AUDIENŢE. Vineri seara, mai mulţi oameni la TV. Audienţele show-urilor au fost în creştere. Cel mai bine s-a simţit la Vocea României, care a fost urmărită de peste 1,8 milioane de persoane, după ce săptămâna trecută show-ul a fost urmărit de 1,6 milioane de persoane.
Creşteri de audienţe au fost şi la Kanal D, a doua cea mai urmărită televiziune a serii de vineri, cu serialul Lacrimi la Marea Neagră.
Antena 1 a avut, în schimb, locul al doilea pe publicul comercial.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20:30-23:00):
NAŢIONAL. Pro TV a obţinut, la nivelul întregii ţări, peste 1,8 milioane de telespectatori, pe intervalul în care s-a intersectat cu show-ul iUmor, de pe Antena 1.
Pro TV a fost la disatnţă de locul secund, ocupat de Kanal D, post care era urmărit pe acelaşi interval de 1,1 milioane de persoane.
Antena 1, de pe poziţia a treia, a avut cifre la jumătate faţă de Pro TV, cu show-ul iUmor.
URBAN. Vocea României a depăşi, la oraşe, milionul de telespectatori. Cifrele au fost peste ediţia de săptămâna trecută.
Kanal D, de pe poziţia a doua, a fost urmărit de 530.000 de persoane.
iUmorul a fost pe poziţia a treia şi la oraşe, cu puţin peste 460.000 de telespectatori, media.
COMERCIAL. Pro TV a atras o medie de 388.000 de persoane, pe publicul tânăr, peste săptămâna trecută, când a fost urmărit de 330.000 de persoane.
Creşteri şi pentru Antena 1, care a fost a doua, cu 286.000 de privitori. Săptămâna trecută a avut în jur de 200.000 de persoane.
Audienţa posturilor TV vineri, 4 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.30), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.806.000 | 10.2 | 22.1 |
2 | Kanal D | 1.136.000 | 6.4 | 13.9 |
3 | Antena 1 | 893.000 | 5.0 | 11.0 |
4 | Romania TV | 590.000 | 3.3 | 7.2 |
5 | DigiSport 1 | 364.000 | 2.0 | 4.5 |
6 | Antena 3 | 364.000 | 2.0 | 4.5 |
7 | National TV | 234.000 | 1.3 | 2.9 |
8 | Prima TV | 211.000 | 1.2 | 2.6 |
9 | TVR 2 | 179.000 | 1.0 | 2.2 |
10 | Antena Stars | 152.000 | 0.9 | 1.9 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 4 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.30), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.009.000 | 10.5 | 23.6 |
2 | Kanal D | 527.000 | 5.5 | 12.3 |
3 | Antena 1 | 462.000 | 4.8 | 10.8 |
4 | Romania TV | 335.000 | 3.5 | 7.8 |
5 | DigiSport 1 | 221.000 | 2.3 | 5.2 |
6 | Antena 3 | 210.000 | 2.2 | 4.9 |
7 | National TV | 115.000 | 1.2 | 2.7 |
8 | TVR 1 | 77.000 | 0.8 | 1.8 |
9 | Pro 2 | 75.000 | 0.8 | 1.8 |
10 | TVR 2 | 73.000 | 0.8 | 1.7 |
Audienţa posturilor TV vineri, 4 octombrie, pe intervalul de intersecţie dintre Vocea României şi iUmor (20.30-22.30), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 388.000 | 9.0 | 24.8 |
2 | Antena 1 | 286.000 | 6.7 | 18.2 |
3 | Kanal D | 165.000 | 3.8 | 10.5 |
4 | DigiSport 1 | 90.000 | 2.1 | 5.8 |
5 | Romania TV | 58.000 | 1.3 | 3.7 |
6 | AXN | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
7 | Pro 2 | 29.000 | 0.7 | 1.9 |
8 | National TV | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
9 | Prima TV | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
10 | Film Cafe | 24.000 | 0.6 | 1.5 |
Comentarii
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-5-octombrie
Valabil si pentru tine, "Răzvan Putina", pensionarii de aseara de la "Te cunosc de undeva" nu ii vezi ? 7,1 rating national si doar 5,1 pe comercial. Diferenta de 2 puncte. "Vocea Romaniei", diferenta doar de 1,2 puncte fata de "iUmor". Unde domina "pensionarii pesedisti" ? La "Antena 1", nu ?
Joi, milioane de români au ales să-și petreacă seara urmărind producțiile PRO TV. Las Fierbinți, Șef sub acoperire și MasterChef au fost aseară lideri de audiență pe toate segmentele de public.
Povestea personajelor din Las Fierbinți a continuat joi seară cu alte pățanii. Episodul a fost lider de audiență pe toate segmentele de public, iar pe publicul comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, a obținut 11.2 puncte de rating și 32.6% cotă de piață. În minutul de maximă audiență de la 20:58, peste 2.5 milioane de români, de la nivel național, au fost cu ochii pe cel mai iubit serial de comedie.
Un nou director a intrat sub acoperire în propria companie. Președintele BGS, Bogdan Oprea, a lucrat alături de câțiva dintre angajații săi, a descoperit ce funcționează și ce nu în companie, a luat măsuri pentru a îmbunătăți anumite procese, iar angajații au primit recompense care i-au bucurat foarte mult. Aproximativ 1.3 milioane de români din întreaga țară au urmărit Șef sub acoperire ieri seară, iar emisiunea a fost lider de audiență pe toate categoriile de public. La nivelul publicului comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, PRO TV a obținut 9.6 puncte de rating și 27.6% share, spre deosebire de televiziunea de pe locul secund, cu 4.4 puncte de rating și 12.6% share.
Aseară, la MasterChef, a fost o nouă șansă pentru concurenți pentru a evita eliminarea! O probă neașteaptată i-a surprins pe concurenți, care au descoperit cât de importantă poate fi comunicarea când în timpul gătitului ești despărțit de colegul de echipă... de un perete. Pe segmentul publicului comercial, show-ul a înregistrat 4.9 puncte de rating și 18.6% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 3.9 puncte de rating și 14.6% share.
"Vocea României a fost lider absolut de audiență pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, show-ul a înregistrat 9.3 puncte de rating și 27.1% share, față de postul de televiziune clasat pe locul doi, care a obţinut 5.5 puncte de rating și 16.3% share."