AUDIENŢE. Pro TV a ocupat seara de marţi cu Las Fierbinţi şi Ferma.
Las Fierbinţi, programul care a deschis prime-time-ul de marţi, a avut peste 2,5 milioane de telespectatori din întreaga ţară, media fiecărui minut.
Ferma a câştigat la pas lupta pentru audienţă. La bătaie cu Exatlon, de pe Kanal D, şi filmul „Bona de la forţele speciale”, de pe Antena 1, reality-ul de la Pro TV s-a impus pe toate targeturile.
Emisiunea Mihaelei Rădulescu a fost urmărită de aproximativ 1,5 milioane de privitori din toată ţara, în fiecare minut. Totodată, pe publicul tânăr a scos a scos cifre de peste 430.000 de telespectatori.
Exatlonul s-a clasat pe locul secund în toată ţara şi la oraşe, însă a fost sub Antena 1, când vine vorba de publicul comercial. Posturile de ştiri, Antena 3 şi România TV, au completat clasamentul primelor cinci posturi, aseară, pe intervalul Ferma.
Pro TV a fost lider şi pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21:20), cu cifre de peste două milioane de telespectatori în toată ţara şi peste 600.000 de privitori pe comercial.
Pe intervalul serialului de comedie Kanal D a fost pe doi, peste Antena 1, indiferent de target. De menţionat că postul Happy Channel s-a clasat pe locul patru, pe intervalul Las Fierbinţi.
Audienta posturilor TV marţi, 5 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.542.000 | 14.3 | 26.3 |
2 | Kanal D | 1.310.000 | 7.4 | 13.5 |
3 | Antena 1 | 883.000 | 5.0 | 9.1 |
4 | Happy Channel | 581.000 | 3.3 | 6.0 |
5 | Romania TV | 488.000 | 2.8 | 5.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 5 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.208.000 | 12.6 | 24.3 |
2 | Kanal D | 613.000 | 6.4 | 12.3 |
3 | Antena 1 | 484.000 | 5.1 | 9.7 |
4 | Happy Channel | 356.000 | 3.7 | 7.2 |
5 | Romania TV | 268.000 | 2.8 | 5.4 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 5 februarie, pe intervalul Las Fierbinţi (20:30-21.20), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 643.000 | 15.0 | 34.9 |
2 | Kanal D | 215.000 | 5.0 | 11.6 |
3 | Antena 1 | 214.000 | 5.0 | 11.6 |
4 | Happy Channel | 127.000 | 3.0 | 6.9 |
5 | Pro 2 | 48.000 | 1.1 | 2.6 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de 5 februarie, pe intervalul emisiunii Ferma (21:25-23.10):
NAŢIONAL. Emil Rengle şi Florin Pastramă au câştigat o audienţă de peste 1,5 milioane de privitori din toată ţara pe minut. Kanal D a fost pe doi, cu cifre de 1,2 milioane de telespectatori.
Antena 1 a completat podiumul la o diferenţă vizibilă faţă de primele două clasate.
URBAN. În mediul urban clasamentul a fost aproximativ acelaşi: Pro TV, Kanal D şi Antena 1 primele trei poziţii. În schimb, posturile de ştiri au făcut schimb de locuri, Antena 3 a trecut peste România TV.
COMERCIAL. Publicul tânăr a mers tot cu fermierii. Pro TV a scos cifre de aproximativ 430.000 de privitori, cu un rating de 10,2% şi o cotă de piaţă de 28,1%.
Antena 1 a trecut peste Kanal D şi a scos cifre de aproape 230.000 de privitori, în fiecare minut. Postul Intact a avut o cotă de piaţă de 14.6%.
Exatlonul de la Kanal D a avut o audienţă de aproximativ 200.000 de privitori, în fiecare minut, pe intervalul Fermei. De asemenea, a avut o cotă de piaţă de 13%.
Audienta posturilor TV marţi, 5 februarie, pe intervalul Ferma (21:25-23.10), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.514.000 | 8.5 | 19.4 |
2 | Kanal D | 1.242.000 | 7.0 | 15.9 |
3 | Antena 1 | 723.000 | 4.1 | 9.2 |
4 | Romania TV | 456.000 | 2.6 | 5.8 |
5 | Antena 3 | 383.000 | 2.2 | 4.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 5 februarie, pe intervalul Ferma (21:25-23.10), în mediul URBAN:
URBAN | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 809.000 | 8.4 | 19.7 |
2 | Kanal D | 566.000 | 5.9 | 13.8 |
3 | Antena 1 | 440.000 | 4.6 | 10.7 |
4 | Antena 3 | 270.000 | 2.8 | 6.6 |
5 | Romania TV | 225.000 | 2.4 | 5.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV marţi, 5 februarie, pe intervalul Ferma (21:25-23.10), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr. Persoane | Rtg (%) | Shr (%) | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 438.000 | 10.2 | 28.1 |
2 | Antena 1 | 228.000 | 5.3 | 14.6 |
3 | Kanal D | 203.000 | 4.7 | 13.0 |
4 | Romania TV | 52.000 | 1.2 | 3.3 |
5 | Antena 3 | 46.000 | 1.1 | 3.0 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
"mile Razvan Putina A1 R", de "Antena 1" nimic ? Pe intervalul "Las Fierbinti", de 3 ori mai putin. Umilinta nu ? Sau acum te-ai dat pe turcisme ? Numai laude pentru "Happy Channel"...
Pe national are 8,5 rating; pe comercial are 10,2.
Valabil si pentru "Las Fierbinti". Sta mai bine pe comercial.