RCS anunţă oficial închiderea staţiilor locale ale postului de ştiri, dar numarul de echipe de corespondenţi locali „se va mări de la 12 la 18”.
Compania precizează că „va derula, începând cu luna februarie, un proiect de eficientizare a activităţilor din trustul media (în special în televiziune), constând în extinderea reţelei de corespondenţi locali din ţară şi în consolidarea redacţiei centrale a postului Digi 24.”
În comunicat se menţionează că managementul a efectuat o analiză a eficienţei activităţii redacţiei centrale Digi 24, a reţelei de studiouri regionale şi a performanţelor actualei forme de organizare a activităţii media.
„Din această analiză a rezultat că este necesară o regândire a modelului de business în divizia de media, pentru a ţine pasul cu exigenţele şi nevoile publicului şi pentru a răspunde mai bine obiectivelor companiei pe termen scurt, mediu şi lung.
În urma proiectului de eficientizare, reţeaua de corespondenţi se va mări de la 12 la 18 echipe, care vor acoperi actualitatea din mai multe judeţe învecinate”, se precizează în comunicat
În acelaşi timp, redacţia centrală Digi 24 va viza integrarea în echipa de la Bucureşti a jurnaliştilor şi a personalul tehnic şi de producţie din studiourile regionale.
După finalizarea demersurilor privind renunţarea la licenţele audiovizuale, emisia staţiilor regionale ale Digi 24 va înceta. Digi 24 deţine, în prezent, 8 studiouri regionale în Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Timişoara.
Citeşte şi:
EXCLUSIV. Ultima oră: Digi24 închide staţiile locale
Prezentăm comunicatul Digi în continuare:
Digi | RCS & RDS va derula, începând cu luna februarie, un proiect de eficientizare a activităţilor din trustul media (în special în televiziune), constând în extinderea reţelei de corespondenţi locali din ţară şi în consolidarea redacţiei centrale a postului Digi 24.
Totodată, pentru a optimiza utilizarea resurselor în divizia media, compania va demara procedurile privind renunţarea la licenţele audiovizuale ale studiourilor regionale şi va creşte nivelul de dotare a echipelor de corespondenţi. În ultimii ani, piaţa media şi comportamentul de consum al publicului telespectator s-au modificat semnificativ, o parte din public migrând spre conţinuturile difuzate online sau multi-platformă.
Site-urile televiziunilor sau site-urile de ştiri atrag tot mai mulţi vizitatori, ceea ce conduce la scăderea audienţei altor canale. Conţinuturile difuzate online oferă nu numai informaţie de interes naţional şi internaţional, ci şi actualitate din proximitate (regiune, localitate).
Conducerea companiei a efectuat o analiză a eficienţei activităţii redacţiei centrale Digi 24, a reţelei de studiouri regionale şi a performanţelor actualei forme de organizare a activităţii media.
Din această analiză a rezultat că este necesară o regândire a modelului de business în divizia de media, pentru a ţine pasul cu exigenţele şi nevoile publicului şi pentru a răspunde mai bine obiectivelor companiei pe termen scurt, mediu şi lung.
În urma proiectului de eficientizare, reţeaua de corespondenţi se va mări de la 12 la 18 echipe, care vor acoperi actualitatea din mai multe judeţe învecinate.
În acelaşi timp, redacţia centrală Digi 24 va viza integrarea în echipa de la Bucureşti a jurnaliştilor şi a personalul tehnic şi de producţie din studiourile regionale.
După finalizarea demersurilor privind renunţarea la licenţele audiovizuale, emisia staţiilor regionale ale Digi 24 va înceta. Digi 24 deţine, în prezent, 8 studiouri regionale în Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Timişoara.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Deci, ne urmarim reciproc :)
Domnule Chiotea, v-am suparat, desi credeam ca fiecare are dreptul sa aiba o opinie. Despre fotbal, despre dragnea, despre tvr, despre vreme, despre orice si oricine, ca daca nu am mai avea fiecare opinii, am trai probabil in sora europeana a Coreei de Nord.
Sper ca nu va doriti asa ceva, eu sigur nu. A trecut o revolutie pe la noi, am inceput sa avem pareri, nu intotdeauna de bine unul despre celalalt sau sa gandim la fel despre acelasi lucru.
Intrebari: Daca va laud, este ok? Daca nu lucrez in media, nu am dreptul sa am propria opinie (adica pe modelul daca nu sunt politician, nu am voie sa am o parere despre dragnea, iohannis, etc) ? Am voie sa fiu dezamagit? Am voie sa ma astept de la presa ca ma informeaza? Am dreptul sa ma astept la un jurnal de stiri ca este sobru, obiectiv si informativ? Am dreptul sa ma astept ca presa trebuie sa ramana critica, nu sa huleasca, ci sa fie critica? Daca TVR are standarde foarte inalte, BBC ce are? Sau altfel spus, daca TVR are standare foarte inalte, de ce nu lasati lumea sa spuna asta?
Ma intreb doar. Cogito, ergo sum :) Altfel apreciez inteligenta si consistenta Dvs.
PS Este doar o opinie, corecta sau gresita, placuta sau dezagreabila. Seara buna!
Admir activitatea dvs frenetica pe acest site, insa as aprecia-o maxim daca v-ati asuma postarile. Nici nu vad legatura mea cu ceea ce se intampla la alta companie. Presupun ca nu lucrati in media, pentru ca altfel ati cunoaste ca pentru orice reportaj, ancheta si/ sau transmisie live este nevoie de acordul unor responsabili ierarhici pt emisie. Acestea vin in urma unui plan care trebuie justificat. Accept ca aparitiile mele nu va plac, dar nu pot lasa sa zburde pe aici insinuarile calomnioase pe care le faceti. Toate transmisiunile "mele" sunt de fapt ale unei echipe, discutam temele, propunerile vin din multe parti si punerea in practica necesita o trasabilitate/ mentinere a rigorii. Nu intru in detalii, standardele la Stirile TVR sunt foarte ridicate. Daca tot ma urmariti atat de intens, va rog sa imi dati un singur exemplu de PR si/ sau reclama facute de mine vreunei firme in timpul sutelor de emisii pentru postul public! Cred cu putere ca Romania e plina de oameni valorosi si o parte din misiunea mea in cadrul programului e sa-i descopar; nu cred ca a huli este o regula a profesiei.
@Radu F Gabrea
Multumesc, astept un miel. Totusi, pomenirea mea in acest context e off-topic.
Ori esti Chiotea in persoana, ori esti unul dintre acei invitati ai lui despre care vorbesti. Omul ala face PR, nu jurnalism. Sa ***, sa lauzi oamenii pana rosesc singuri de rusine, nu e presa, este PR, marketing, servicii de imagine.
Bine in Romania nu mai e o surpriza ca asa-zisii jurnalisti sunt prestatori de imagine pt firme, partide, grupuri de interese. Vezi asta de la cel mai mic site pana la cel mai mare ziar sau TV.
Dar, oricat ***, e mai bine sa ramanem cu picioarele pe pamant si sa stim despre ce vorbim. Altfel vine nea radu gabor si ne trage un perdaf de il si credem. daca suntem spalati pe creier, desigur.