Audienţa a ţinut cu Suedia - România. Partida de fotbal din preliminariile Euro 2020 dintre Suedia şi România, difuzată sâmbătă de Pro TV, a pus postul pe prima poziţie în audienţe.
Pro TV a fost lider detaşat pe toate segmentuele de public. La nivel naţional, postul a avut peste 2,4 milioane de telespectatori în fiecare minut de difuzare. A obţinut cifre duble faţă de Antena 1, care pe acelaşi interval a avut Observatorul, urmat de iUmor.
După ce meciul s-a încheiat, Antena 1 a mai crecuperat din audienţă, pe show-ul iUmor, însă Pro TV a rămas lider şi pe acest segment.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de meciul Suedia - România, din preliminariile Euro 2020, din 23 martie (scor 2 - 1):
NAŢIONAL. Partida de fotbal a avut peste 2,4 milioane de persoane în fiecare minut. Meciul a avut şi o cotă de piaţă de 28,7%. Antena 1 a fost pe poziţia secundă, cu o medie de 1,1 milioane de persoane.
Kanal D a avut peste 820.000 de persoane.
URBAN. Peste 1,1 milioane de orăşeni pentru Pro TV cu Suedia - România, în timp ce Antena 1 a avut şi aici poziţia secundă cu mai bine de 440.000 de persoane.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, Pro TV a obţinut cifre cât antena 1 la oraşe: peste 440.000 de tespectatori tineri.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 martie, pe intervalul Suedia - România (19.00-20.50), la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.469.000 | 13.9 | 28.7 |
2 | Antena 1 | 1.102.000 | 6.2 | 12.8 |
3 | Kanal D | 820.000 | 4.6 | 9.5 |
4 | National TV | 484.000 | 2.7 | 5.6 |
5 | Romania TV | 396.000 | 2.2 | 4.6 |
6 | Antena 3 | 384.000 | 2.2 | 4.5 |
7 | Antena Stars | 225.000 | 1.3 | 2.6 |
8 | TVR 1 | 174.000 | 1 | 2 |
9 | Pro 2 | 158.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | TVR 2 | 143.000 | 0.8 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 martie, pe intervalul Suedia - România (19.00-20.50), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.162.000 | 12.1 | 28.7 |
2 | Antena 1 | 444.000 | 4.6 | 10.9 |
3 | Kanal D | 324.000 | 3.4 | 8 |
4 | Antena 3 | 251.000 | 2.6 | 6.2 |
5 | Romania TV | 192.000 | 2 | 4.7 |
6 | National TV | 190.000 | 2 | 4.7 |
7 | TVR 1 | 90.000 | 0.9 | 2.2 |
8 | Pro 2 | 74.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Prima TV | 71.000 | 0.7 | 1.7 |
10 | Cartoon Network | 69.000 | 0.7 | 1.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV sâmbătă, 23 martie, pe intervalul Suedia - România (19.00-20.50), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 444.000 | 10.3 | 32.2 |
2 | Antena 1 | 198.000 | 4.6 | 14.3 |
3 | Kanal D | 122.000 | 2.8 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 66.000 | 1.5 | 4.8 |
5 | National TV | 55.000 | 1.3 | 4 |
6 | Romania TV | 33.000 | 0.8 | 2.4 |
7 | Pro 2 | 28.000 | 0.6 | 2 |
8 | Pro Cinema | 24.000 | 0.6 | 1.7 |
9 | Minimax | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
10 | Cartoon Network | 19.000 | 0.4 | 1.4 |
Comentarii
Da, la "Antena 1"; 6.2 pe national si doar 4.6 pe comercial. Cam multi pensionari...
Iar "Pro TV" dublu pe comercial fata de "Antena 1". Dezastru.
R, meciul s-a terminat la ora 20.50. Corect era sa fie date audientele intre orele 19.00 si 20.50.
Vad ca si la emisiunea "iUmor" sunt multi batranei... Sta mai bine pe national (6.2) decat pe comercial (4.6).