RCS anunţă oficial închiderea staţiilor locale ale postului de ştiri, dar numarul de echipe de corespondenţi locali „se va mări de la 12 la 18”.
Compania precizează că „va derula, începând cu luna februarie, un proiect de eficientizare a activităţilor din trustul media (în special în televiziune), constând în extinderea reţelei de corespondenţi locali din ţară şi în consolidarea redacţiei centrale a postului Digi 24.”
În comunicat se menţionează că managementul a efectuat o analiză a eficienţei activităţii redacţiei centrale Digi 24, a reţelei de studiouri regionale şi a performanţelor actualei forme de organizare a activităţii media.
„Din această analiză a rezultat că este necesară o regândire a modelului de business în divizia de media, pentru a ţine pasul cu exigenţele şi nevoile publicului şi pentru a răspunde mai bine obiectivelor companiei pe termen scurt, mediu şi lung.
În urma proiectului de eficientizare, reţeaua de corespondenţi se va mări de la 12 la 18 echipe, care vor acoperi actualitatea din mai multe judeţe învecinate”, se precizează în comunicat
În acelaşi timp, redacţia centrală Digi 24 va viza integrarea în echipa de la Bucureşti a jurnaliştilor şi a personalul tehnic şi de producţie din studiourile regionale.
După finalizarea demersurilor privind renunţarea la licenţele audiovizuale, emisia staţiilor regionale ale Digi 24 va înceta. Digi 24 deţine, în prezent, 8 studiouri regionale în Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Timişoara.
Citeşte şi:
EXCLUSIV. Ultima oră: Digi24 închide staţiile locale
Prezentăm comunicatul Digi în continuare:
Digi | RCS & RDS va derula, începând cu luna februarie, un proiect de eficientizare a activităţilor din trustul media (în special în televiziune), constând în extinderea reţelei de corespondenţi locali din ţară şi în consolidarea redacţiei centrale a postului Digi 24.
Totodată, pentru a optimiza utilizarea resurselor în divizia media, compania va demara procedurile privind renunţarea la licenţele audiovizuale ale studiourilor regionale şi va creşte nivelul de dotare a echipelor de corespondenţi. În ultimii ani, piaţa media şi comportamentul de consum al publicului telespectator s-au modificat semnificativ, o parte din public migrând spre conţinuturile difuzate online sau multi-platformă.
Site-urile televiziunilor sau site-urile de ştiri atrag tot mai mulţi vizitatori, ceea ce conduce la scăderea audienţei altor canale. Conţinuturile difuzate online oferă nu numai informaţie de interes naţional şi internaţional, ci şi actualitate din proximitate (regiune, localitate).
Conducerea companiei a efectuat o analiză a eficienţei activităţii redacţiei centrale Digi 24, a reţelei de studiouri regionale şi a performanţelor actualei forme de organizare a activităţii media.
Din această analiză a rezultat că este necesară o regândire a modelului de business în divizia de media, pentru a ţine pasul cu exigenţele şi nevoile publicului şi pentru a răspunde mai bine obiectivelor companiei pe termen scurt, mediu şi lung.
În urma proiectului de eficientizare, reţeaua de corespondenţi se va mări de la 12 la 18 echipe, care vor acoperi actualitatea din mai multe judeţe învecinate.
În acelaşi timp, redacţia centrală Digi 24 va viza integrarea în echipa de la Bucureşti a jurnaliştilor şi a personalul tehnic şi de producţie din studiourile regionale.
După finalizarea demersurilor privind renunţarea la licenţele audiovizuale, emisia staţiilor regionale ale Digi 24 va înceta. Digi 24 deţine, în prezent, 8 studiouri regionale în Braşov, Constanţa, Cluj-Napoca, Craiova, Galaţi, Iaşi, Oradea, Timişoara.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii