AUDIENŢE. Start în sezonul de toamnă pentru serialul Sacrificiul (Antena 1), produs de echipa Ruxandrei Ion şi pentru Visuri la cheie (Pro TV), show în care a revenit Dragoş Bucur?
Visuri la cheie a fost cel mai urmărit show, plasând Pro TV pe prima poziţie pe interval. Media: aproape 1,5 milioane de români în fiecare minut. A început mult mai bine decât sezonul trecut (când, pe naţional, era pe locul al doilea).
Sacrificiul a fost pe poziţia a doua. Audienţa serialului: aproape 1,1 milioane de români.
Cele două emisiuni s-au intersectat pe o mare parte din interval. Sacrificiul a început cu jumătate de oră mai devreme decât Visuri la cheie, show-ul Pro TV s-a terminat la o jumătate de oră după serial.
De notat aseară, poziţia bună a canalului public TVR 2. Cu clasicul Zorro, în varianta cu Alain Delon. A fost în top 5. Chiar şi pe comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut pentru Visuri la cheie, de la Pro TV, şi serialul Sacrificiul, de la Antena 1:
Sacrificiul: locul doi pe toate targeturile
NAŢIONAL. Serialul Sacrificiul a deschis seria premierelor de miercuri. Producţia a început pe Antena la ora 20.00.
Rezultatul: aproape 1,1 milioane de români s-au uitat la primul episod, cu 300.000 mai puţini telespectatori decât Pro TV.
De notat pe intervalul Sacrificiul poziţia postului public TVR 2. A fost în top 5 cu ...Zorro, clasicul film cu Alain Delon.
URBAN. O medie de peste jumătate de milion de telespectatori la oraşe pentru Sacrificiul. Serialul în care joacă actori ca Maia Morgenstern şi Mihai Gruia Sandu a fost la 140.000 de telespectatori după Pro TV, primul loc pe interval.
Clasamentul este completat de Kanal D, cu Lacrimi la Marea Neagră (serial care e pe post de luni până vineri).
COMERCIAL. Locul doi şi pe segmentul de public comercial pentru Antena 1, cu Sacrificiul. Audienţa: 200.000 de telespectatori, faţă de 310.000 la Pro TV.
Şi pe publicul comercial, "eroul serii" a fost Zorro: a plasat TVR 2 în top 5 pe cea mai râvnită categorie de public.
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.392.000 | 7.8 | 18.1 |
2 | Antena 1 | 1.088.000 | 6.1 | 14.2 |
3 | Kanal D | 929.000 | 5.2 | 12.1 |
4 | Romania TV | 666.000 | 3.7 | 8.7 |
5 | TVR 2 | 479.000 | 2.7 | 6.2 |
6 | Antena 3 | 408.000 | 2.3 | 5.3 |
7 | Prima TV | 203.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | Pro Cinema | 169.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | TVR 1 | 141.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 129.000 | 0.7 | 1.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 649.000 | 6.8 | 16.5 |
2 | Antena 1 | 515.000 | 5.4 | 13.1 |
3 | Kanal D | 457.000 | 4.8 | 11.7 |
4 | Romania TV | 387.000 | 4.0 | 9.9 |
5 | Antena 3 | 264.000 | 2.8 | 6.7 |
6 | TVR 2 | 180.000 | 1.9 | 4.6 |
7 | Prima TV | 82.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | Pro Cinema | 79.000 | 0.8 | 2 |
9 | Digi 24 | 71.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 66.000 | 0.7 | 1.7 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 309.000 | 7.2 | 23.8 |
2 | Antena 1 | 200.000 | 4.7 | 15.4 |
3 | Kanal D | 163.000 | 3.8 | 12.6 |
4 | Romania TV | 83.000 | 1.9 | 6.4 |
5 | TVR 2 | 42.000 | 1.0 | 3.3 |
6 | DigiSport 1 | 34.000 | 0.8 | 2.7 |
7 | Pro Cinema | 27.000 | 0.6 | 2.1 |
8 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
9 | Happy Channel | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | History | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
Visuri la cheie, Pro TV: Primul loc, la distanţă
Visuri la cheie a început la jumătate de oră după Sacrificiul Antenei. S-a instalat, comod, pe prima poziţie în clasamentul audienţelor, la distanţă faţă de următoarele staţii.
Startul noului sezon - acum cu Dragoş Bucur înapoi în echipă - a fost mult mai bun decât cel din 2018. Anul trecut, Visurile au avut la prima ediţie 1,1 milioane de români şi au fost al doilea, după Kanal D (cu Exatlon).
Faţă de topul pe intervalul Sacrificiul, diferenţa este la oraşe, unde pe locul doi pe interval este Kanal D.
NAŢIONAL. Peste 1,4 milioane de români s-au uitat la Visuri la cheie, cu 400.000 mai mulţi decât avea Antena 1 pe interval.
Foarte aproape de Antena 1 a fost Kanal D, cu serialul turcesc (aproape un milion media).
URBAN. La oraşe, Visuri la cheie a fost urmărit de 670.000 de telespectatori. Pe poziţia a doua a fost Kanal D, cu serialul turcesc şi, imediat după, la foarte mică distanţă, Antena 1.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, emisiunea de pe Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor 330.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.
Au urmat, în top, Antena 1 (200.000) şi Kanal D (170.000).
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.441.000 | 8.1 | 18.3 |
2 | Antena 1 | 1.032.000 | 5.8 | 13.1 |
3 | Kanal D | 992.000 | 5.6 | 12.6 |
4 | Romania TV | 683.000 | 3.8 | 8.7 |
5 | TVR 2 | 539.000 | 3.0 | 6.9 |
6 | Antena 3 | 417.000 | 2.3 | 5.3 |
7 | Prima TV | 185.000 | 1.0 | 2.4 |
8 | Pro Cinema | 159.000 | 0.9 | 2 |
9 | TVR 1 | 147.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Pro 2 | 136.000 | 0.8 | 1.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 669.000 | 7.0 | 16.7 |
2 | Kanal D | 488.000 | 5.1 | 12.2 |
3 | Antena 1 | 478.000 | 5.0 | 11.9 |
4 | Romania TV | 384.000 | 4.0 | 9.6 |
5 | Antena 3 | 267.000 | 2.8 | 6.7 |
6 | TVR 2 | 198.000 | 2.1 | 4.9 |
7 | Prima TV | 82.000 | 0.9 | 2 |
8 | Pro Cinema | 80.000 | 0.8 | 2 |
9 | Digi 24 | 73.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 70.000 | 0.7 | 1.7 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 331.000 | 7.7 | 24.4 |
2 | Antena 1 | 198.000 | 4.6 | 14.6 |
3 | Kanal D | 172.000 | 4.0 | 12.7 |
4 | Romania TV | 74.000 | 1.7 | 5.4 |
5 | TVR 2 | 47.000 | 1.1 | 3.5 |
6 | DigiSport 1 | 42.000 | 1.0 | 3.1 |
7 | Comedy Central | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | History | 25.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | Pro Cinema | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Happy Channel | 24.000 | 0.6 | 1.7 |
Vezi audienţa Visuri la cheie la debutul din 2018, AICI.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
sa se duca in jos, poate
Mile, Razvane, dormiti, bai ?
Sacrificiul e bine regizat
Cei care au comentari negative legate de Vlad sunt antenistii care nu au ce face
Iar cei care au comentari negative legate de Sacrificiul sunt protevisti cu creier de gaiena de buna
Serialul e bun
Si in legatura cu acest nou serial. E si normal sa ai audiente mici, cand aproape trei sferturi din actori au fost si in "Fructul Oprit".
Si audiente mai mici pe comercial decat "Profu'" (7.6) ?
https://www.paginademedia.ro/2019/09/audiente-profu-primul-episod-pro-tv-las-fierbinti