medie de 1.410.000 de urmăritori. Fără Fruct, Antena 1 a ocupat locul trei şi a avut media de 788.000 de privitori
URBAN. La oraşe, aproximativ 1.234.000 de telespectatori au urmărit Las Fierbinţi. La o distanţă de aproape 700.000 de telespectatori, s-a aflat Kanal D, care a avut media de 546.000 de urmăritori. Antena 1 a completat podiumul cu 406.000 de persoane, în medie.
COMERCIAL. Tinerii de la oraşe au preferat Las Fierbinţi, care a adus o medie de 600.000 de persoane postului din Pache. Locul doi a fost câştigat de Antena 1, iar locul trei s-a dus la Kanal D.
În topul comercial, Pro 2 şi TVR 2 au ocupat locurile patru şi cinci.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.25), la nivel NAŢIONAL:
National TV | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.615.000 | 14.8 | 27.2 |
2 | Kanal D | 1.410.000 | 8.0 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 788.000 | 4.4 | 8.2 |
4 | Antena 3 | 400.000 | 2.3 | 4.2 |
5 | National TV | 396.000 | 2.2 | 4.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.25), în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.234.000 | 12.9 | 25.8 |
2 | Kanal D | 546.000 | 5.7 | 11.4 |
3 | Antena 1 | 406.000 | 4.2 | 8.5 |
4 | Antena 3 | 284.000 | 3.0 | 5.9 |
5 | Romania TV | 220.000 | 2.3 | 4.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 7 februarie pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.25), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 600.000 | 14.0 | 34.4 |
2 | Antena 1 | 247.000 | 5.7 | 14.1 |
3 | Kanal D | 177.000 | 4.1 | 10.1 |
4 | Pro 2 | 44.000 | 1.0 | 2.5 |
5 | TVR 2 | 42.000 | 1.0 | 2.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii
Fugi și gandeste-te ce aberații mai scoți mâine când Pro iar da de pământ cu antena pe comercial.
Pai exact ca tine, "mile Razvan Putina R"; nu ii vezi la "Pro TV". Uite aici tinerii; "Ferma" a avut 8,5 pe national iar pe comercial 10,2:
https://www.paginademedia.ro/2019/02/ce-audiente-a-scos-ferma-pro-tv-5-februarie-2019
Deci, cum e cu pensionarii ?
"e tanar publicul antenei"
Si tinereii de la "marele" tau serial unde sunt ?
https://www.paginademedia.ro/2019/01/audiente-las-fierbinti-30-ianuarie-fructul-oprit
https://www.paginademedia.ro/2019/01/audiente-ferma-mihaela-radulescu-30-ianuarie
https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-las-fierbinti-ferma-6-februarie
"3 ore timp de 3 zile cu program rural"
Nu plange "milica"... Macar acest program a fost lider pe toate target-urile. Chiar dublu pe comercial.
Când antena o da în bara cu audientele, o dați mereu în diverse. De ar fi romanii așa înapoiați ca publicul din tarile nordice sau Australia care gusta același tip de producții.
chill, ambele televiziuni au programe de forță. când intră chefii nu misca nimeni. la fel cu asia expres. nici fructul nu sta rau, iar te cunosc de undeva bate tot pe intervalul ei. pro are mai multe, vocea, fierbinti, r t l, acum ferma. dar observa ca se si adreseaza cu ferma, fierbinti, fermier caut nevasta, unui public mai needucat. multi sa fie.
auzi la el, ”dupa ce la tocit pro vi la dat voua.”
corect este cu ”l-a” în ambele propoziții.
apoi, fratele meu de dreapta (probabil un băiat ce trăieste din indemnizație socială) vezi ca s-au inventat semnele de punctuație, foloseste-le ,sunt gratis.