OLX a bătut palma cu o nouă agenţie de comunicare. Publicis România va gestiona, de la 1 august, comunicarea pentru toate brandurile din grupul OLX România: OLX, Autovit.ro şi Storia.ro, informează reprezentanţii companiei.
Publicis România se va ocupa de creaţia, strategia, digitalul şi BTL-ul celor trei marci din portofoliul grupului OLX.
Agenţia a fost selectată printr-un pitch care a durat trei luni.
Cele două companii au mai lucrat şi până acum împreuna, însă la nivel mai mic. Publicis România s-a ocupat, din 2017, de comunicarea pentru Storia.ro, o platformă specializată în vânzări şi închirieri.
Mihnea Gheorghiţă, Copywriter - Publicis:
„Am făcut cunoştinţă cu echipa OLX în 2017, la câştigarea pitch-ului Storia.ro. După primul meeting, am avut un moment Freddie Mercury şi i-am zis lui Cosmin Anghel la ieşire: „dacă în 2-3 ani nu luăm tot, e fix vina noastră. Eu vreau să lucrez cu oamenii ăştia”.
Autovit.ro este o platformă online destinată vânzării şi cumpărării de maşini noi şi second-hand, de 19 pe piaţa de profil. Storia.ro este site-ul de anunţuri pe segmentului imobiliar, lansat în luna august 2016.
Grupul OLX este prezent în 35 de ţări şi are peste 5.000 de angajaţi
Miruna Baias, Strategic Planner - Publicis:
„Cred că ce stă la baza succesului OLX şi a succesului nostru în pitch-ul de acum e ordinea clară: viziune şi apoi obiective. Cele două briefuri şi forma în care au fost cerute rezolvările (campanie completă şi doar strategie) ne-au dat de înţeles de la început că oamenii ăştia chiar au know-how de pitch şi că avem de câştigat un client foarte mişto. De acolo a fost simplu: noi ştim că putem gândi departe, iar OLX Group poate ajunge acolo.”
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii