Paginademedia Database. VIDEO. Muzica electronică se întâlneşte cu energia verde. Pe o turbină eolină. Alex Parker a devenit primul DJ din lume care a mixat de pe o turbină eolină, la peste 100 de metri altitudine.
S-a întâmplat în parcul eolian al celor de la CEZ. Evenimentul marchează parteneriatul dintre distribuitorul de energie şi festivalul de muzică electronică Neversea, anunţă reprezentanţii grupului de energie.
DJ-ul a pus muzică peste 5 ore, la înălţimea de 100 de metri.
Echipamentele muzicale, pupitrul şi mixerul de sunet au fost urcate cu o macara din turbina eoliana. Persoanele si aparatele de mici dimensiuni au fost urcate cu ajutorul liftului din turbina. Liftul a făcut în ziua respectivă „drumuri” care ar echivala cu distanţa de 3 km.
Grupul CEZ in Romania este pentru al doilea an consecutiv partener al festivalului Neversea, iar prin aceasta colaborare isi propune sa creasca gradul de constientizare in randul generatiilor actuale si viitoare asupra importantei utilizarii surselor alternative de producere a energiei electrice, menţionează aceeaşi sursă.
Neversea va deveni in 2020, primul festival de muzica din lume alimentat cu energie verde, de la Parcul Eolian al grupului CEZ din judeţul Constanţa.
„Generatia Neversea se declara hotarata sa adopte un stil de viata prietenos cu mediul, iar noi nu facem altceva decat sa le sustinem planul. Parcul eolian CEZ este, de acum, mai mult decat o amenajare tehnica impresionanta, este dovada ca putem face lucruri extraordinare intr-un mod sustenabil, daca indraznim sa actionam diferit”, a declarat Ondrej Safar, directorul CEZ Romania.
Pentru editia Neversea 2019, zona CEZ va fi prima zona 100% verde din cadrul festivalului. Aceasta va fi in totalitate alimentata cu energie regenerabila si va adopta masuri pentru a preveni, reduce si compensa orice efect advers asupra mediului.
Concret vor exista acţiuni ca: colectarea selectiva a deseurilor si reciclarea lor; inlocuirea tacamurilor si veselei de plastic de unica folosinta cu paharele de sticla sau din carton reciclabil, eliminarea paielor de plastic sau selectia elementelor de decor care se pot reutiliza.
„Parteneriatul CEZ & Neversea este un exemplu de bune practici la nivel international care demonstreaza ca doua companii din industrii total diferite pot obtine rezultate extraordinare impreuna prin punerea la comun a unor resurse care transforma in realitate idei si initative extrem de curajoase, menite sa contribuie la protejarea noastra si a mediului inconjurator pe termen mediu si lung”, a declarat Bogdan Radulescu, Head of Partnership al Neversea.
VIDEO. Primul DJ care mixează de pe o turbină eoliană
Potrivit studiului „Perceptia romanilor despre un viitor «verde»”, initiat de CEZ Romania odata cu lansarea campaniei de comunicare „The wind of green generation”, peste jumatate dintre respondenti (57,75%) considera ca energia solara ar fi cea mai buna alternativa pentru inlocuirea surselor de generare actuale, iar un sfert (26,75%) au ales energia eoliana ca sursa alternativa.
Acelasi studiu arata ca jumatate dintre respondenti (62,72%) incearca sa aiba un impact pozitiv asupra mediului prin actiunile lor de zi cu zi, iar o treime au aceasta grija doar partial (33,85%).
Dintre romanii care sunt responsabili fata de mediu, 7 din 10 au grija sa nu arunce gunoaie in
spatii nepermise, 6 din 10 recicleaza selectiv gunoiul, iar 54,69% incearca sa reduca consumul
de apa si energie.
Romanii considera ca cele mai grave trei probleme cu care se va confrunta mediul inconjurator in viitor sunt: poluarea (86,4%), utilizarea excesiva a resurselor naturale (76,68%) si gunoiul (71,71%). In 20 de ani, trei sferturi dintre respondenti cred ca lumea va fi mai poluata. 48,76% dintre romani sunt de parere ca peste 20 de ani lumea va fi mai putin verde, iar 38,74% mai periculoasa.
71,42% dintre respondeti spun ca lipsa infrastructurii de reciclare din tara ii impiedica sa aiba o atitudine mai „verde”, iar 20,39% spun ca nu au timp suficient sa dezvolte o atitudine mai atenta la mediul inconjurator.
Studiul a fost derulat in perioada 2-6 mai 2019 pe platforma ivox.ro, pe un esantion de 1368 de respondeti din mediul urban, reprezentativi din punct de vedere statistic.
Ce este Paginademedia Database:
Pachetul Database este un instrument de promovare eficientă a seviciilor oferite de firme din comunicare, mass-media, publicitate, din zonele conexe, dar şi din alte câmpuri de activitate.
În secţiunea Database sunt prezentate detaliat serviciile companiilor care se înscriu, pe baza unui abonament lunar. Este deschisă atât companiilor, cât şi free-lancerilor care doresc să îşi promoveze serviciile pe care le oferă.
Secţiunea Paginademedia Database este vizibilă în Home-Page, iar companiile prezente sunt afişate alternativ, la fiecare refresh al site-ului. Toate prezentările sunt listate în categoria Paginademedia Database.
Lista completă a companiilor din secţiunea Paginademedia Database, aici.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu