Timişoreana şi agenţia Publicis România fac echipă. Brandul de bere are o nouă agenţie de creaţie, după ce în urmă cu două săptămâni anunţa, într-un mod inedit, despărţirea de GMP+Webstyler.
Agenţia Publicis România a câştigat pitch-ul şi se va ocupa de brandul Timişoreana.
Ce spune Publicis acum, la începutul colaborării cu Timişoreana?
Cătălin Albu, client service director, Publicis România:
„Timişoreana este unul dintre brand-urile „alea”. „Alea” pentru care ai da orice să lucrezi la un moment dat. Cumva, am fost dintotdeauna pregătiţi pentru Timişoreana şi am simţit asta de la primele întâlniri din acest pitch lung, greu, cu o competiţie puternică.”
Amintim că GMP+Webstyler s-a ocupat timp de 12 ani de brandul de bere. Despărţirea dintre cele două s-a anunţat într-un mod inedit.
Agenţia a trimis câtorva redacţii şi mai multor angajaţi cu care au colaborat la Timişoreana un bax de bere (Timişoreana, desigur). Şi nu orice fel de sticle, ci unele cu etichete ce ilustrează campanii celebre create de GMP de-a lungul celor 12 ani de colaborare.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu