Skip to main content

AUDIENTE TALK-SHOW. Leacurile şi previziunile de la „Adevăruri ascunse” de pe Antena 3, pe placul publicului comercial. România TV lider pe naţional şi urban

 
AUDIENTE TALK-SHOW. Leacurile şi previziunile de la „Adevăruri ascunse” de pe Antena 3, pe placul publicului comercial. România TV lider pe naţional şi urban

AUDIENŢE TALK SHOW FEBRUARIE. Cel mai urmărit talk show al lunii februarie s-a văzut la România TV.

Publicitate

România Exclusiv, un talk-show difuzat o dată la două săptămâni sâmbăta şi duminica de la ora 20:00 şi prezentat de Simona Gheorghe, a fost lider pe targeturile naţional şi urban. Pe segmentul comercial, lucrurile au stat altfel.

Emisiunea despre horoscop, leacuri şi previziuni Adevăruri ascunse de la Antena 3 a condus în topul de pe segmentul comercial.

Pe lângă banalul horoscop, la „Adevăruri ascunse” sunt prezentate subiecte precum: „Proprietăţile incredibile ale oului fiert”, „ce să iei ca să stopezi îmbătrânirea creierului” sau „ce spun dinţii despre personalitatea ta”.

În materie de talk show, Antena 3 stă cel mai bine. Mai bine de jumătate din emisiunile din top vin de la postul Intact. Şi celelalte trei posturi de ştiri şi emisiuni talk show, B1 TV, Realitatea TV şi Digi 24 au avut emisiuni în clasament.

Printre emisiunile celor cinci televiziuni de ştiri, au intrat şi două emisiuni ale TVR: România 9 şi Ultima ediţie.

Paginademedia.ro prezintă cele mai urmărite emisiuni de tip talk show ale lunii februarie:

NAŢIONAL. România TV a condus în topul audienţelor pe ţară cu emisiunea România exclusiv, care a obţinut media de 609.000 de telespectatori. Mihai Gâdea a stat aproape, cu Sinteza zilei, care a numărat 454.000 de urmăritori. Pe locul trei s-a poziţionat emisiunea Adevăruri ascunse.

URBAN. La oraşe, România exclusiv se păstrează pe primul loc, însă pierde din audienţă. Emisiunea a adunat în medie 316.000 de persoane în faţa televizoarelor, adică puţin peste jumătate din audienţa totală venea din mediul urban.

Locul doi, Sinteza zilei, a avut altfel de audienţă. Pe urban, a avut media de 300.000 de telespectatori, ceea ce înseamnă aproximativ o treime din audienţa totală.

COMERCIAL. Miturile şi leacurile de la Adevăruri ascunse au ţinut tinerii la televizor. Emisiunea a fost urmărite, în medie de 58.000 de telespectatori, în timp ce România Exclusiv a ţinut de locul doi. Podiumul a fost completat de Sinteza Zilei de la Antena 3.

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna februarie, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Post Persoane Rtg%
1 Romania exclusiv Romania TV 609.000 3.4
2 Sinteza zilei Antena 3 454.000 2.6
3 Adevaruri ascunse Antena 3 420.000 2.4
4 Romania la raport Romania TV 371.000 2.1
5 Exces de putere Antena 3 361.000 2
6 Punctul culminant Romania TV 361.000 2
7 Subiectiv Antena 3 351.000 2
8 Punctul de intalnire Antena 3 343.000 1.9
9 Descoperiti Antena 3 322.000 1.8
10 Ultima ora Romania TV 308.000 1.7
11 100 de minute Antena 3 304.000 1.7
12 Esential Antena 3 243.000 1.4
13 Ultima editie TVR 1 223.000 1.3
14 Income Antena 3 169.000 1
15 Previziuni Antena 3 165.000 0.9
16 Jocuri de putere Realitatea TV 152.000 0.9
17 Be EU Antena 3 143.000 0.8
18 Romania 9 TVR 1 138.000 0.8
19 360 Grade B1TV 136.000 0.8
20 Talk News Realitatea TV 117.000 0.7

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna februarie, la nivel URBAN:

URBAN Post Persoane Rtg%
1 Romania exclusiv Romania TV 316.000 3.3
2 Sinteza zilei Antena 3 300.000 3.1
3 Adevaruri ascunse Antena 3 287.000 3
4 Exces de putere Antena 3 238.000 2.5
5 Subiectiv Antena 3 232.000 2.4
6 Punctul de intalnire Antena 3 224.000 2.3
7 Romania la raport Romania TV 201.000 2.1
8 100 de minute Antena 3 197.000 2.1
9 Punctul culminant Romania TV 185.000 1.9
10 Descoperiti Antena 3 175.000 1.8
11 Esential Antena 3 168.000 1.8
12 Ultima ora Romania TV 155.000 1.6
13 Income Antena 3 113.000 1.2
14 Be EU Antena 3 103.000 1.1
15 Jocuri de putere Realitatea TV 102.000 1.1
16 Previziuni Antena 3 101.000 1.1
17 Ultima editie TVR 1 90.000 0.9
18 360 Grade B1TV 88.000 0.9
19 Talk News Realitatea TV 79.000 0.8
20 ROMANIA 2019 Realitatea TV 73.000 0.8

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Cele mai urmărite emisiuni talk-show în luna februarie, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Post Persoane Rtg%
1 Adevaruri ascunse Antena 3 58.000 1.4
2 Romania exclusiv Romania TV 38.000 0.9
3 Sinteza zilei Antena 3 37.000 0.9
4 Exces de putere Antena 3 32.000 0.7
5 Punctul de intalnire Antena 3 31.000 0.7
6 Subiectiv Antena 3 29.000 0.7
7 Jocuri de putere Realitatea TV 29.000 0.7
8 100 de minute Antena 3 27.000 0.6
9 Romania la raport Romania TV 25.000 0.6
10 Income Antena 3 23.000 0.5
11 Descoperiti Antena 3 22.000 0.5
12 Ultima ora Romania TV 22.000 0.5
13 Esential Antena 3 22.000 0.5
14 Ultima editie TVR 1 21.000 0.5
15 Previziuni Antena 3 21.000 0.5
16 JURNALUL DE SEARA Digi 24 21.000 0.5
17 IN FATA TA Digi 24 21.000 0.5
18 Punctul culminant Romania TV 20.000 0.5
19 360 Grade B1TV 20.000 0.5
20 Be EU Antena 3 18.000 0.4

Sursa: Kantar Media. Copyright: ARMA

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Mircea Mircea
    Razvan, te referi la gospodinele senilizate? Doar acolo conduc Antena 3 si RTV.
    Romanii nu se uita la circul "talk-show", ci doar un public captiv de cateva sute de mii, atat. Daca vrei sa vezi in cine au romanii incredere, ia de-aici, nu sute sau zeci de mii ci milioane la stirile ProTV, mult peste concurenta: https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-stiri-ianuarie-2019
  • ion ion
    la autointitulatul CNN al Romaniei cea mai vizionata emisiune este despre numerologie, cu audiente mult peste orice altceva. Mai e ceva de comentat?
  • Răzvan Răzvan
    Antena 3 conduce detașat!

Trimite un comentariu

sus