Ce spune Telekom despre decizia Pro TV de a anunţa în mod agresiv o posibilă ieşire din reţeaua Telekom?
„Suntem surprinşi de anunţul făcut de Pro Tv. Discuţiile cu grupul media sunt în derulare şi negocierile cu acesta sunt purtate in beneficiul clienţilor noştri, in condiţiile in care Pro TV vizează o creştere semnificativă a pretului”, au declarat reprezentanţii Telekom într-un punct de vedere trimis Paginademedia.ro.
Reacţia Telekom vine în condiţiile în care Pro TV a anunţat pe toate site-urile sale că "ar urma să iasă din grila Telekom şi Next Gen".
Presiune fără precedent din partea Pro TV
Este pentru prima dată în relaţia dintre Pro TV şi cablişti când staţia îşi foloseşte cu o aşa agresivitate suporturile media pe care le deţine în interes comercial.
Pro TV nu numai că a anunţat că "ar putea ieşi de la 1 martie" - un anunţ făcut în timp ce negocierile se află în derulare, dar a şi "inundat" site-urile pe care le deţine cu o mulţime de bannere care poartă acelaşi mesaj.
Vrei calitate, plătești mai mult.
Vrei știrile cele mai urmărite din România, plătești mai mult.
Vrei cele mai ok filme, plătești mai mult (când Singur Acasă a fost pe Antena, a făcut rating cu 50% mic decât face pe Pro in fiecare an, întâmplare?)
Nu este foame, este modul de a rămâne cel mai de calitate și competitiv grup media din Romania.