Skip to main content

AUDIENŢE. Suedia - România, victorie în audienţe, dar nu şi pe teren

 
Sursa foto: frf.ro
Sursa foto: frf.ro

Audienţa a ţinut cu Suedia - România. Partida de fotbal din preliminariile Euro 2020 dintre Suedia şi România, difuzată sâmbătă de Pro TV, a pus postul pe prima poziţie în audienţe.

Publicitate

Pro TV a fost lider detaşat pe toate segmentuele de public. La nivel naţional, postul a avut peste 2,4 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. A obţinut cifre duble faţă de Antena 1, care pe acelaşi interval a avut Observatorul, urmat de iUmor.

După ce meciul s-a încheiat, Antena 1 a mai crecuperat din audienţă, pe show-ul iUmor, însă Pro TV a rămas lider şi pe acest segment.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de meciul Suedia - România, din preliminariile Euro 2020, din 23 martie (scor 2 - 1):

NAŢIONAL. Partida de fotbal a avut peste 2,4 milioane de persoane în fiecare minut. Meciul a avut şi o cotă de piaţă de 28,7%. Antena 1 a fost pe poziţia secundă, cu o medie de 1,1 milioane de persoane.

Kanal D a avut peste 820.000 de persoane.

URBAN. Peste 1,1 milioane de orăşeni pentru Pro TV cu Suedia - România, în timp ce Antena 1 a avut şi aici poziţia secundă cu mai bine de 440.000 de persoane.

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Pro TV a obţinut cifre cât antena 1 la oraşe: peste 440.000 de tespectatori tineri.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 martie, pe intervalul Suedia - România (19.00-20.50), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 2.469.000 13.9 28.7
2 Antena 1 1.102.000 6.2 12.8
3 Kanal D 820.000 4.6 9.5
4 National TV 484.000 2.7 5.6
5 Romania TV 396.000 2.2 4.6
6 Antena 3 384.000 2.2 4.5
7 Antena Stars 225.000 1.3 2.6
8 TVR 1 174.000 1 2
9 Pro 2 158.000 0.9 1.8
10 TVR 2 143.000 0.8 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 martie, pe intervalul Suedia - România (19.00-20.50), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.162.000 12.1 28.7
2 Antena 1 444.000 4.6 10.9
3 Kanal D 324.000 3.4 8
4 Antena 3 251.000 2.6 6.2
5 Romania TV 192.000 2 4.7
6 National TV 190.000 2 4.7
7 TVR 1 90.000 0.9 2.2
8 Pro 2 74.000 0.8 1.8
9 Prima TV 71.000 0.7 1.7
10 Cartoon Network 69.000 0.7 1.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 martie, pe intervalul Suedia - România (19.00-20.50), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 444.000 10.3 32.2
2 Antena 1 198.000 4.6 14.3
3 Kanal D 122.000 2.8 8.8
4 Antena 3 66.000 1.5 4.8
5 National TV 55.000 1.3 4
6 Romania TV 33.000 0.8 2.4
7 Pro 2 28.000 0.6 2
8 Pro Cinema 24.000 0.6 1.7
9 Minimax 21.000 0.5 1.5
10 Cartoon Network 19.000 0.4 1.4

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • F F
    @ mile : înțelegi matematica sau mai trebuie sa treci pe la școală? Cota de piață pe comercial este mai mare. Ce reproșezi Pro-ului? Ca tinerii renunță la televiziune? :))
  • D D
    "batrani multi , tineri mult mai putini"
    Da, la "Antena 1"; 6.2 pe national si doar 4.6 pe comercial. Cam multi pensionari...
    Iar "Pro TV" dublu pe comercial fata de "Antena 1". Dezastru.
  • mile mile
    batrani multi , tineri mult mai putini, ca deobicei , se stie scadere de 3 rating
  • marian marian
    Expertule cred ca sunt varza , si sambata dau filme ce au fost date in Ianuarie cu J,Boond .parca nu ar avea filme mai bune cred ca bulgarul care a venit numai prosti face si dumineca nu poti sa bagi Ferma in reluare atata timp dupa amiaza mai ales ca emisiunea este cum este sper sa-si revina ca altfel nu-i vad bine ,
  • D D
    Nu conteaza disperatule. Tot sunt mai multi pe national decat pe comercial.
  • Ciprian Ciprian
    Happy Channel apare în top numai lunea și marțea. În restul zilelor nici nu se vede în top.
  • Expertul Expertul
    Nu stiu ce este in capul celor din departamentul de programming al ProTV! Luni 1 aprilie, revine Pe bune!? dupa serialul Vlad, Iar Canta acum cu mine, dupa experimentul cu difuzarea la doua saptamani, revine din aprilie, cu difuzare in fiecare duminica.
  • R R
    Sunt numai 30 de minunte din iumor,Dorule!
  • Lucian Lucian
    Pe mine altceva ma ingrijoreza: Aproape 800.000 de romani prefera sa fie intoxicati cu fake news, in loc sa urmareasca orice altceva.
  • geo geo
    Ce bataie la funduletul gol a luat Antenuta.
    R, meciul s-a terminat la ora 20.50. Corect era sa fie date audientele intre orele 19.00 si 20.50.
  • R R
    Meciul s-a terminat la 22:50???
  • D D
    Unde sunt "postacii antenisti" de scriau pe aici ca la "Romanii au talent" se uita doar pensionari ?
    Vad ca si la emisiunea "iUmor" sunt multi batranei... Sta mai bine pe national (6.2) decat pe comercial (4.6).

Trimite un comentariu

sus