După ce Telekom s-a declarat „surprins”de anunţul făcut de Pro TV, vineri seara, postul vine astăzi cu un răspuns:
„Anunţul nu a fost o surpriză, Telekom şi NextGen fiind informaţi de câteva săptămâni că PRO TV va fi nevoit să-şi anunţe telespectatorii cu cel puţin o săptămână înainte de încheierea termenului final al ultimei prelungiri”, arată Pro TV într-un comunicat trimis Paginademedia.ro.
În plus, compania dă vina pe Telekom pentru această situaţie, precizând că „este cauzata de refuzul Telekom şi NextGen, în pofida numeroaselor încercări ale PRO TV, din ultimele 11 luni, de a semna un nou contract, dar şi a unor prelungiri ale contractului iniţial”.
„Trebuie să respectăm aceleaşi principii faţă de partenerii noştri, ca atare nu putem răspunde cererii Telekom şi NextGen de a reduce costurile”, mai adaugă Pro TV.
Compania menţionează în acelaşi comunicat că speră să rezolve această situaţie până pe 28 februarie.
Redăm în continuare comunicatul integral:
PRO TV îşi informează publicul în legătură cu posibilitatea ca programele sale să nu mai fie disponibile abonaţilor Telekom începând cu 1 martie. Această situaţie este cauzata de refuzul Telekom şi NextGen, în pofida numeroaselor încercări ale PRO TV, din ultimele 11 luni de a semna un nou contract, dar şi a unor prelungiri ale contractului iniţial. PRO TV este pe deplin implicat şi speră să rezolve această situaţie până joi 28 februarie, dar depinde de dorinţa Telekom şi NextGen de a face acest lucru.
Pentru că Telekom şi NextGen nu au confirmat până noaptea trecută dacă vor continua să retransmită canalele PRO TV şi după data de 1 martie, PRO TV a fost nevoit, din păcate, să înceapă informarea telespectatorilor săi în legătură cu faptul că este posibil ca aceştia să nu mai poata viziona canalele PRO TV după data de 1 martie.
Anunţul nu a fost o surpriză, Telekom şi NextGen fiind informaţi de câteva săptămâni că PRO TV va fi nevoit să-şi anunţe telespectatorii cu cel puţin o săptămână înainte de încheierea termenului final al ultimei prelungiri.
Nu putem da detalii care ţin de această negociere, dar vă asigurăm că oferim canalele noastre tuturor operatorilor în condiţii adecvate şi rezonabile.
Trebuie să respectăm aceleaşi principii faţă de partenerii noştri, ca atare nu putem răspunde cererii Telekom şi NextGen de a reduce costurile.
PRO TV regretă această situaţie si depune toate eforturile pentru a o soluţiona de o manieră rezonabilă, astfel încât abonaţii Telekom să poată urmări ca până acum programele noastre.
Pentru mai multe informaţii, abonaţii pot contacta serviciul de asistenţă Telekom: www.telekom.ro/formular-contact/, NextGen: www.next-gen.ro sau www.protv.ro/contact.
Comentarii
Exista si o grila de discounturi de volum intre 11% (300-600 mii de abonati) si 63% (peste 3 milioane de abonati). Deci pretul e undeva intre 2 si 5 lei per abonat, in functie de retea.