AUDIENŢE. Cifre mari de audienţă pentru posturile de televiziune care au difuzat rezultatele exit-poll-urilor în duminica alegerilor. Datele de audienţă arată că 6,5 milioane de români se uitau, în fiecare minut, pe posturile care difuzau rezultatele alegerilor pentru Preşedinţie, cu Klaus Iohannis câştigător detaşat în faţa Vioricăi Dăncilă.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele staţiilor atât în intervalul 21.00-21.15, cât şi între orele 21.00 şi 24.00, când se dezbăteau rezultatele alegerilor pe posturile de ştiri.
Ora 21.00 - Trei milioane de români numai pe Pro TV şi pe Antena 3. Digi 24, prima staţie de ştiri pentru tineri
În primul sfert de oră, cei mai mulţi români au văzut rezultatele pe Pro TV şi pe Antena 3. De notat, la nivel comercial, poziţia Digi 24: staţia a fost cea mai urmărită televiziune de ştiri pe publicul tânăr.
Pe targeturi:
NAŢIONAL. Aproape două milioane de români au văzut rezultatele pe Pro TV, care îl avea în studio (ca şi la primul tur), pe gazetarul Cristian Tudor Popescu. La Antena 3 se uitau 1,1 milioane, iar la Antena 1 erau peste un milion de români.
Staţiile care difuzau Exit-Poll-uri:
- Pro TV - 1.960.000
- Antena 3 - 1.100.000
- Antena 1 - 1.060.000
- România TV - 996.000
- Digi 24 - 430.000
- TVR 1 - 400.000
- Realitatea Plus - 290.000
- B1 TV - 270.000
URBAN. Pro TV, Antena 3 şi România TV au fost în top trei la oraşe, în primele minute cu rezultatele Exit-poll-urilor. Antena 1, foarte aproape de România TV.
Staţiile cu Exit-Poll la oraşe:
- Pro TV - 970.000
- Antena 3 - 620.000
- România TV - 530.000
- Antena 1 - 520.000
- Digi 24 - 307.000
- Realitatea Plus -170.000
- B 1 TV - 160.000
- TVR 1 - 140.000
COMERCIAL. Pe publicul tânăr, clasamentul la ora 21.00 a fost diferit, faţă de situaţia la nivelul întregii ţări. Pro TV a fost cel mai urmărit, dar schimbările vin la locurile următoare.
După Pro TV, au urmat Antena 1 şi, pe poziţia a treia Digi 24. De altfel, Digi 24 a fost cea mai urmărită staţie de ştiri în rândul tinerilor, peste Antena 3 (care, pe publicul total, are o audienţă dublă).
Staţiile cu Exit-Poll, pe publicul comercial:
- Pro TV - 530.000
- Antena 1 - 220.000
- Digi 24 - 170.000
- Antena 3 - 140.000
- România TV - 76.000
- Realitatea Plus - 50.000
- TVR 1 - 36.000
- B1 TV - 30.000
Vezi audienţele pe toată ziua de ieri, cu România TV pe locul al doilea, după Pro TV, aici
Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:15), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.956.000 | 11 | 19 |
2 | Antena 3 | 1.102.000 | 6.2 | 10.7 |
3 | Kanal D | 1.093.000 | 6.1 | 10.6 |
4 | Antena 1 | 1.058.000 | 5.9 | 10.3 |
5 | Romania TV | 996.000 | 5.6 | 9.7 |
6 | Prima TV | 500.000 | 2.8 | 4.9 |
7 | Digi 24 | 432.000 | 2.4 | 4.2 |
8 | TVR 1 | 398.000 | 2.2 | 3.9 |
9 | Realitatea Plus | 292.000 | 1.6 | 2.8 |
10 | B1TV | 266.000 | 1.5 | 2.6 |
11 | DigiSport 1 | 191.000 | 1.1 | 1.9 |
12 | TVR 2 | 165.000 | 0.9 | 1.6 |
13 | Diva | 122.000 | 0.7 | 1.2 |
14 | Minimax | 115.000 | 0.6 | 1.1 |
15 | Pro 2 | 97.000 | 0.5 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:15), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 972.000 | 10.2 | 18.3 |
2 | Antena 3 | 622.000 | 6.5 | 11.7 |
3 | Romania TV | 531.000 | 5.6 | 10 |
4 | Antena 1 | 521.000 | 5.4 | 9.8 |
5 | Kanal D | 319.000 | 3.3 | 6 |
6 | Digi 24 | 307.000 | 3.2 | 5.8 |
7 | Prima TV | 247.000 | 2.6 | 4.6 |
8 | Realitatea Plus | 166.000 | 1.7 | 3.1 |
9 | DigiSport 1 | 166.000 | 1.7 | 3.1 |
10 | B1TV | 157.000 | 1.6 | 2.9 |
11 | TVR 1 | 139.000 | 1.5 | 2.6 |
12 | TVR 2 | 77.000 | 0.8 | 1.5 |
13 | Minimax | 67.000 | 0.7 | 1.3 |
14 | Diva | 63.000 | 0.7 | 1.2 |
15 | Pro 2 | 55.000 | 0.6 | 1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, la rezultatele Exit-Poll-urilor (intervalul 21:00-21:15), pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 529.000 | 12.3 | 26.2 |
2 | Antena 1 | 224.000 | 5.2 | 11.1 |
3 | Digi 24 | 169.000 | 3.9 | 8.4 |
4 | Antena 3 | 141.000 | 3.3 | 7 |
5 | Prima TV | 122.000 | 2.8 | 6 |
6 | Kanal D | 89.000 | 2.1 | 4.4 |
7 | Romania TV | 76.000 | 1.8 | 3.8 |
8 | DigiSport 1 | 70.000 | 1.6 | 3.5 |
9 | Realitatea Plus | 53.000 | 1.2 | 2.6 |
10 | Boomerang | 43.000 | 1 | 2.1 |
11 | TVR 1 | 36.000 | 0.8 | 1.8 |
12 | Diva | 34.000 | 0.8 | 1.7 |
13 | B1TV | 32.000 | 0.7 | 1.6 |
14 | Nick JR | 28.000 | 0.7 | 1.4 |
15 | TVR 2 | 21.000 | 0.5 | 1.1 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Intervalul 21.00-24.00: Câţi români au urmărit dezbaterile şi la ce post
Interes foarte mare pentru rezultatul exit-poll-urilor. Dar pentru dezbaterile de după?
NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, românii s-au împărţit între dezbaterile de pe România TV şi Antena 3 (aproape la egalitate între orele 21.00 şi 24.00). Au urmat, în topul ştirilor, Digi 24, apoi TVR 1, Realitatea şi B1 TV. Clasamentul general a fost condus de Pro TV.
URBAN. La oraşe, Antena 3 a fost cea mai urmărită staţie de ştiri, cu un avans de 70.000 de telespectatori în faţa Realitatea TV. Şi aici, Digi 24 a stat bine: locul cinci în clasamentul general.
De notat că, spre deosebire de primul tur, când Antena 3 a fost peste Pro TV la clasamentul general, acum a fost pe poziţia a doua.
COMERCIAL. Publicul tână nu se "înghesuie", de obicei, pe posturile de ştiri. Nu s-a întâmplat nici aseară. Cea mai urmărită staţie de ştiri, Antena 3, a fost pe poziţia a treia, cu cifre de trei ori mai mici decât Pro TV pe segmentul comercial.
Digi 24 a fost pe poziţia a patra şi, ca la primul tur, a avut mulţi tineri în faţa România TV, deşi la publicul naţional Digi 24 are jumătate din telespectatorii RTV (România TV are, ca şi Antena 3, un public numeros, dar mai "bătrân").
Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.244.000 | 7 | 16.9 |
2 | Romania TV | 861.000 | 4.8 | 11.7 |
3 | Antena 3 | 857.000 | 4.8 | 11.7 |
4 | Kanal D | 632.000 | 3.6 | 8.6 |
5 | Antena 1 | 605.000 | 3.4 | 8.2 |
6 | Digi 24 | 297.000 | 1.7 | 4 |
7 | TVR 1 | 275.000 | 1.5 | 3.7 |
8 | Prima TV | 254.000 | 1.4 | 3.5 |
9 | Realitatea Plus | 206.000 | 1.2 | 2.8 |
10 | B1TV | 191.000 | 1.1 | 2.6 |
11 | TVR 2 | 109.000 | 0.6 | 1.5 |
12 | Pro 2 | 105.000 | 0.6 | 1.4 |
13 | Diva | 95.000 | 0.5 | 1.3 |
14 | Antena Stars | 89.000 | 0.5 | 1.2 |
15 | DigiSport 1 | 88.000 | 0.5 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 621.000 | 6.5 | 15.8 |
2 | Antena 3 | 506.000 | 5.3 | 12.9 |
3 | Romania TV | 437.000 | 4.6 | 11.1 |
4 | Antena 1 | 314.000 | 3.3 | 8 |
5 | Digi 24 | 233.000 | 2.4 | 5.9 |
6 | Kanal D | 221.000 | 2.3 | 5.6 |
7 | Realitatea Plus | 133.000 | 1.4 | 3.4 |
8 | Prima TV | 131.000 | 1.4 | 3.3 |
9 | B1TV | 131.000 | 1.4 | 3.3 |
10 | TVR 1 | 106.000 | 1.1 | 2.7 |
11 | DigiSport 1 | 78.000 | 0.8 | 2 |
12 | Pro 2 | 67.000 | 0.7 | 1.7 |
13 | Diva | 54.000 | 0.6 | 1.4 |
14 | TVR 2 | 47.000 | 0.5 | 1.2 |
15 | Minimax | 35.000 | 0.4 | 0.9 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Audienta posturilor TV duminică, 24 noiembrie, în intervalul 21.00-24.00, pe segmentul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 380.000 | 8.8 | 24.7 |
2 | Antena 1 | 142.000 | 3.3 | 9.2 |
3 | Antena 3 | 129.000 | 3 | 8.4 |
4 | Digi 24 | 117.000 | 2.7 | 7.6 |
5 | Kanal D | 76.000 | 1.8 | 5 |
6 | Romania TV | 71.000 | 1.6 | 4.6 |
7 | Prima TV | 58.000 | 1.4 | 3.8 |
8 | Realitatea Plus | 43.000 | 1 | 2.8 |
9 | B1TV | 37.000 | 0.9 | 2.4 |
10 | TVR 1 | 37.000 | 0.9 | 2.4 |
11 | DigiSport 1 | 37.000 | 0.9 | 2.4 |
12 | Diva | 28.000 | 0.6 | 1.8 |
13 | TNT | 23.000 | 0.5 | 1.5 |
14 | Nick JR | 21.000 | 0.5 | 1.3 |
15 | Pro 2 | 19.000 | 0.4 | 1.2 |
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.
Vezi audienţa de la primul tur al Exit-Poll-urilor, AICI
Cum s-au văzut primele minute de Exit-Poll la turul al doilea, AICI
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
"al oamenilor cu educatie superioara si venituri mari"
Serios ? Nu stii ce sa mai aberezi pe site ? Vezi ca "Antena 3" sta foarte bine pe national (pensionarii). Si foart slab pe comercial (tineretul)...
6,3 national si doar 3,3 pe comercial. Dublu batranei.