EXCLUSIV. Plecări de la vârful mai multor site-uri din portofoliul Pro TV. Şapte oameni au părăsit compania, sau urmează să plece în perioada următoare. Toţi cu funcţii de conducere editorială în zona de digital, pe site-uri ale companiei Pro TV.
Oameni cu ani buni în Pro TV.
Paginademedia.ro vi le prezintă în continuare, pe rând:
ŞtirilePro TV.ro:
- Rocsana Mihaloni, content manager ŞtirileProTV.ro, a plecat din poziţia pe care o deţinea la 1 octombrie. Lucra de aproape 12 ani în Pro TV, dintre care ultimii trei ani ca şef al site-ului ŞtirileProTV.ro.
- Georgiana Dulgheru este editor of the day - EOD la ŞtirileProTV. Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, urmează să plece. Şi ea are ani buni de Pro TV în spate: şase ani a coordonat site-urile sport.ro şi procinema.ro, după care, în 2013, a devenit Editor of the Day.
- Andi Badea, de asemenea editor, a plecat deja, în urmă cu câteva săptămâni. A lucrat în Pro TV şapte ani şi jumătate, la site, întâi ca editor, apoi ca EOD. Potrivit profilului de Linkedin, acum este Senior Internet Channel Administrator at OTP Bank.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, noul content manager ŞtirileProTV.ro este Victor Rotariu.
Sport.ro
- Marian Ghiţă este content manager sport.ro. Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, şi-a anunţat deja intenţia de plecare. A lucrat în Pro TV aproape 12 ani.
- De la sport.ro a plecat, în urmă cu câteva săptămâni, şi Sebastian Ujică. Era editor la site-ul de sport. Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, el urmează să coordoneze un alt site de sport de pe piaţă - Eurosport.ro.
- Producător, comentator la Pro X şi editor la Sport.ro, Dan Pavel a plecat de la Pro TV în urmă cu o lună. A fost Web editor sport.ro din 2009, comentator sportiv începand cu 2012 (Sport.ro / PRO X / PRO TV) şi moderator Sport.ro / PRO X din iulie 2016.
Perfecte.ro
- Plecare şi de la vârful site-ului Perfecte.ro, altă publicaţie online din portofoliul Pro TV. Cora Popeangă, coordonatoarea site-ului, părăseşte compania. Din informaţiile Paginademedia.ro, ieri a fost ultima zi la Pro TV.
- Cora Popeangă era unul dintre "veteranii" digitalului din Pro TV. A lucrat în companie din 2005.
Până la ora redactării ştirii, Andrei Bereandă, şeful digitalului Pro TV, nu a putut fi contactat.
An de plecări importante din Pro TV
2019 a fost un an cu mai multe schimbări la vârful companiei Pro TV, atât la nivelul televiziunii, cât şi în digital:
- Cei mai importanţi oameni de vânzări ai Pro TV au plecat din postul TV. Zoe Vasilescu, şefa vânzărilor, a plecat la începutul acestui an. Din octombrie, este VP Sales & Corporate Affairs la Antena Group.
- Mihaela Vlădău, tot de la vânzări, a trecut, de asemenea, la Antena 1, ca Head of TV Sales în cadrul Antena Group.
- Stella Litou, directorul de programe al staţiei în ultimii patru ani, a părăsit postul de televiziune pentru a conduce un alt grup media: Antenna Group, din Grecia.
- Costi Mocanu a lăsat Pro TV după 25 de ani, în luna aprilie. Din luna septembrie a plecat şi Felix Drăghici, unul dintre cei mai vechi oameni din Pro TV. Fost şef al departamentului sport şi comentator, a trecut la First Content Studio, o agenţie de conţinut care realizează proiecte speciale de marketing şi publicitate.
- Departamentul de marketing a fost reorganizat şi împărţit în trei direcţii: Marketing Services, Research şi Creaţie, cu trei coordonatori fiecare. În urma reorganizării, Lucia Antal, cea care coordona întreaga zonă de marketing, a trecut pe o poziţie nou înfiinţată - Head of Research & Development
Citeşte şi:
Plecare de la vârful Pro TV. Unul dintre manageri va conduce un grup media din Grecia
EXCLUSIV. Mutare surpriză. Fostul şef al vânzărilor Pro TV trece la Antena 1
Antena Group, încă o achiziţie de la vânzările de publicitate ale Pro TV
EXCLUSIV. Plecare importantă din Pro TV. Unul dintre veteranii staţiei, Felix Drăghici, părăseşte televiziunea. De când?
Schimbare la vârful Pro TV. Lucia Antal, şeful marketingului, a trecut pe altă poziţie, tot de management
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
De asemenea lifestyle-ul feminin nu este o prioritate a grupului media, putea redeveni o țintă și aceasstă nișă dacă grupul era preluat de Discovery.