Brandul de bere Bucegi are o nouă reclamă: spotul De-al casei, realizat de agenţia Mullen România.
Agenţia Mullen România se va ocupa pentru următorii de trei ani de comunicarea, creaţia şi serviiciile de strategie pentru brandul Bucegi.
Campania a fost lansată la începutul lunii aprilie printr-un spot TV, materiale online şi la punctele de vânzare.
- Echipa Mullen este formată din: Mihai Costache şi Silviu Antohe (Group Creative Directors), George Bucurescu (Copywriter), Alexandra Jitărel (Copywriter), Mihai Stoica (Art Director), Adrian Radu (AV Director), Ioana Gheorghiţă (Brand Strategist), Mădălina Marica (Group Account Director), Daniel Enache (Account Manager), Gabriela Alexandrescu (Deputy Managing Director).
- Echipa Heineken este formată din: Anca Muşat (Director Marketing), Mihai Păduraru (Group Brand Manager Golden Brau şi Bucegi), Sonia Duţă (Brand Manager).
Mihai Păduraru, group brand manager Bucegi:
„Pentru noi, românii, acasă e mai mult decât e un loc. Acasă e o senzaţie, un punct de sprijin şi de echilibru într-o lume în continuă schimbare.
Acasă e locul unde suntem înconjuraţi de familie şi de prietenii apropiaţi, unde ştim mereu cum merg lucrurile şi unde ne bucurăm de berea noastră. Bucegi, berea cu gust cinstit, pe inima românilor, îi cinsteşte prin noua direcţie creativă pe românii care sunt “de-ai casei” fie că sunt acasă, la prieteni sau în barul lor preferat.”
Trimite un comentariu