AUDIENŢE. Prima ediţie a emisiunii Insula iubirii a adus Antenei 1 cifre peste media postului din prime-time. Pe publicul comercial, postul Antena 1 a fost umăr la umăr cu Pro TV, care avea serialul Vlad.
La oraşe şi la nivel naţional, Insula iubirii a fost a doua, sub Pro TV.
Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele obţinute de Insula iubirii în debutul celui de-al cincilea sezon:
NAŢIONAL. Insula Iubirii a fost urmărită de aproape 900.000 de persoane, media la nivelul întregii ţări. Antena 1 a avut locul secund, după Pro TV, care pe acelaşi interval (20.00 - 23.00) a obşinut p medie de 1,6 milioane de persoane.
Kanal D a avut poziţia a treia, cu un nou serial turcesc, „Preţul fericirii” care a obţinut peste 740.000 de privitori.
URBAN. Şi oraşele au fost la Pro TV, care a obţinut o medie de 745.000 de privitori, media. Pe locul secund a fost Insula iubirii, cu aproape 590.000 de telespectatori.
Kanal D a fost mult în urma primelor două posturi.
COMERCIAL. Pe publicul tânăr, Pro TV şi Antena 1 au fost bară la bară. 360.000 de telespectatori media.
De remarcat că mai bine de jumătate de publicul de la oraşe al Insulei erau persoane cu vârste între 18 şi 49 de ani.
Audienta posturilor TV luni, 22 aprilie, pe intervalul 20.00-23.00, la nivel NATIONAL:
NATIONAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.623.000 | 9.2 | 20 |
2 | Antena 1 | 886.000 | 5 | 10.9 |
3 | Kanal D | 743.000 | 4.2 | 9.1 |
4 | Antena 3 | 437.000 | 2.5 | 5.4 |
5 | National TV | 368.000 | 2.1 | 4.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 22 aprilie, pe intervalul 20.00-23.00, în mediul URBAN:
URBAN | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 745.000 | 7.8 | 17.2 |
2 | Antena 1 | 586.000 | 6.1 | 13.5 |
3 | Kanal D | 379.000 | 4 | 8.8 |
4 | Antena 3 | 294.000 | 3.1 | 6.8 |
5 | Romania TV | 180.000 | 1.9 | 4.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV luni, 22 aprilie, pe intervalul 20.00-23.00, pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Nr persoane | Rtg% | Shr% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 362.000 | 8.4 | 22.3 |
2 | Antena 1 | 360.000 | 8.4 | 22.2 |
3 | Kanal D | 129.000 | 3 | 8 |
4 | Pro 2 | 52.000 | 1.2 | 3.2 |
5 | Happy Channel | 51.000 | 1.2 | 3.1 |
Comentarii
***
In schimb pe national e indiscutabil
Si la orase e o diferenta vizibila
Oricum si pe intervalul "Insula iubirii" , aflata la primul episod, Vlad a fost primul, pe comercial. La limita. Asa ca ciocul mic, fanilor antenisti !
Pe "radardemedia", scrie ca a avut 8.9 comercial, oare "Insula Iubirii" sub 8 ?
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-iumor-20-aprilie
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-las-fierbinti-si-ferma
https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-iumor-23-februarie
https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-tv-iumor-editia-a-doua-lider-de-audienta
https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-tv-scena-misterelor-primele-audiente https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-scena-misterelor-dan-negru
https://www.paginademedia.ro/2019/02/audiente-ferma-las-fierbinti-21-februarie
https://www.paginademedia.ro/2019/03/audiente-suedia-romania-pro-tv
https://www.paginademedia.ro/2019/04/audiente-sambata-30-martie-iumor
Dar ce conteaza e ca "Vlad", si pe intervalul emisiunii, si pe intervalul serialului a fost peste "Antena 1".
Si se vede ca iti place "Insula Iubirii", dar "ferma vulgara" nu.