Skip to main content

Andi Moisescu şi proiectul online Money Bistro, premiu la un festival internaţional

 
Andi Moisescu şi proiectul online Money Bistro, premiu la un festival internaţional

Emisiunea online Money Bistro, prezentată de Andi Moisescu şi produsă de Raiffeisen Bank, a fost premiată la competiţia internaţională de comunicare Digital Communication Awards de la Berlin.

Publicitate

Proiectul de educaţie financiară a fost desemnat cel mai bun proiect de comunicare digitală din categoria „Finanţe”, anunţă reprezenantanţii Raiffeisen Bank.

Money Bistro a fost lansat de Raiffeisen Bank şi dezvoltat alături de agenţia Rogalski Damaschin, în noiembrie anul trecut.

Printre invitaţii primului sezon: vlogerul Şelly, Adela Pârvu (Visuri la cheie) şi Cori Grămescu, după cum Paginademedia.ro relata, AICI.

Proiectul a mai fost nominalizat si in categoria „seriale video”.

Pentru editia 2019 a Digital Communication Awards au fost înscrise peste 600 de campanii din toata lumea, iar 47 au fost premiate de un juriu.

Primul sezon a avut 10 episoade, care au adunat peste trei milioane de vizualizări, notează aceeaşi sursă.

Corina Vasile, Director Comunicare şi Relaţii Publice Raiffeisen Bank:

„Acest premiu international ne bucura foarte mult si ne confirma ca prezentarea simpla, intr-un format atractiv si accesibil a unor subiecte de educatie financiara poate fi de succes.

Vom continua sa degustam impreuna cu romanii aperitive financiare si in sezonul 2 Money Bistro. Ne propunem ca prosperitatea si independenta financiara sa devina ingrediente la indemana tuturor familiilor din Romania.”

VIDEO. Ce spunea Andi Moisescu la lansarea Money Bistro

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus