Celebrul slogan de început al Pro TV "Te uiţi şi câştigi" va fi, din nou, pe TV, dar şi pe online. Un nou proiect legat de acest slogan este în lucru.
Anunţul a fost făcut de Florin Alexandrescu, Chief Business Officer al Pro TV. Ce a spus el? Că, dincolo de sloganul Te uiţi şi câştigi, va fi un proiect care să lege televiziunea clasică de online. Oficialul Pro TV a punctat că se lucrează la proiect, însă nu a oferit alte detalii legate de el.
Florin Alexandrescu:
"Vreau să îl priviţi ca pe un teasing. Este vorba de un proiect la care lucrăm, legat de integrarea dintre ON AIR şi ONLINE."
Cu mânuţele astea două...
Te uiţi şi câştigi a fost sloganul de lansare al Pro TV. Apărea şi pe afişele cu Mihai Călin, Geanina Corondan şi Dana Rogoz.
Telespectatorii câştigau şi ...bani. În matinalul prezentat de Florin Călinescu, telespectatorii răspundeau la întrebări legate de programele postului TV. Întrebări cu tot felul de detalii mai mult sau mai puţin vizibile ("ce oră arăta ceasul de pe perete în filmul X" sau "ce număr avea camera de hotel la care stătea y").
Premiul pentru telespectatorii care ştiau răspunsurile: un milion de lei.
O variantă derivată, anul trecut
Într-o altă formulă, ideea de la Te uiţi şi câştigi a mai fost folosită de Pro TV anul trecut, într-un concurs pentru telespectatori. Se numea Câştigi şi punct şi împletea online-ul cu televiziunea. Cum?
În timpul emisiunilor Vorbeşte lumea, Lecţii de viaţă, La Măruţă şi Ce spun românii erau inserate scurte materiale video, de zece secunde, care conţineau cuvântul zilei.
Cei care vedeau cuvântul îl trimiteau prin SMS la numărul 1883. Puteau câştiga, zilnic, prin tragere la sorţi, un voucher de cumpărături în valoare de 2.500 lei.
Câştigătorul era publicat pe online, pe site-ul ProTV.ro.
Comentarii