AUDIENŢE. Premieră în istoria confruntărilor dintre Antena 1 şi Vocea României, de pe Pro TV. A fost pentru prima dată când show-ul iUmor a fost peste Vocea României, pe două targeturi (inclusiv pe publicul tânăr, zona pe care Pro TV e cel mai greu de depăşit).
Antena 1 a fost lider la nivel naţional şi pe publicul comercial, pe intervalul de intersecţie al show-urilor Vocea României şi iUmor (20.30 - 22.10).
iUmor a avut aseară o ediţie specială, cu „roast-uri”, în care juraţii au fost ironizaţi de vedetele invitate, printre care Maia Morgenstern, Dan Bittman, Gina Pistol sau Marian Godină.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intersecţia Vocea României - iUmor (20:30-22:10):
NAŢIONAL. Antena 1 a condus la nivel naţional pe intersecţia Vocea României - iUmor. Peste 1,5 milioane de persoane erau pe Antena 1, în timp ce pe Pro TV erau aproape 1,4 milioane de persoane.
Kanal D a fost pe trei, cu peste 1,1 milioane de persoane.
URBAN. Oraşele au fost ale Pro TV. Postul TV a avut o medie de 790.000 de privitori pe minut. În timp ce pe Antena 1 erau 750.000 de persoane, cifre peste media postului.
Postul Kanal D, aflat pe locul al treilea, se apropia de 550.000 de persoane, media.
COMERCIAL. Antena 1 a fost prima pe publicul comercial, pe intersecţia iUmor - Vocea. Aproape 370.000 de telespectatori a fost media postului (23,5% cotă de piaţă).
În acelaşi timp, Pro TV a avut o medie de 350.000 de privitori (22,4% cotă)
Citeşte şi: Povestea actorului care a scris roasturile din emisiunea iUmor, într-un interviu video
Citeşte şi: Cine este omul din spatele roasturilor iUmor, într-un interviu video
Intervalul Vocea României
Show-ul Vocea României a avut vineri seara un interval mult mai lung (20.30 - 00.35). Pe toată durata de patru ore a Vocii, show-ul a fost lider pe toate targeturile.
La nivel naţional, show-ul de talente a avut peste 1,1 milioane de privitori. Antena 1, la mică distanţă, era urmărită de aproape un milion de persoane.
La oraşe, Vocea a avut peste 710.000 de privitori, în timp ce pe Antena 1 erau aproape 480.000 de persoane.
Pro TV a fost primul pe comercial, pe intervalul Vocea României, cu o medie de 310.000 de persoane (23,6% cotă de piaţă). Pe acelaşi interval, Antena 1 obţinea o medie de 250.000 de persoane (18,7% cotă de piaţă).
Audienţa posturilor TV vineri, 29 noiembrie, pe intersecţia Vocea României - iUmor (20.30-22.10), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 1.533.000 | 8.6 | 17.7 |
2 | Pro TV | 1.399.000 | 7.9 | 16.2 |
3 | Kanal D | 1.170.000 | 6.6 | 13.5 |
4 | Romania TV | 451.000 | 2.5 | 5.2 |
5 | Prima TV | 378.000 | 2.1 | 4.4 |
6 | Antena 3 | 330.000 | 1.9 | 3.8 |
7 | National TV | 283.000 | 1.6 | 3.3 |
8 | DigiSport 1 | 236.000 | 1.3 | 2.7 |
9 | TVR 2 | 198.000 | 1.1 | 2.3 |
10 | Pro 2 | 181.000 | 1.0 | 2.1 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 29 noiembrie, pe intersecţia Vocea României - iUmor (20.30-22.10), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 790.000 | 8.3 | 17.8 |
2 | Antena 1 | 751.000 | 7.8 | 16.9 |
3 | Kanal D | 548.000 | 5.7 | 12.3 |
4 | Romania TV | 247.000 | 2.6 | 5.6 |
5 | Antena 3 | 191.000 | 2.0 | 4.3 |
6 | DigiSport 1 | 176.000 | 1.8 | 4.0 |
7 | Prima TV | 161.000 | 1.7 | 3.6 |
8 | National TV | 112.000 | 1.2 | 2.5 |
9 | Digi 24 | 104.000 | 1.1 | 2.3 |
10 | Diva | 98.000 | 1.0 | 2.2 |
Audienţa posturilor TV vineri, 29 noiembrie, pe intersecţia Vocea României- iUmor (20.30-22.10), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share% | |
---|---|---|---|---|
1 | Antena 1 | 369.000 | 8.6 | 23.5 |
2 | Pro TV | 351.000 | 8.1 | 22.4 |
3 | Kanal D | 149.000 | 3.5 | 9.5 |
4 | Prima TV | 58.000 | 1.4 | 3.7 |
5 | DigiSport 1 | 54.000 | 1.3 | 3.5 |
6 | Diva | 50.000 | 1.1 | 3.2 |
7 | National TV | 43.000 | 1.0 | 2.7 |
8 | TVR 1 | 27.000 | 0.6 | 1.7 |
9 | Boomerang | 27.000 | 0.6 | 1.7 |
10 | Romania TV | 23.000 | 0.5 | 1.4 |
Citeşte şi:
Povestea actorului care a scris roasturile din emisiunea iUmor, într-un interviu video
Cine este omul din spatele roasturilor iUmor, într-un interviu video
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Comentarii
daca nu ai un andrei andreea in familie sau rude nu te intereseaza
https://www.paginademedia.ro/2019/10/top-emisiuni-divertisment-septembrie-2019
https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-emisiuni-divertisment-octombrie-2019
Ai revenit, "milica" ? "umorul", pe national egal cu comercial (pensionarii nu ?). "Vocea", mai bine pe comercial decat pe national (tineretul).
Si sa nu uit de "Visuri la cheie", lider miercuri cu 9,9 comercial (ca "Chefii" lui "mile"). Dar audientele, pauza...
"romanii aleg antene"
Pensionarii au ales "Antena 1" (national). Cei de la oras au mers pe "Pro" (urban). Dar daca alegem intervalul prime-time (si dupa miezul noptii), ce au ales romanii ?
"ati rezistat la lalaituri ieftine"
Cum rezisti tu la "Te cunosc de undeva" (lider la pensionari). Si audientele aceste emisiuni, pauza... Probabil nici maine nu apare stirea respectiva.
Aici nu comentezi, "milica" ? 12,3 pe comercial, dublu fata de "antena":
https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-exit-poll-24-noiembrie
"Va nenorocit iumor , a maturat pe jos cu Vocea !"
Serios ? La diferenta de doar 0,5 pe comercial. Acum 2 saptamani ce a facut "Vocea" ? A "spulberat" "iUmor", nu ? Diferenta de 3,7 pe comercial:
https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-romania-suedia-pro-tv-vocea-romaniei
Sau pe 25 octombrie, diferenta de 4 rating pe comercial:
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-vocea-romaniei-ultima-editie-de-auditii-pe-nevazute
Si "umor" lider pe national (rating la fel ca pe comercial). Pensionarii, nu ? Saptamana trecuta asta ai mentionat in comentariul tau ("Cati batrani sunt la Pro tv !"). Acum, te faci ca nu vezi batraneii ?
La "Pro"; mai bine pe comercial fata de national.
https://www.paginademedia.ro/2018/11/audiente-tv-vocea-romaniei-vineri-23-noiembrie
https://www.paginademedia.ro/2018/11/audiente-vocea-romaniei-te-cunosc-de-undeva-24-noiembrie-2018
Și eu unul nu mă mai uit la "Vocea...". (Dar nici la A1.)
Brenciu la atras pe Tudor la nivelul lui și poartă discuții de oameni beți, ca la nunțile la care participă Brenciu.
Penibili.
Continua schimbarile inutile de format care doar aduc confuzie in randul publicului. Bataliile erau pana acum, cum e si logic, inaintea Knock-out-urilor. Dar probabil a fost mai ieftin asa. Anul asta e si primul in care nu exista editie speciala de Vocea Romaniei pe 1 Decembrie. Show-ul are de asemenea numai 3 live-uri de cativa ani incoace, lucru la fel de rusinos.
Nu ai timp sa ii cunosti sau sa ii simpatizezi pe concurenti, cu doar 3-4 prestatii ajung in finala.
Cineva continua sa scufunde si sa distruga aceasta emisiune, in loc sa o consolideze intr-o traditie, un show eveniment la care sa se uite intreaga familie, cum e de exemplu "Strictly Come Dancing" in Marea Britanie.
Parca e facuta la repezeala, fara atentie sau prea mult efort. Poate nu este adevarul, dar asa se vede din exterior.
Si, pe intervalul "Vocea Romaniei" nu postati ?
"show-ul a înregistrat 7.3 puncte de rating și 23.6% share, în timp ce postul de televiziune clasat pe locul doi a obţinut 5.8 puncte de rating și 18.8% share."