Campania pentru maşina ID.3, primul autovehicul în întregime electric de la Volkswagen, va fi făcută în România de agenţia FCB Bucharest.
FCB a câştigat contul de creaţie pentru lansarea acestui model, dar şi pentru comunicarea parteneriatului maşinii electrice cu UEFA Euro 2020.
Care a fost ideea creativilor de la FCB? Ce fac în campanie?
„Campania cu care am „parcat” ID-ul la FCB este Das Electric Revolution. E o idee cu care (sperăm să) transmitem toate intenţiile şi aşteptările pe care VW le are de la ID 3.", spune Cornel Gologan, Creative Director FCB Buharest. "VW pune pe străzi o maşină care are preţ de Golf şi pe care nu trebuie să o bagi în priză vreo 550 de kilometri", continuă el.
Obiectivele campaniei sunt creşterea nivelului de conştientizare asupra beneficiilor oferite de maşinile electrice asupra mediului, cât şi asupra avantajelor pentru cei care le conduc, spun cei de la FCB.
Ce înseamnă campania Das Electric Revolution:
- Campanie de outdoor în Bucureşti
- Platforma online daselectricrevolution.ro
- Bannere online
- Branding de showroom
- Campanie social media
- Campanie de media
În perioada următoare, FCB va comunica lansarea maşinii şi parteneriatul cu UEFA - maşina electrică ID.3 este mobility partner la Euro 2020.
Sonia Panait, Business Development director de la FCB:
„Cât despre mijloacele cu care o să creştem awareness-ul pe marcă şi categorie, vom merge pe un mix de ATL, BTL, digital şi PR, pentru a ajunge atât la publicul convertibil, cât şi la cel care încă nu “simte” revoluţia electrică ce bate la uşă. Volkswagen ID este o nouă maşină pe care o avem de lansat, dar e şi un manifesto de categorie.”
Echipele din proiect:
FCB Bucharest:
- Sorina Borcescu – Managing Director
- Cornel Gologan – Creative Director
- Sonia Panait – Business Development Director
- Karina Condescu - Strategic Planner
- Emanuel Borcescu – Head of Art
- Arpad Fekete – Senior Art Director
- Alexandra Buligescu – Senior Copywriter
- Simina Lambrino – Client Service Director
- Andreea Cucu – Account Manager
- Alina Ştefan – PR Director
- Horia Anton – PR Manager
- Delia Constanda – PR Executive
Porsche Romania:
- Bogdan Florea – Brand Manager VW Autoturisme
- Anelise Moldovan – Marketing Manager
- Lavinia Hoştină – Digital Marketing Specialist.
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
Trimite un comentariu