TPS Engage, proiectul outdoor digital lansat de publicitarul Matei Psatta alături de mai mulţi parteneri, cu o finanţare de la Techstars Dubai, se va „vedea” în România, din această vară, pe bulevardul Iuliu Maniu, din Bucureşti.
Concret, dezvoltatorul River Development va plasa pe clădirea de birouri The Light One Office Building, de pe bulevardul Iuliu Maniu, un ecran LED pe care vor rula campanii publicitare. Softul din spatele ecranului va fi asigurat de TPS Engage.
„Este cel mai avansat ecran atat din perspectiva hardware - calitatea ecranului este extraordinara, plus permite "trecerea" luminii in proportie de 87%, asa ca el se va vedea foarte bine si pe timp de zi - cat si din perspectiva software, pentru ca va avea toate functionalitatile noastre (optiunea de a cumpara spatiu direct din platforma TPS, analytics real time si posibilitati de contextualizare a continutului)”, a explicat Matei Psatta pentru Paginademedia.ro.
Panoul va fi poziţionat la etajul nouă al clădirii şi va avea 65 de metri pătraţi, împărţiţi pe două laturi ale clădirii şi va începe să funcţioneze din luna iulie (detalii despre proiect şi AICI).
Despre clienţi
Matei Psatta:
„Suntem în discuţii de pre-sale cu mai mulţi clienţi - până la lansarea din iulie, ecranul se va vinde cu o politică de exclusivitate pe industrie, ceea ce înseamnă că un client care book-uieste ecranul pe o perioadă minimă sau execută un proiect special va fi singurul din categoria sa în primele 3-6 luni.
Tarifele pentru pre-sale sunt discutate individual în funcţie de complexitatea proiectului, iar odată lansat ecranul va putea fi cumparat la nivel orar, ceea ce însemană că poate deveni accesibil pentru orice companie (atât timp cât verticala nu este "securizată" pe primele 3-6 luni, cum spuneam).
Poziţionarea clădirii The Light One Office Building
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu