UPDATE. Într-un punct de vedere trimis Paginademedia.ro, reprezentanţii Viacom, care operează brandul MTV, au explicat că MTV va emite în România sub o licenţă cehă şi va fi reprezentat de Thematic Channel.” Declaraţia integrală, în continuare.
La revedere, MTV România. Consiliul Naţional al Audiovizualului are pe ordinea de zi a şedinţei de joi retragerea licenţei MTV România, din portofoliul Pro TV.
De altfel, Pro TV a anunţat recent într-un comunicat că operaţiunile MTV se întorc la licenţiator, Viacom International Media Networks.
Compania mai anunţa atunci că publicitatea pentru MTV (varianta internaţională) şi VH1 va fi vândută în România, de la 1 martie, de regia Thematic Channel.
CONTEXT. MTV România s-a lansat pe 15 iunie 2002, pe licenţa pe care emitea MCM România. În decembrie 2007, Pro TV a preluat MTV România, semnând un contract cu Viacom International Media Networks.
În ultimii ani, televiziunea n-a mai intrat în măsurătorile de audienţă şi nici nu a mai vândut publicitate.
UPDATE. Poziţia Viacom, în continuare:
„MTV va continua să opereze în România şi să fie disponibil pentru telespectatorii de aici. Va opera sub licenţa cehă deţinută de Viacom şi va fi reprezentat de Thematic Channels în termeni de vânzări de publicitate.
Mai mult, incluzând MTV printre canalele deţinute şi operate de Viacom, compania vrea să consolideze poziţia brandului în România. Viacom, ca proprietar al brandului MTV, va acorda drepturi pentru conţinutul digital către furnizorii de servicii, astfel permiţând accesul la servicii digitale noi, precum cele de video on demand şi televiziune de tip catch-up.”
Citeşte şi:
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
Voi ce faceti acum? Acelasi lucru.