Spotul din această primăvară Hornbach, ce prezintă o femeie asiatică în extaz după ce miroase o bluză transpirată, i-a scandalizat pe unii telespectatori.
Consiliul Naţional al Audiovizualului a primit şapte reclamaţii în care aceştia se plângeau că reclama „este de neacceptat într-o ţară civilizată. Primăvara nu poate mirosi a transpiraţie abundentă, a unor muncitori.”
„Reclamă de prost gust, scârboasă”, a reclamat un altul. „Va rog mult sa interziceţi reclama de la Hornbach cu maieurile imputite pe care le miroase in extaz asiatica aceea, este greţoasă şi dezgustătoare peste măsură”, le-a scris un alt telespectator celor de la CNA.
Forul a analizat clipul cu pricina şi nu a considerat că sunt încălcări în reclama Hornbach. Ca atare, nu a dat nicio decizie.
Unul dintre membrii a considerat că „spotul este scârbos”, dar că nu există un articol de lege care să fie încălcat. Alţii membrii au considerat că clipul este creativ.
„Ei, în general, au spoturi care forţează limitele”, a remarcat un altul.
Pe de altă parte, Consiliul Român al Publicităţii (RAC), care are doar un rol consultativ în relaţia cu CNA, a considerat că spotul încalcă codul de bune practici.
„Comitetul Etic al RAC consideră că portretizarea unei femei de orice rasă într-o situaţie ce poate fi considerată ofensatoarea încalcă prevederile codului de practică (art 7.1)”, se arată în poziţia organizaţiei.
VIDEO. Reclama Hornbach
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
vine șocâți la kil, pentru deontologi închipuiți
Stie cineva ce promoveaza sau ce vinde ?
A doua este ca s-ar parea ca femeile japoneze chiar au un fetis cu mirosul asta asa ca nu e ofensator deloc.