Skip to main content

VIDEO. Brandurile, absorbite de Gaura neagră. Ce au făcut Pepsi, Durex, Cartoon Network şi Netflix

 
VIDEO. Brandurile, absorbite de Gaura neagră. Ce au făcut Pepsi, Durex, Cartoon Network şi Netflix

Prima fotografie a unei găuri negre a „atras” brandurile spre campanii de marketing inedite.

Publicitate

Mai multe companii, de la băuturi răcoritoare, până la prezervative, au publicat pe reţelele de socializare imagini foto şi video cu tema „gaura neagră”.

Previzibil, Durex a publicat în social media o imagine a unui prezervativ în forma găurii negre, însoţită de textul: „Ca şi restul lumii, noi întelegem fascinaţia şi bucuria de a găsi o nouă gaură în univers” (Like the rest of the world, we can totally understand the fascination and excitement about finding a new hole in the universe. #OwnYourSituation)

Pepsi este una dintre companiile care ştie ce se află în gaura neagră, gustul Pepsi, însă fără zahăr. Într-un material video scurt, gaura neagră se transformă într-un pahar de Pepsi zero zahăr.

X-Men a localizat gaura neagră. De fapt, fenomenul are legătură cu Jean Grey, care va fi personajul principal în filmul Dark Phoenix, ce va fi lansat la începutul lunii iunie.

Cartoon Network ştie ce este gaura neagră. Nu este un fenomen din spaţiu, ci este ochiul lui Darwin, cel mai bun prieten al lui Gumball din desenul animat din Uimitoarea lume a lui Gumball.

Şi Netflix ştie ce se află în spatele găurii negre. Răspunsul? Un demogorgon. Imaginea publicată pe Facebook este însoţită de textul „Îi place frig”, cuvintele pe care Will din Stranger Things le-a rostit, aflat sub influenţa creaturii.

Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus