Schimbare importantă în show-ul Românii au telent, de pe Pro TV. După opt ani, emisiunea îşi schimbă sponsorul principal: firma care asigura Marele Premiu din finală şi avea cea mai mare expunere în cadrul talent-show-ului.
Anul acesta, Telekom nu va mai fi sponsor principal al Românii au talent, după opt ani neîntrerupţi în acest rol (început cu brandul Cosmote şi continuând cu Telekom, după rebranding).
Cine intră în locul Telekom?
Din promourile difuzate deja pe post, noul sponsor principal al show-ului este Rompetrol.
Ce spun cei de la Telekom?
Contactaţi de Paginademedia.ro, reprezentanţii companiei au precizat că „Telekom continuă să fie partener Românii au Talent şi în 2019, având un pachet de expunere în cadrul show-ului care răpunde nevoilor şi priorităţilor de comunicare ale Telekom pentru acest an”.
Telekom era sponsor şi la un alt mare show de la Pro TV, Vocea României.
Întrebaţi şi de Vocea României, la care Telekom este de asemenei partener, aceştia au precizat:
„Vom lua în considerare şi în acest an parteneriatul cu Vocea României şi vom evalua propunerea în funcţie de obiectivele de comunicare ale Telekom în 2019”
Răspunsul integral al Telekom pentru Paginademedia, în continuare:
„Nu este vorba de o desparţire. Telekom continuă să fie partener Românii au Talent şi în 2019, având un pachet de expunere în cadrul show-ului care răpunde nevoilor şi priorităţilor de comunicare ale Telekom pentru acest an.
Vocea Romaniei si Romanii au Talent au fost inca de la inceput vectori importanti de comunicare pentru Cosmote, apoi pentru Telekom, fiind in fiecare an parteneri ai show-urilor, inca de la prima editie a acestora.
Vom lua in considerare si in acest an parteneriatul cu Vocea Romaniei si vom evalua propunerea in functie de obiectivele de comunicare ale Telekom in 2019.”
Comentarii
rompetrol probabil are bani de ii intoarce cu furca si nu stie ce sa faca cu ei...
telekom prea sarac?