AUDIENŢE. Naţionala de tineret a strălucit pe teren şi au adus românii în faţa televizoarelor. Peste două milioane de telespectatori au urmărit, la Pro TV, meciul câştigat de echipa lui Mirel Rădoi în faţa Finlandei (scor 4-1), din calificările pentru Euro 2021.
Tripla înscrisă de Valentin Mihăilă, jucătorul Craiovei, în poarta finlandezilor a fost văzută de pe un milion de români de la oraşe şi de jumătate de milion de tineri.
După liderul Pro TV s-a clasat Antena 1, cu serialul Sacrificiul pe interval. În timp ce la Pro TV naţionala de tineret făcea spectacol, peste 1,5 milioane de oameni se uitau la Sacrificiul de la Antena 1.
Kanal D a completat podiumul pe intervalul meciului, cu o audienţă de un milion oameni în fiecare minut. Postul Dogan avea pe interval serialul Lacrimi la Marea Neagră.
Ultimul meci al României, câştigat în faţa Irlandei de Nord , a fost urmărit de aproximativ 1,9 milioane de telespectatori:
Următorul meci disputat de trupa lui Rădoi, în faţa Irlanda de Nord, este programat marţi, 19 noiembrie, de la 19:30.
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor de televiziune pe intervalul meciului România U21 – Finlanda U21 (20.00-21.55), ieri, 14 noiembrie:
NAŢIONAL. Echipa României de fotbal sub 21 de ani a pus Pro TV pe primul loc în topul audienţelor de aseară. Golurile băieţilor lui Rădoi au fost urmărite de aproximativ două milioane de români.
Pe locul secund s-a clasat Antena 1, care număra pe interval o medie de 1,5 milioane de telespectatori în fiecare minut.
Kanal D s-a clasat pe trei, după Antena 1 şi Pro TV. Aduna aproximativ un milion de oameni, în fiecare minut, pe intervalul partidei de fotbal.
URBAN. Meciul a fost de interes şi la oraşe. Pro TV a numărat peste un milion de privitori din mediul urban, în fiecare minut al partidei de fotbal.
Antena 1 a fost tot pe locul al doilea şi la oraşe, cu o medie de audienţă de aproximativ 650.000 de telespectatori, în fiecare minut, pe intervalul meciului.
Kanal D s-a clasat pe trei, cu aproape jumătate de milion de oameni în faţa televizoarelor, la ora meciului.
COMERCIAL. Tinerii au văzut „tineretul”. Jumătate de milion de telespectatori tineri au văzut, în fiecare minut, meciul disputat contra Finlandei. Pro TV a fost lider de audienţă cu o cotă de piaţă de 31,3%.
Antena 1 s-a clasat pe doi, dar a avut cifre la jumătate în comparaţie cu liderul. A scos o medie de 230.000 de telespectatori pe minut, pe intervalul meciului. De asemenea, a avut o cotă de piaţă la jumătate faţă Pro TV, adică 14,3%.
Kanal D a fost pe trei, cu o medie de audienţă de aproximativ 170.000 de privitori, în fiecare minut, pe interval.
Audienţa posturilor TV joi, 14 noiembrie, pe intervalul meciului România U21 – Finlanda U21 (20.00-21.55), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 2.003.000 | 11.3 | 22.1 |
2 | Antena 1 | 1.526.000 | 8.6 | 16.8 |
3 | Kanal D | 1.059.000 | 5.9 | 11.7 |
4 | Romania TV | 541.000 | 3 | 6 |
5 | Antena 3 | 499.000 | 2.8 | 5.5 |
6 | National TV | 355.000 | 2 | 3.9 |
7 | Prima TV | 235.000 | 1.3 | 2.6 |
8 | Pro 2 | 186.000 | 1 | 2.1 |
9 | Digi 24 | 176.000 | 1 | 1.9 |
10 | TVR 1 | 160.000 | 0.9 | 1.8 |
11 | Pro Cinema | 141.000 | 0.8 | 1.6 |
12 | Antena Stars | 118.000 | 0.7 | 1.3 |
13 | B1TV | 115.000 | 0.6 | 1.3 |
14 | Diva | 113.000 | 0.6 | 1.3 |
15 | TVR 2 | 112.000 | 0.6 | 1.2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV joi, 14 noiembrie, pe intervalul meciului România U21 – Finlanda U21 (20.00-21.55) în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.073.000 | 11.2 | 22.8 |
2 | Antena 1 | 657.000 | 6.9 | 14 |
3 | Kanal D | 491.000 | 5.1 | 10.5 |
4 | Antena 3 | 318.000 | 3.3 | 6.8 |
5 | Romania TV | 286.000 | 3 | 6.1 |
6 | National TV | 155.000 | 1.6 | 3.3 |
7 | Digi 24 | 124.000 | 1.3 | 2.6 |
8 | TVR 1 | 94.000 | 1 | 2 |
9 | Prima TV | 85.000 | 0.9 | 1.8 |
10 | Diva | 72.000 | 0.8 | 1.5 |
11 | TVR 2 | 69.000 | 0.7 | 1.5 |
12 | Realitatea Plus | 67.000 | 0.7 | 1.4 |
13 | B1TV | 66.000 | 0.7 | 1.4 |
14 | Pro 2 | 64.000 | 0.7 | 1.4 |
15 | Antena Stars | 61.000 | 0.6 | 1.3 |
Audienţa posturilor TV joi, 14 noiembrie, pe intervalul meciului România U21 – Finlanda U21 (20.00-21.55), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 501.000 | 11.6 | 31.3 |
2 | Antena 1 | 229.000 | 5.3 | 14.3 |
3 | Kanal D | 163.000 | 3.8 | 10.2 |
4 | Romania TV | 48.000 | 1.1 | 3 |
5 | Antena 3 | 47.000 | 1.1 | 3 |
6 | National TV | 40.000 | 0.9 | 2.5 |
7 | Diva | 40.000 | 0.9 | 2.5 |
8 | Digi 24 | 33.000 | 0.8 | 2.1 |
9 | Prima TV | 30.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | Boomerang | 28.000 | 0.7 | 1.8 |
11 | TVR 1 | 24.000 | 0.6 | 1.5 |
12 | Comedy Central | 22.000 | 0.5 | 1.4 |
13 | Pro 2 | 18.000 | 0.4 | 1.1 |
14 | Antena Stars | 18.000 | 0.4 | 1.1 |
15 | Kiss TV | 17.000 | 0.4 | 1.1 |
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Comentarii
Salut! Pe site-ul UEFA.com golul din minutul 45 este trecut ca autogol.
Si unde este "mile milica" cu pensionarii lui ? Vad ca sunt multi la "Antena 1".