„Netliberarea” trece graniţele. Leo Burnett a fost singura agenţie premiată la Effie Awards Europe 2019, festival ce premiază eficienţa campaniilor de publicitate.
Leo a fost premiată cu aur şi argint pentru două campanii realizate pentru Telekom: #NETLIBERARE şi Vloggers Swap.
#NETLIBERARE a fost premiată cu GOLD Effie în cadrul categoriei Best of the Best: Consumer Goods & Telecom, iar Vloggers’ Swap a primit SILVER Effie în categoria Best of the Best: Media Innovation/Idea.
Ruxandra Rău - Director Brand & Communication Strategy, Telekom Romania:
„Suntem mândri şi bucuroşi să vedem, încă o dată, recunoaşterea internaţională a performanţei campaniilor de comunicare Telekom Romania. Aceste premii nu puteau exista fără rezultatele extraordinare obţinute prin curaj, perseverenţă, muncă şi efort împreună, toate turate la maxim, care ne-au ajutat să fim în ultimii doi ani Clientul Anului, Brandul Anului şi Agenţia Anului la ediţiile naţionale Effie Romania.”
Victor Stroe, Associate Director & Head of Strategy Leo Burnett Bucharest:
„După doi ani în care a fost Agenţia Anului la Effie în România, Leo Burnett Bucharest reuşeşte să primească o confirmare Effie şi la nivel European. E o dovadă a unui sistem de a gândi îmbrăţişat în întreaga agenţie: creativitate construită pe insighturi conectate la realităţile de azi şi cu impact în business-ul clienţilor.”
Cele două campanii premiate:
#NETLIBERARE este platforma de comunicare ce a schimbat întreg business-ul rezidenţial Telekom (Mobile, TV & Broadband) prin repoziţionarea brand-ului ca un Internet brand. Fiecare campanie a vorbit despre internet ca despre un drept al oamenilor, nu un privilegiu. Aceeaşi campanie a fost premiată şi cu Gold Effie în România.
Vloggers SWAP - Telekom a provocat influenceri cu viziuni radical diferite să facă schimb de canale de Social Media timp de 24 de ore, astfel expunând milioanele de români care-i urmăresc la puncte de vedere complet noi şi diferite de ale lor. „Este o campanie fără precedent construită pe brand purpose Telekom - „Life is for sharing” care a atacat direct problema „filter bubble” ce intră în contradicţie directă cu filozofia de brand, afectând generaţia Z & tinerii mileniali”, spun reprezentanţii Leo Burnett.
Vloggers’ Swap a fost mai fost premiat şi în competiţiile Effie România, Internetics, Cannes, Golden Drum, Clio şi Eurobest.
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii