AUDIENŢE. Start în sezonul de toamnă pentru serialul Sacrificiul (Antena 1), produs de echipa Ruxandrei Ion şi pentru Visuri la cheie (Pro TV), show în care a revenit Dragoş Bucur?
Visuri la cheie a fost cel mai urmărit show, plasând Pro TV pe prima poziţie pe interval. Media: aproape 1,5 milioane de români în fiecare minut. A început mult mai bine decât sezonul trecut (când, pe naţional, era pe locul al doilea).
Sacrificiul a fost pe poziţia a doua. Audienţa serialului: aproape 1,1 milioane de români.
Cele două emisiuni s-au intersectat pe o mare parte din interval. Sacrificiul a început cu jumătate de oră mai devreme decât Visuri la cheie, show-ul Pro TV s-a terminat la o jumătate de oră după serial.
De notat aseară, poziţia bună a canalului public TVR 2. Cu clasicul Zorro, în varianta cu Alain Delon. A fost în top 5. Chiar şi pe comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele de debut pentru Visuri la cheie, de la Pro TV, şi serialul Sacrificiul, de la Antena 1:
Sacrificiul: locul doi pe toate targeturile
NAŢIONAL. Serialul Sacrificiul a deschis seria premierelor de miercuri. Producţia a început pe Antena la ora 20.00.
Rezultatul: aproape 1,1 milioane de români s-au uitat la primul episod, cu 300.000 mai puţini telespectatori decât Pro TV.
De notat pe intervalul Sacrificiul poziţia postului public TVR 2. A fost în top 5 cu ...Zorro, clasicul film cu Alain Delon.
URBAN. O medie de peste jumătate de milion de telespectatori la oraşe pentru Sacrificiul. Serialul în care joacă actori ca Maia Morgenstern şi Mihai Gruia Sandu a fost la 140.000 de telespectatori după Pro TV, primul loc pe interval.
Clasamentul este completat de Kanal D, cu Lacrimi la Marea Neagră (serial care e pe post de luni până vineri).
COMERCIAL. Locul doi şi pe segmentul de public comercial pentru Antena 1, cu Sacrificiul. Audienţa: 200.000 de telespectatori, faţă de 310.000 la Pro TV.
Şi pe publicul comercial, "eroul serii" a fost Zorro: a plasat TVR 2 în top 5 pe cea mai râvnită categorie de public.
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.00), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.392.000 | 7.8 | 18.1 |
2 | Antena 1 | 1.088.000 | 6.1 | 14.2 |
3 | Kanal D | 929.000 | 5.2 | 12.1 |
4 | Romania TV | 666.000 | 3.7 | 8.7 |
5 | TVR 2 | 479.000 | 2.7 | 6.2 |
6 | Antena 3 | 408.000 | 2.3 | 5.3 |
7 | Prima TV | 203.000 | 1.1 | 2.6 |
8 | Pro Cinema | 169.000 | 1.0 | 2.2 |
9 | TVR 1 | 141.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 129.000 | 0.7 | 1.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.00), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 649.000 | 6.8 | 16.5 |
2 | Antena 1 | 515.000 | 5.4 | 13.1 |
3 | Kanal D | 457.000 | 4.8 | 11.7 |
4 | Romania TV | 387.000 | 4.0 | 9.9 |
5 | Antena 3 | 264.000 | 2.8 | 6.7 |
6 | TVR 2 | 180.000 | 1.9 | 4.6 |
7 | Prima TV | 82.000 | 0.9 | 2.1 |
8 | Pro Cinema | 79.000 | 0.8 | 2 |
9 | Digi 24 | 71.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 66.000 | 0.7 | 1.7 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul serialului Sacrificiul (20.00-22.00), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 309.000 | 7.2 | 23.8 |
2 | Antena 1 | 200.000 | 4.7 | 15.4 |
3 | Kanal D | 163.000 | 3.8 | 12.6 |
4 | Romania TV | 83.000 | 1.9 | 6.4 |
5 | TVR 2 | 42.000 | 1.0 | 3.3 |
6 | DigiSport 1 | 34.000 | 0.8 | 2.7 |
7 | Pro Cinema | 27.000 | 0.6 | 2.1 |
8 | Prima TV | 21.000 | 0.5 | 1.7 |
9 | Happy Channel | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
10 | History | 21.000 | 0.5 | 1.6 |
Visuri la cheie, Pro TV: Primul loc, la distanţă
Visuri la cheie a început la jumătate de oră după Sacrificiul Antenei. S-a instalat, comod, pe prima poziţie în clasamentul audienţelor, la distanţă faţă de următoarele staţii.
Startul noului sezon - acum cu Dragoş Bucur înapoi în echipă - a fost mult mai bun decât cel din 2018. Anul trecut, Visurile au avut la prima ediţie 1,1 milioane de români şi au fost al doilea, după Kanal D (cu Exatlon).
Faţă de topul pe intervalul Sacrificiul, diferenţa este la oraşe, unde pe locul doi pe interval este Kanal D.
NAŢIONAL. Peste 1,4 milioane de români s-au uitat la Visuri la cheie, cu 400.000 mai mulţi decât avea Antena 1 pe interval.
Foarte aproape de Antena 1 a fost Kanal D, cu serialul turcesc (aproape un milion media).
URBAN. La oraşe, Visuri la cheie a fost urmărit de 670.000 de telespectatori. Pe poziţia a doua a fost Kanal D, cu serialul turcesc şi, imediat după, la foarte mică distanţă, Antena 1.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, emisiunea de pe Pro TV a ţinut în faţa televizoarelor 330.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani.
Au urmat, în top, Antena 1 (200.000) şi Kanal D (170.000).
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.441.000 | 8.1 | 18.3 |
2 | Antena 1 | 1.032.000 | 5.8 | 13.1 |
3 | Kanal D | 992.000 | 5.6 | 12.6 |
4 | Romania TV | 683.000 | 3.8 | 8.7 |
5 | TVR 2 | 539.000 | 3.0 | 6.9 |
6 | Antena 3 | 417.000 | 2.3 | 5.3 |
7 | Prima TV | 185.000 | 1.0 | 2.4 |
8 | Pro Cinema | 159.000 | 0.9 | 2 |
9 | TVR 1 | 147.000 | 0.8 | 1.9 |
10 | Pro 2 | 136.000 | 0.8 | 1.7 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 669.000 | 7.0 | 16.7 |
2 | Kanal D | 488.000 | 5.1 | 12.2 |
3 | Antena 1 | 478.000 | 5.0 | 11.9 |
4 | Romania TV | 384.000 | 4.0 | 9.6 |
5 | Antena 3 | 267.000 | 2.8 | 6.7 |
6 | TVR 2 | 198.000 | 2.1 | 4.9 |
7 | Prima TV | 82.000 | 0.9 | 2 |
8 | Pro Cinema | 80.000 | 0.8 | 2 |
9 | Digi 24 | 73.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | Antena Stars | 70.000 | 0.7 | 1.7 |
Audienţa posturilor TV miercuri, 11 septembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 331.000 | 7.7 | 24.4 |
2 | Antena 1 | 198.000 | 4.6 | 14.6 |
3 | Kanal D | 172.000 | 4.0 | 12.7 |
4 | Romania TV | 74.000 | 1.7 | 5.4 |
5 | TVR 2 | 47.000 | 1.1 | 3.5 |
6 | DigiSport 1 | 42.000 | 1.0 | 3.1 |
7 | Comedy Central | 26.000 | 0.6 | 1.9 |
8 | History | 25.000 | 0.6 | 1.8 |
9 | Pro Cinema | 24.000 | 0.6 | 1.8 |
10 | Happy Channel | 24.000 | 0.6 | 1.7 |
Vezi audienţa Visuri la cheie la debutul din 2018, AICI.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Iar Kanal D suflă în ceafa Antenei toamna aceasta cu serialul turcesc