Skip to main content

Câţi bani cer Antena 3, Romania TV, Realitatea TV, B1 TV sau Digi24 candidaţilor. Campania la europarlamentare, mină de aur pentru posturile de ştiri.

 
Câţi bani cer Antena 3, Romania TV, Realitatea TV, B1 TV sau Digi24 candidaţilor. Campania la europarlamentare, mină de aur pentru posturile de ştiri.

Sâmbătă începe oficial campania electorală pentru alegerile europarlamentare. Ce televiziuni au informat CNA despre reflectarea campaniei eletorale, aşa cum cere legislaţia? Ce tarife vor percepe?

Publicitate

De notat două exemple:

1. Antena 3 este - dintre posturile care şi-au anunţat tarifele până acum - televiziunea care le percepe candidaţilor cele mai mari preţuri: ajung la 2.000 de euro pentru 30 de secunde de spot electoral şi 3.000 de euro pentru fiecare minut dintr-un miting electoral dat pe post.

2. Digi 24 are cea mai complexă şi detaliată ofertă: preţurile sunt organizate atât pe tronsoane orare, cât şi pe săptămâni. De exemplu, în ultima săptămână de campanie, candidaţii trebuie să plătească cel mai mult dacă vor să apară la postul de ştiri.

Paginademedia.ro prezintă în continuare detalii despre televiziunile care vor reflecta campania:

În total, 286 de televiziuni şi radiouri locale şi naţionale au anunţat intenţia de a reflecta campania electorală, fie sub formă de dezbateri cu candidaţi (care sunt gratuite), fie prin emisiuni şi spoturi electorale care vor fi difuzate contracost.

Cele mai cunoscute televiziuni cu acoperire naţională sunt cele cinci de ştiri B1 TV, România TV, Digi24, Antena 3 (cu şase dintre noile televiziuni regionale) şi Realitatea TV (alături de Realitatea Plus).

Acestora li se alătură Prima TV, Bucureşti TV (devenit televiziune naţională la începutul acestui an), National TV şi National FM, Digi FM, Europa FM, Gold FM şi RFI Romania.

O prezenţă interesantă în această listă este Medika TV, o televiziune cu tematică medicală, care a început să emită în toamna anului trecut, şi care de la începutul lui 2019 este în lista must carry.

Paginademedia.ro prezintă în continuare lista tarifelor anunţate de principalele televiziuni pentru campania electorală.

  • Antena 3 Bucureşti Emisiuni promovare electorală - 1.800 de euro/ minut, iar spoturile electorale variază între 1.800 şi 2.000 de euro, în funcţie de intervalul orar.

Postul are tarife şi pentru mitingurile electorale ale candidaţilor. În aceste cazuri, un minut costă 3.000 de euro.

Pe lângă Antena 3 şi televiziunile regionale transformate din Antena 1 în Antena 3 se implică în campania electorală. La ce preţuri:

  • Antena 3 Călăraşi: 21 euro/ minut pentru emisiuni de promovare electorală, 105 euro pentru un spot şi transmiterea în direct a mitingurilor sau întâlnirilor electorale 21 euro / minut.
  • Antena 3 Constanţa: 40 de euro/ minut la emisiunile de promovare electorală, 100 de euro pentru un spot şi 40 de euro/ minut pentru transmiterea de mitinguri sau a altor activităţi de campanie
  • Antena 3 Deva: 25 de euro/ minut emisiunea de promovare electorală, 50 de euro pentru un spot şi 100 de euro pe minut transmiterea din teren a activităţilor de campanie.
  • Antena 3 Iaşi cere 25 de lei pe minut pentru emisiuni de promovare electorală. 10 euro pentru un spot şi 10 euro/ minut pentru transmiterea activităţilor de campanie.
  • Antena 3 Piteşti: 25 de euro pe minut pentru emisiuni electorale, 100 de euro un spot de 30 de secunde şi 300 de euro un spot de 60 de secunde. Pentru transmiterea activităţilor de campanie cer 40 de euro pe minut.
  • Antena 3 Slobozia: emisiunea de promovare electorală de la 1.500 de lei la 3.000 de lei, în funcţie de săptămână. Spotul este de 30 de euro per difuzare. Transmiterea mitingurilor şi întâlnirilor electorale sunt 25 de euro pe minut.
  • Realitatea TV: Pentru spotul de 30 de secunde postul cere 300 de euro în extra prime-time şi 500 de euro în prime-time. Emisiuni electorale 1.500 de euro pentru 20 de minute de prezenţă a unui candidat şi 3.000 de euro în prime-time. Transmisiunile electorale sunt 2.500 de euro per cinci minute, în Bucureşti, şi 3.000 de euro per cinci minute în afara Bucureştiului. Realitatea Plus percepe aceleaşi tarife.
  • Romania TV: Spotul electoral de 30 de secunde costă 2.000 de euro în prime-time şi 1.800 de euro în extra prime-time. Emisiunea de promovare electorală costă 1.800 de euro pe minut, iar transmiterea în direct a mitingurilor şi întâlnirilor electorale sunt 3.000 de euro pe minut.
  • B1 TV Spotul electoral de 30 de secunde costă 1.000 sau 1.500 de euro, în funcţie de intervalul orar.
    Emisiunea de promovare electorală este 500 de euro pe minut, iar transmisiunile de la mitinguri sau conferinţe ori alte activităţi de campanie sunt 1.000 de euro minutul.
  • Digi24, post implicat pentru prima dată în campanie prin emisiuni de promovare şi spoturi electorale.

Postul are şi cea mai diversificată ofertă, care diferă în funcţie de săptămâna de campanie şi de intervalul orar. Spoturile de promovare de 30 de secunde încep de la 1.100 de euro în prima săptămână, şi merg la 1.850 de euro în ultima săptămână, în prime-time.

Pentru 10 minute de prezenţă într-o emisiune electorală, un candidat trebuie să plătească de la 2.500 de euro, la 7.500 de euro.

Transmiterea în direct sau înregistrată a mitingurilor, întâlnirilor, conferinţelor sau a altor activităţi este 9.000 de euro/ 30 de minute.

  • Prima TV intră în campanie: Emisiunea de promovare electorală va costa 1.000 de euro pe minut. Emisiune electorală: 800 de euro per candidat. Spoturile electorale variază de la 700 de euro la 1.200 de euro.
  • Medika TV. Emisiune de promovare electorală 50 de minute - 3.000 de euro/ 4 difuzări. Spotul de 30 de secunde este 300 de euro/ 4 difuzări.
  • La capitolul posturi de radio. Gold FM, operat de Expresiv SA, post cu acoperite în Bucureşti, a informat CNA că va acoperi campanie. Preţul va fi de 475 de euro plus TVA/ emisiune.
  • Europa FM va avea doar emisiuni de dezbatere electorală, timpul de antenă fiind acordat gratuit participanţilor la cursa electorală.

GALERIE FOTO. Tarifele principalelor posturi de ştiri pentru campania electorală

  • Prima TV
  • Medika TV
  • B1 TV
  • Digi 24
  • Digi 24
  • Realitatea Plus
  • Realitatea TV
  • Romania TV
  • Antena 3

Lista integrală a televiziunilor poate fi consultată AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Miu Miu Miu Miu
    Campania pentru referendum cand incepe?
  • marian marian
    D, nu are rost sa te mai injosesti pentru ei acum conteaza doar daca este antena PSD-ista pe primul loc nu vrea sa- deranjeze cu ceva , o sa dea dumineca luni si marti cu emisiunile lor mediocre ,un serial de toata jena fara pic de umor ,insula desfranatilor si birjari la cutite , mile tu ii faci pe alti slugoi dar tu tot slugoi esti manipulat ,de la atata antena 1 si 3 tot aceasi mancare de peste este , tot cu PSD este tot trustul varanului.
  • D D
    Deci, unde sunt audientele "paginademedia" ?
    Si, "milica", cu cat esti platit pentru fiecare comentariu ? Ca pe fiecare stire ai scris ceva...
  • mile mile
    antena 3 da, antena 1 nu face politica , crezi ca avea discutii electorale , tv comerciale nu pot atrage public prin asta , ca si in alte campanii electorale , antena 1 nu a facut nimic , doar emisiuni bune , dormi linistit , cine esti tu de vrei audiente , nu mai intra pe site slugoi , da antena 3 sustine psd pe bani
  • D D
    Penibilule "mile"; am vazut deja pe alt site. Aseara, "Ferma" a avut 10.7 rating comercial. Aproape triplu fata de locul 2 cu 3.7 rating.
    Emisiunea cu "mastile" lui Negru a fost pe locul 2, la mare distanta de "Pro TV"... Nu mai lauzi emisiunea "milica" ? La debutul ei, numai laude ii aduceai.
    "paginademedia", hai cu audientele de marti, miercuri si joi.

    "antena 3 fiind nr 1"
    Pai "Antena 3" e pro PSD, nu ? Ca si "Antena 1".
  • mile mile
    dupa audienta, antena 3 fiind nr 1 , e normal sa ceara mult
  • mile mile
    doru, pe radar de media postacule
  • geo geo
    Noroc cu aceste campanii electorale in care se percep tarife nesimtite pentru ca angajatii unor televizuni sa isi primeasca salariile neplatite de luni bune.
  • D D
    Ati sters comentariul ?
    Deci, "paginademedia", unde sunt audientele de marti, miercuri si joi ?
  • Mile Mile
    Daca nu dati audientele mai repede cineva va intra in sevraj. Sau mai rau!
    @D - iti spun eu audientele: postul tau favorit a avut audienta dubla sau chiar tripla fata de televiziunile concurente. De fapt lumea s-a uitat doar la preferatul tau. E bine? ***.
  • F F
    @ D : sicanele astea între Pro si paginademedia vor continua, asa ca mai bine obisnuieste-te. Paginademedia este într-o poziție în care nu își permite să critice antena si nu vrea să laude pro, asa ca obiectivitatea va lipsi în perioada următoare.
  • D D
    Te-a bagat cineva in seama ? La revedere.
    Hai "paginademedia". Audientele ? Cat timp dati audientele cand "Antena 1" e lider; astept audientele si cand "Pro TV" e lider.
  • D*2 D*2
    D - de unde si pana unde ”adormitilor”? Iti sunt datori cu ceva? Platesti abonament la pagina de media si ai in contract ora fixa pentru audiente? Care e treaba?
  • D D
    Adormitilor de la "paginademedia", unde sunt audientele de marti, miercuri si joi ?
    Joi seara, "Ferma" a avut 10.7 rating pe comercial si 31.6% share. Aproape triplu fata de locul 2 cu doar 3.7 rating si 11& share.

Trimite un comentariu

sus