VIDEO. „Netflix-ul” festivalului TIFF îşi lansează aplicaţie de mobil şi de Smart TV. Este vorba despre platoforma TIFF Unlimited, lansată în această vară, care aduce cu această ocazie şi o promoţie de toamnă.
Este vorba despre o reducere, de la 5 euro la 3,5 euro. Promoţia este valabilă două luni, dar cei care se abonează în următoarele două luni vor beneficia de acelaşi preţ şi în fiecare lună a anului viitor.
Despre noua ofertă, despre schimbările prin care trece platforma şi despre planurile pe care le au cei din echipa TIFF, într-un Interviu Paginademedia.ro, cu regizorul Tudor Giurgiu, fondatorul TIFF.
„Vrem să ne deschidem puţin şi către piaţa de seriale pentru că, dacă mă întrebi, cred că în momentul de faţă sunt mai multe seriale bune în lume decât filme de cinema”, spune acesta despre una dintre direcţiile pe care le plănuieşte în legătură cu platforma VOD.
Giurgiu spune că platforma de streaming a fost un succes neaşteptat, iar acum trece la o nouă fază de consolidare tehnică.
„A fost un succes la care nu ne aşteptam. Speram să aducem 500-600 de abonaţi, dar ne-am trezit cu peste 1.800 de abonamente. Cumva nici noi nu eram pregătiţi tehnic şi logistic la volumul acesta şi la răspunsul din partea publicului.
Acum încercăm să trecem la fază a doua de consolidare tehnică, lansăm aplicaţiile de mobil şi Smart TV”.
VIDEO. Regizorul Tudor Giurgiu, despre platforma TIFF Unlimited
Interviul cu Tudor Giurgiu, pe larg:
Petrişor Obae: De cât timp e activă platoforma TIFF Unlimited?
Tudor Giurgiu: Platforma TIFF Unlimited este activă din iunie, anul acesta. A fost lansată chiar în timpul festivalului.
A fost un succes la care nu ne aşteptam. Speram să aducem 500-600 de abonaţi, dar ne-am trezit cu peste 1.800 de abonamente. Cumva nici noi nu eram pregătiţi tehnic şi logistic la volumul acesta şi la răspunsul din partea publicului.
Acum încercăm să trecem la fază a doua de consolidare tehnică, lansăm aplicaţiile de mobil şi Smart TV.
Petrişor Obae: Până acum cât costa?
Tudor Giurgiu: Până acum era un abonament de 5 euro pe lună, acum am deschis o ofertă de toamnă de 3,5 euro. Cei care se abonează la preţul din această ofertă vor beneficia şi anul viitor de acest preţ.
Petrişor Obae: Câte titluri sunt acum pe platformă?
Tudor Giurgiu: Acum avem pe pltformă cam 50-60 de titluri. Încercăm, cam la două luni, să facem o reînnoire a catalogului. Apar şi încercăm să securizăm drepturile unor filme noi, premiate la TIFF, dar şi filme supriză, filme eveniment, cum a fost Generaţia Woodstock la TIFF.
A fost un mare hit, un documentar despre ce a însemnat Woodstock-ul la vremea lui. E cel mai vizionat film de pe platforma TIFF Unlimited. Deci, vrem tipul acesta de legături între TIFF şi platformă.
Petrişor Obae: Cu acest număr de abonaţi puteţi să ţineţi platforma în picioare?
Tudor Giurgiu: Eu cred că trebuie să creştem abonaţii, altfel nu avem cum. Sunt nişte costuri logistice şi tehnice destul de însemnate.
Ideea este să încercăm să iradiem cu platforma în cât mai multe locuri din ţara. Problema în multe oraşe este lipsa sălilor de cinema. Accesul la internet e mult mai facil, în unele oraşe, decât sălile de cinema.
Rolul nostru e să ajungem la nişte oameni care vor să vadă genul acesta de conţinut, care este şi curatoriat de o echipă.
Sunt filme comerciale, filme despre muzică, de dans, documentare rock sau filme premiate la TIFF sau în alte locuri.
Petrişor Obae: La seriale v-aţi gândit?
Tudor Giurgiu: E un plan să începem să aducem şi seriale bune. Planul ar fi să legăm TIFF-ul de anul viitor, pentru că la anul vom avea 19 de ani şi încercăm să ne reinventăm puţin, să aducem şi alt tip de conţinut.
Vrem să ne deschidem puţin şi către piaţa de seriale pentru că, dacă mă întrebi, cred că în momentul de faţă sunt mai multe seriale bune în lume decât filme de cinema. Cred că inventivitatea şi creativitatea, în special a americanilor, e mai mare în zona serialelor.
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu