Skip to main content

AUDIENŢE. Al treilea episod din Vlad, peste săptămâna trecută. Cifrele serialului de pe Pro TV

 
AUDIENŢE. Al treilea episod din Vlad, peste săptămâna trecută. Cifrele serialului de pe Pro TV

AUDIENŢE. Cifre peste săptămâna trecută pentru serialul Vlad, de pe Pro TV, producţie ajunsă la cel de-al treilea episod.

Publicitate

Serialul - care s-a intersectat cu Asia Express (Antena 1) şi cu Exatlon (Kanal D), a stat ceva mai bine decât episodul trecut şi la nivelul întregii ţări, dar şi la oraşe şi pe publicul tânăr.

Diferenţa faţă de Asia Express a fost mai mare la nivel naţional. La oraşe, a fost cea mai mică, iar pe publicul comercial între Vlad şi Asia Express a fost aproape egalitate (14.000 de telespectatori a avut Pro TV în plus). De altfel, pe acest target comercial (18-49 de ani), locurile s-au schimbat pe intervalul Asia Express (care a fost cu o oră mai lung decât serialul): Antena 1 a avut primul loc, urmată, la mică distanţă, de Pro TV).

Vlad a ajuns la cel de-al treilea episod.Serial este realizat de Pro TV după licenţa producţiei turceşti Ezel. Practic, este varianta românească a serialului.

Citeşte şi: FOTO. Serialele Vlad şi Ezel, în oglindă. Cât a respectat Pro TV din licenţa serialului turcesc?

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de posturile TV pe intervalul episodului trei al serialului Vlad:

NAŢIONAL. O medie de aproape 1,7 milioane de români în fiecare minut la al treilea episod din Vlad (săptămâna trecută erau în jur de 1,5 milioane). Serialul de pe Pro TV cu Adrian Nartea a avut peste 400.000 de telespectori în faţa Antenei 1, care difuza Asia Express.

Locul trei pentru Kanal D, cu un milion de români pe post.

URBAN. La oraşe, la Vlad s-au uitat, la al treilea episod, 830.000 de telespectatori (cu 30.000 peste săptămâna trecută). Antena 1 a fost mai aproape decât la nivel naţional: 710.00 de telespectatori pentru Asia Express la nivel urban, pe intervalul Vlad.

La oraşe, postul Kanal D a avut, în timpul serialului Vlad, o audienţă aproape la jurmătate în comparaţie cu producţia de pe Pro TV.

COMERCIAL. Cât public tânăr a avut Vlad? Cifrele se apropie - dar încă nu ajung - de 400.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, un uşor plus faţă de episodul trecut (20.000).

Foarte aproape a fost Antena 1, cu Asia Express - la doar 14.000 de telespectatori distanţă.

Kanal D a fost la distanţă de primele locuri, cu o medie de 160.000 de telespectatori tineri.

Audienta posturilor TV luni, 12 martie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.25), la nivel NATIONAL:

NATIONAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 1.665.000 9.4 18.5
2 Antena 1 1.230.000 6.9 13.6
3 Kanal D 1.002.000 5.7 11.1
4 DigiSport 1 541.000 3.1 6.0
5 Antena 3 377.000 2.1 4.2
6 Happy Channel 364.000 2.1 4.0
7 Romania TV 321.000 1.8 3.6
8 Prima TV 265.000 1.5 2.9
9 Realitatea TV 242.000 1.4 2.7
10 Look Plus 241.000 1.4 2.7
11 National TV 207.000 1.2 2.3
12 Pro Cinema 181.000 1.0 2.0
13 Pro 2 163.000 0.9 1.8
14 TVR 2 146.000 0.8 1.6
15 Antena Stars 135.000 0.8 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 12 martie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.25), în mediul URBAN:

URBAN Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 834.000 8.7 17.3
2 Antena 1 710.000 7.4 14.7
3 Kanal D 452.000 4.7 9.3
4 DigiSport 1 380.000 4.0 7.9
5 Antena 3 266.000 2.8 5.5
6 Happy Channel 220.000 2.3 4.5
7 Romania TV 176.000 1.8 3.6
8 Realitatea TV 128.000 1.3 2.7
9 Prima TV 99.000 1.0 2.1
10 Pro 2 92.000 1.0 1.9
11 Look Plus 90.000 0.9 1.9
12 TVR 2 74.000 0.8 1.5
13 Antena Stars 74.000 0.8 1.5
14 National TV 73.000 0.8 1.5
15 Diva 73.000 0.8 1.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 12 martie februarie, pe intervalul serialului Vlad (20.30-22.25), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Persoane Rtg% Share
1 Pro TV 383.000 8.9 21.6
2 Antena 1 369.000 8.6 20.8
3 Kanal D 163.000 3.8 9.2
4 DigiSport 1 112.000 2.6 6.3
5 Happy Channel 81.000 1.9 4.6
6 Diva 35.000 0.8 2.0
7 Realitatea TV 34.000 0.8 1.9
8 Pro 2 32.000 0.8 1.8
9 National TV 32.000 0.7 1.8
10 Look Plus 32.000 0.7 1.8
11 Pro Cinema 29.000 0.7 1.6
12 Paramount 25.000 0.6 1.4
13 Antena 3 25.000 0.6 1.4
14 Prima TV 24.000 0.6 1.4
15 AXN 22.000 0.5 1.2

CITEŞTE ŞI: AUDIENŢE. Vlad, Episodul 2. Câţi români s-au uitat la serialul de pe Pro, "Ezel de România"?


CITEŞTE ŞI: Câţi români au văzut primul episod din Vlad? Pro TV, cu peste jumătate de milion mai mult decât Antena 1


Citeşte şi: FOTO. Serialele Vlad şi Ezel, în oglindă. Cât a respectat Pro TV din licenţa serialului turcesc?

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Ciprian Ciprian
    Top 15. Mulțumim.
  • dalien dalien
    Episodul de aseara a aratat foarte bine. Cu mult peste orice alt serial romanesc existent. Locatii, decoruri, filmare, machiaje si efecte speciale, coloana sonora - totul la cel mai inalt nivel.
    Au facut sa para foarte credibil un incendiu de mari proportii intr-un penitenciar. Rolul lui Bebe Cotimanis a fost credibil si nuantat. Felicitari productiei!
    Urmatorul pas ar fi sa avem si continut original la astfel de standarde!
  • Risipa Risipa
    DIGI24 unde este? Cum se paote sa nu fie in Top15 pe niciun fel de public?
  • marian marian
    Razvane ,mile sau cum iti zice esti un om fara caracter spalat bine pe creier , serialul este cu 100 de clase peste serialul vostru care este dat in judecata pentru furt ,sper sa plateasca cu varf si indesat sa nu mai faca regizoarea voastra care se da mare scenarista , cred ca si noaptea visezi numai audiente , cel mai penibil om de pe pamant rusinea pamantului , cautati un job si nu mai expira atata faci umbra pe pamant
  • F F
    Așa este bine. Sa se dea bătaie pentru poziția de lider. Ramane însă interesant ca totuși Asia este mai mult pe 2. Cat mai este din emisiune?
  • c+- c+-
    Exatlonul e pe făraș, scade pe comercial in fiecare saptamana, aproape s-au bagat in milionul pe care il avea pe national.
  • Unu Unu
    De remarcat ca TVR nu intra in acest top. Isi asuma cineva eșecul? Sau ziua trece-leafa merge si partidul drege?
  • D D
    "asta cu lungitul emisiunii nu tine !"
    Iar aberezi pe aici "Răzvan Putina mile A1 R Alex" ? Vezi duminica, "Asia Express" a tinut 3 ore si 30 de minute si avut aproape 10 rating. Deci ?
    Ce, daca dureaza emisiunea o ora face 15 rating ca "Las Fierbinti" ? Cred ca visezi...
  • Răzvan Răzvan
    Pe intervalul Asia Express , Antena 1 a condus pe publicul comercial (tânăr) cu 8,5 puncte de rating si 23 share ,iar Pro tv avea doar 7,6 puncte de rating si 20,6 share!
  • Răzvan Răzvan
    Dorule nu mai muri de ciuda,asta cu lungitul emisiunii nu tine ! Ba din contra cand lungesti emisiunile publicul e mai putin! Cand emisiunea e de o ora, doua ai public mai mult! Exemplu " Las fierbinti! Stai calm în banca ta.
  • D D
    "Asia Express" lider doar duminica, cand nu are concurenta. Si cand lungeste emisiunile cate 4 ore...
  • Răzvan Răzvan
    Ar fi corect sa postați si pe intervalul "Asia Express" unde lider a fost Antena 1!
  • Răzvan Răzvan
    Pe intervalul Asia Express ,Antena 1 a fost lider!

Trimite un comentariu

sus