AUDIENŢE. Finala emisiunii Ferma de pe Pro TV a fost lider de audienţă pe toate cele trei targeturi de audienţă.
Poveştile „fermierilor” Pastramă, Brigitte, Moroşanu sau Zmărăndescu au luat sfărşit, după ce ultima ediţie din Ferma şi-a stabilit câştigătorul: Marius Crăciun, finalist la Ninja Warrior.
La nivel naţional, peste 1,8 milioane de români au urmărit finala dintre Marius Crăciun şi Cătălin Moroşanu.
În timpul finalei, Antena 1 a difuzat o ediţie a emisiunii Scena Misterelor. Ferma s-a intersectat şi cu serialul turcesc Povestea noastră şi Bravo, ai stil, ambele difuzate de Kanal D.
GALERIE FOTO. Finala emisiunii Ferma, un nou început
Citeşte şi: Fierbinţenii, ultima strigare. Aproape două milioane de oameni au văzut ultimul episod din acest sezon
Paginademedia.ro prezintă cifrele posturilor TV de joi, 23 mai, pe intervalul Ferma (21:20-23:15):
NAŢIONAL. Finala Ferma a ţinut în faţa televizoarelor o medie de 1.865.000 de persoane, în timp ce Antena 1 s-a aflat pe poziţia a doua, cu 1.123.000 de telespectatori. Până aproape de ora 23.00, Ferma s-a bătut cu măştile lui Dan Negru, apoi cu Xtranight Show.
Programul Kanal D a atras o medie de 993.000 de urmăritori şi s-a poziţionat pe locul trei.
URBAN. Confruntarea pentru titlul de Fermierul anului a adus primul loc postului Pro TV şi la oraşe, unde a înregistrat media de 931.000 de telespectatori. Antena 1 a obţinut locul doi, iar podiumul a fost completat de Kanal D, cu media de 433.000 de urmăritori.
COMERCIAL. Pe publicul tânăr, Pro TV s-a detaşat de celelalte două generaliste. Ferma a obţinut media de 515.000 de telespectatori, în timp ce la Antena 1 se uitau 198.000 de persoane. Locul trei a fost ocupat de Kanal D, care a numărat, în medie, 143.000 de urmăritori.
Pe segmentul comercial, locul patru, ocupat pe celelalte două targeturi de Antena 3, a fost ocupat de Comedy Central, care a difuzat o serie de episoade ale serialului Doi bărbaţi şi jumătate.
Audienta posturilor TV joi, 23 mai, pe intervalul Ferma (21:20-23:15), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.865.000 | 10.5 | 24.5 |
2 | Antena 1 | 1.123.000 | 6.3 | 14.8 |
3 | Kanal D | 993.000 | 5.6 | 13.1 |
4 | Antena 3 | 382.000 | 2.2 | 5 |
5 | Romania TV | 345.000 | 1.9 | 4.5 |
6 | Prima TV | 266.000 | 1.5 | 3.5 |
7 | National TV | 257.000 | 1.5 | 3.4 |
8 | Realitatea TV | 178.000 | 1 | 2.3 |
9 | Pro 2 | 173.000 | 1 | 2.3 |
10 | DigiSport 1 | 131.000 | 0.7 | 1.7 |
11 | B1TV | 129.000 | 0.7 | 1.7 |
12 | Antena Stars | 104.000 | 0.6 | 1.4 |
13 | Digi 24 | 100.000 | 0.6 | 1.3 |
14 | ETNO | 91.000 | 0.5 | 1.2 |
15 | Pro Cinema | 90.000 | 0.5 | 1.2 |
16 | TVR 2 | 78.000 | 0.4 | 1 |
17 | AXN | 69.000 | 0.4 | 0.9 |
18 | Diva | 64.000 | 0.4 | 0.8 |
19 | Happy Channel | 58.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Comedy Central | 53.000 | 0.3 | 0.7 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 23 mai, pe intervalul Ferma (21:20-23:15), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 931.000 | 9.7 | 23.2 |
2 | Antena 1 | 536.000 | 5.6 | 13.4 |
3 | Kanal D | 433.000 | 4.5 | 10.8 |
4 | Antena 3 | 253.000 | 2.6 | 6.3 |
5 | Romania TV | 202.000 | 2.1 | 5 |
6 | National TV | 129.000 | 1.3 | 3.2 |
7 | Realitatea TV | 111.000 | 1.2 | 2.8 |
8 | Prima TV | 102.000 | 1.1 | 2.5 |
9 | DigiSport 1 | 99.000 | 1 | 2.5 |
10 | Pro 2 | 91.000 | 0.9 | 2.3 |
11 | Digi 24 | 72.000 | 0.7 | 1.8 |
12 | B1TV | 67.000 | 0.7 | 1.7 |
13 | AXN | 61.000 | 0.6 | 1.5 |
14 | Pro Cinema | 56.000 | 0.6 | 1.4 |
15 | Comedy Central | 52.000 | 0.5 | 1.3 |
16 | Diva | 52.000 | 0.5 | 1.3 |
17 | TVR 2 | 47.000 | 0.5 | 1.2 |
18 | Antena Stars | 41.000 | 0.4 | 1 |
19 | Paramount | 33.000 | 0.3 | 0.8 |
20 | Happy Channel | 33.000 | 0.3 | 0.8 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV joi, 23 mai, pe intervalul Ferma (21:20-23:15), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 515.000 | 12 | 35.1 |
2 | Antena 1 | 198.000 | 4.6 | 13.5 |
3 | Kanal D | 143.000 | 3.3 | 9.8 |
4 | Comedy Central | 42.000 | 1 | 2.9 |
5 | Antena 3 | 34.000 | 0.8 | 2.3 |
6 | Pro 2 | 34.000 | 0.8 | 2.3 |
7 | Prima TV | 33.000 | 0.8 | 2.3 |
8 | Romania TV | 31.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | Pro Cinema | 31.000 | 0.7 | 2.1 |
10 | National TV | 27.000 | 0.6 | 1.8 |
11 | Realitatea TV | 25.000 | 0.6 | 1.7 |
12 | DigiSport 1 | 21.000 | 0.5 | 1.5 |
13 | B1TV | 18.000 | 0.4 | 1.2 |
14 | Happy Channel | 17.000 | 0.4 | 1.2 |
15 | Diva | 13.000 | 0.3 | 0.9 |
16 | AXN | 11.000 | 0.2 | 0.7 |
17 | DigiSport 2 | 11.000 | 0.3 | 0.7 |
18 | TVR 2 | 10.000 | 0.2 | 0.7 |
19 | TLC | 9.000 | 0.2 | 0.6 |
20 | Digi 24 | 8.000 | 0.2 | 0.5 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Autor: Andreea Iordache andreea.iordachepaginademedia.ro
Comentarii
La începutul lunii decembrie 2018, echipa de producție a început să instaleze întregul sistem tehnic. 60 de tone de echipament de filmare au ajuns în zona
înghețată și izolată din munții României, în care echipa PRO TV filmează noul sezon. Peste 200 de profesioniști (producători, regizori, reporteri de teren,
operatori, sunetiști, editori, electricieni etc) fac parte din echipa de producție de la Ferma.
49 de camere, drone și 52 de microfoane monitorizează și înregistrează absolut orice mișcare sau sunet de la Fermă și din împrejurimi. Se filmează 24 de
ore din 24, iar în numai o zi sunt înregistrate aproximativ 192 de ore de material video brut.
Soluții tehnologice noi folosite pentru Ferma
Pentru Ferma. Un nou început!, echipa PRO TV a dezvoltat soluții tehnologice care să eficientizeze și fluidizeze procesul de transmitere a informației.
Astfel, tehnologia prin fibra optică este exploatată la maximum: cele 49 de camere și 52 de microfoane sunt conectate între ele cu fibra optică în hub-uri
locale, apoi sunt direcționate pe un singur canal către MCR (Master Control Room) Ferma. În MCR, informațiile captate sunt controlate și consolidate, iar
feedurile obtinuțe ajung tot prin fibră optică la peste 10 kilometri distanță, în timp real, către serverul de postproductie detașat în zonă special pentru
Ferma, la care sunt conectate 24 de stații de editare locale.
De asemenea, echipa PRO TV a instalat 20 de antene radio în apropierea zonei de filmare, iar acest sistem de emisie-recepție permite ca cele 52 de microfoane
să acopere orice zonă în care concurenții ar putea căuta intimitatea necesară pentru a-și stabili alianțe și strategii.
În fiecare marți, miercuri și joi, de la 21:30, telespectatorii pot urmări aventurile și provocările cu care se confruntă concurenții de la Ferma
!
Ferma. Un nou început!
Si vad ca "Ferma" a stat mai bine pe comercial decat "Las Fierbinti".