Skip to main content

ULTIMĂ ORĂ. Pro TV anunţă agresiv că ar putea ieşi de pe Telekom şi NextGen. Toate site-urile Pro, "inundate" de anunţ

 
ULTIMĂ ORĂ. Pro TV anunţă agresiv că ar putea ieşi de pe Telekom şi NextGen. Toate site-urile Pro, "inundate" de anunţ

UPDATE. Ce spun reprezentanţii Telekom de anunţul Pro TV?

Publicitate

Într-un punct de vedere trimis Paginademedia.ro, aceştia au declarat:

„Suntem surprinşi de anunţul făcut de Pro Tv. Discuţiile cu grupul media sunt în derulare şi negocierile cu acesta sunt purtate in beneficiul clienţilor noştri, in condiţiile in care Pro TV vizează o creştere semnificativă a pretului”, au declarat reprezentanţii Telekom într-un punct de vedere trimis Paginademedia.ro.

PRESIUNE PE TELEKOM. Pro TV anunţă pe site că ar putea să iasă din 1 martie din reţeaua Telekom şi NextGen întrucât contractele de retransmisie dintre cablist şi postul TV vor expira.

O face într-un mod agresiv, pe toate site-urile pe care le deţine, într-o "ploaie" de bannere. Asta deşi contractul cu Telekom este încă în discuţii. Şi o face într-o seară de vineri, seara Românii au talent, la care Telekom a fost ani de zile sponsor principal, până la această ediţie.

„Toate celelalte reţele vor continua să difuzeze canalele PRO TV. PRO TV oferă în continuare canalele sale către Telekom şi NextGen şi depune toate eforturile astfel încât abonaţii acestora să poată urmări noile sezoane ale emisiunilor sale precum Românii au Talent, dar şi lansările producţiilor VLAD şi Cântă acum cu mine”, spune Pro TV în mesajul postat pe site-ul companiei.

Postul nu menţionează însă de ce s-a ajuns la această situaţie. A cerut Pro TV un preţ mai mare? Nu mai e dispus Telekom să plătească preţul de până acum?

Formă de presiune a Pro TV în seara Românii au talent

Pro TV face anunţul extrem de agresiv.

În mod surprinzător, postul face anunţul atât printr-o ştire postată pe prima pagină stirileprotv.ro, cât şi prin numeroase bannere publicitare postate pe site.

Sunt cel puţin cinci bannere doar pe Home-Page. Plus branding!

Bannerele sunt reluate şi pe celelalte site-uri ale grupului, protv.ro, Românii au talent etc.

Campania Pro TV vine într-o seară de vineri. Seara de vineri este seara show-ului Românii au talent, la care Telekom a fost sponsor principal opt ani. Până la această ediţie, la care nu mai este principalul client de publicitate.

Telekom şi NextGen au împreună în jur de 1,5 milioane de abonaţi.

Paginademedia.ro a solicitat şi Telekom o poziţie, pe care o vom publica de îndată ce o vom primi.

Foto cu bannerele de pe site-ul Ştirilor Pro TV, în continuare:

CONTEXT. Pro TV a mai trecut printr-o situaţie asemănătoare în ianuarie 2013. Pe atunci, postul a ieşit din grila DTH a fostului Dolce, pe 3 ianuarie 2013.

ProTV S.A. a solicitat Romtelecom o creştere semnificativa a costurilor de difuzare pentru cele 11 canale ale grupului, ceea ce ar presupune, în mod automat, costuri mai mari pentru clienţii Romtelecom”, au precizat reprezentanţii companiei.

Despărţirea n-a durat mult. Pe 9 ianuarie 2013, Pro TV revenea în grila operatorului.

Citeşte şi:

REACŢIE. "Pro TV vrea creşterea preţului." Reacţia Telekom după anunţul agresiv al Pro TV că "ar putea ieşi" din grila operatorului

Redăm mesajul integral al Pro TV, postat pe site:

„Vă informăm că în data de 28 februarie contractele de retransmisie ale PRO TV cu Telekom Romania Communications S.A. şi NextGen Communications SRL vor expira. În pofida ofertelor PRO TV, Telekom şi NextGen nu au agreat un nou contract.

În acest context, este posibil ca începand cu data de 1 martie canalele PRO TV să nu mai fie disponibile abonaţilor din reţelele Telekom şi NextGen.

Toate celelalte reţele vor continua să difuzeze canalele PRO TV. PRO TV oferă în continuare canalele sale către Telekom şi NextGen şi depune toate eforturile astfel încât abonaţii acestora să poată urmări noile sezoane ale emisiunilor sale precum Românii au Talent, dar şi lansările producţiilor VLAD şi Cântă acum cu mine.

Pentru mai multe informaţii, abonaţii pot contacta serviciul clienţi Telekom www.telekom.ro/formular-contact/, respectiv serviciul clienţi NextGen www.next-gen.ro sau www.protv.ro/contact.”

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Anonimul Anonimul
    Sper sa nu se antample cum a fost cu digitv cand au scos antenele .
  • Abonat Abonat
    Cel mai corect ar fi sa se faca pachete de programe. Must-Carry, Pro, Intact, Unguresti, Sport, etc. ... si fiecare abonat sa isi aleaga ce vrea sa abonament. Sa vedem atunci cati cat de mult si-ar dori televiziunile din "pachete" sa fie prezente in ofertele societatilor de cablu.
  • Mihai Mihai
    Decizia trebuie lăsată abonatului. Tot ce înseamnă canal TV pe bani ar trebui sa fie în regim HBO. Vrei să-l vezi? Plătești! Nu sa-ti fie băgat pe gat ...poate eu nu consum Pro Tv. De ce sa le dau bani? Daca mă duc în piața sunt obligat să cumpăr roșii când eu vreau doar pepeni?
  • Lucian Lucian
    Asta e economia de piata, frate. Iti place, platesti, nu-ti convine, nu platesti, dar nici nu mai difuzezi. Cine are de pierdut la faza asta se va vedea, dar nu cred ca ProTV-ul. Cablistii astia mai bine ar scoate tot ce nu snt obligati sa difuzeze. Sunt o gramada de programe care au 0 audienta. Nu cred ca ar plange nimeni de pe urma lor. Mai bine mai putine, dar mai bune, chiar daca la acelasi pret.
  • marian marian
    Mile si compania care bociti pe aici daca era antenuta cu trustul vostru de,,,,,,,,,,,,,,,,,,a-i fi inebunit pana acum aveai cel putin 1000 de comentari asa ca nu mai comenta
  • mile mile
    doru, cei cu contract nu prea se pot muta , nu inteleg de esti agitat, esti angajat al pro tv , au mai scos din grila pro tv si inainte, dar nu e treaba ta asta , pot sa puna in pachet separat , doar cine vrea sa plateasca sau spuna ca va fi scumpit din cauza pro tv abonamentul , oamenii sa aleaga ***
  • marian marian
    JKa-i perfecta dreptate vor pierde si unii si alti ,eu am si akta si telekom ,deoarece intr-o perioada akta nu avea eurosport , dar acum renunt la telekom ,nu pentru ca va scoate sau nu pro , ei au scos o gramada de programe in ultima perioada dar pretul a ramas acelasi sau a crescut ,
  • D D
    "milica", sa vedem ce o sa zici cand "Pro TV" ramane la "Telekom"...
    Si da, eu sunt la "NextGen" (internet si televizor). Cat crezi ca dureaza mutarea la alta retea ?
  • mile mile
    d, ti-e frica , tremuri in chiloti
  • jk jk
    @marian nu e chiar asa
    Iesirea pro tv,dacă va avea loc,va fi cu 2 tăișuri,si 2 si pentru pro tv si pentru telekom
    In primul rand pentru protv,fie isi va pierde o buna parte dintre spectatori veniți de la telekom, fie vor veni altii de la alte firme de cablu.
    Apoi la telekom,fie isi va pierde multi abonați din cauza pro tv-ului,fie surprinzător va avea altii noi pentru cei ce nu vor sa aiba pro tv in grila;dar asta va fi mai putin decat pierderea posibila in sine
  • jk jk
    @Miriam Racord dar si pro cinema de multe ori scoate (sau scotea) cifre Ok,chiar pe comercial
  • D D
    Comentarii care nu isi au rostul... Nu face "Telekom" o asemenea greseala. Raspunsul lor la comentariile negative pe "facebook":
    "Suntem surprinși de anunțul făcut de Pro TV. Discuțiile cu grupul media sunt în derulare și negocierile cu acesta sunt purtate în beneficiul dumneavoastră, al clienților noștri."
  • mile mile
    bocitoarele proteviste sunt la datorie , jalnic
  • Miriam Racord Miriam Racord
    O soluție de compromis ar fi păstrarea în grilă doar a canalelor ProTV și Pro2 și renunțarea la ProX, ProCinema și ProGold.
  • marian marian
    Bocitoarele antenutei comenteaza la greu aici, pro are perfecta dreptate pentru turci akta a marit abonamentele cu 2 lei sa plateasca telekom deoarece stiu sa scoata programe dar ramane abonamentul la acelasi pret sau il maresc nejustificat ce se mai bucura compania lui R sai linistit ca se ajunge la o intelegere ca altfel vor pierde abonati la greu sau cine stie poate au o intelegere sa faca propaganda de ochii lumi

Trimite un comentariu

sus