AUDIENŢE. A doua rundă de eliminări la Vocea României. Câţi români au urmărit show-ul de pe Pro TV? Care a fost ordinea în topul teeleviziunilor? Cum şi-au îmărţit locurile doi-trei Kanal D şi Antena 1?
Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV, aseară, pe intervalul Vocea României (20:30-23:45):
NAŢIONAL. La Vocea României s-au uitat, în fiecare minut din cele peste trei ore, în jur de 1,2 milioane de români (cu câteva zeci de mii sub săptămâna trecută).
În topul naţional, a urmat, ca şi săptămâna trecută, Kanal D, cu serialul turcesc Lacrimi la Marea Neagră pe cea mai mare parte a intervalului de difuzare.
Poziţia a treia pentru Antena 1, cu o medie sub săptămâna trecută. Cu iUmor şi apoi cu serialul Mangaliţa, Antena 1 a avut o medie de 740.000 de români pe post (cu aproape 200.000 sup vinerea trecută).
URBAN. Vocea României a fost urmărită, la oraşe, de 730.000 de telespectatori (şi aici este o scădere faţă de săptămâna trecută).
După Pro TV, a urmat în clasament Kanal D (peste jumătate de milion, aproape la fel ca săptămâna trecută) şi Antena 1.
De notat la Antena 1 scăderea şi la oraşe: săptămâna trecută, avea 440.000 de telespectatori la bătaie cu Vocea. Acum a avut 390.000.
COMERCIAL. Pe publicul comercial, Vocea României numărat 275.000 de telespectatori (săptămâna trecută erau 330.000). Scădere şi pentru poziţia a doua - Antena 1, cu 190.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, faţă de 220.000 săptămâna trecută.
Kanal D îşi menţine poziţia a treia în topul comercial, însă audienţa este constantă.
Intersecţia Vocea - iUmor
Ce s-a întâmplat pe cele două ore de intersecţie directă Vocea României - iUmor? Între 20.30 şi 22.30, iUmor a fost pe poziţia a treia în top, după Pro TV şi Kanal D, la nivel naţional şi la oraşe.
Pe publicul comercial, Antena 1 a fost pe locul secund.
De notat însă scăderile de audienţă pentru iUmor.
La nivel naţional, Vocea avea aseară 1,4 milioane de români pe post, urmată de Kanal D (cu 1,2 milioane). iUmor a numărat 940.000, faţă de 1,2 milioane săptămâna trecută.
La oraşe, Pro TV cu Vocea, a fost urmărită de 800.000 de telespectatori (100.000 scădere faţă de săptămâna trecută), iar iUmor a avut 485.000 (tot 100.000 scădere, înscă o scădere care a aruncat-o pe poziţia a treia).
Doar pe publicul comercial iUmor s-a apropiat de Voce: 290.000 Pro TV - 240.000 iUmor. Kanal D, pe trei, a ţinut 220.000 de telespectatori cu serialul Lacrimi la Marea Neagră.
Audienţa posturilor TV vineri, 8 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), la nivel NAŢIONAL:
NATIONAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 1.258.000 | 7.1 | 18.3 |
2 | Kanal D | 1.020.000 | 5.7 | 14.8 |
3 | Antena 1 | 736.000 | 4.1 | 10.7 |
4 | Romania TV | 453.000 | 2.5 | 6.6 |
5 | Antena 3 | 443.000 | 2.5 | 6.4 |
6 | DigiSport 1 | 238.000 | 1.3 | 3.5 |
7 | Prima TV | 218.000 | 1.2 | 3.2 |
8 | Pro 2 | 163.000 | 0.9 | 2.4 |
9 | National TV | 145.000 | 0.8 | 2.1 |
10 | TVR 2 | 137.000 | 0.8 | 2 |
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
Audienţa posturilor TV vineri, 8 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), în mediul URBAN:
URBAN | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 731.000 | 7.6 | 19.7 |
2 | Kanal D | 528.000 | 5.5 | 14.2 |
3 | Antena 1 | 392.000 | 4.1 | 10.6 |
4 | Romania TV | 241.000 | 2.5 | 6.5 |
5 | Antena 3 | 239.000 | 2.5 | 6.5 |
6 | DigiSport 1 | 165.000 | 1.7 | 4.5 |
7 | Prima TV | 80.000 | 0.8 | 2.2 |
8 | Pro 2 | 72.000 | 0.8 | 2 |
9 | National TV | 70.000 | 0.7 | 1.9 |
10 | TVR 2 | 63.000 | 0.7 | 1.7 |
Audienţa posturilor TV vineri, 8 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30-23.45), pe publicul COMERCIAL:
COMERCIAL | Persoane | Rtg% | Share | |
---|---|---|---|---|
1 | Pro TV | 275.000 | 6.4 | 20.2 |
2 | Antena 1 | 191.000 | 4.4 | 14.1 |
3 | Kanal D | 184.000 | 4.3 | 13.5 |
4 | DigiSport 1 | 71.000 | 1.6 | 5.2 |
5 | Romania TV | 51.000 | 1.2 | 3.7 |
6 | Prima TV | 39.000 | 0.9 | 2.8 |
7 | Antena 3 | 33.000 | 0.8 | 2.4 |
8 | Pro 2 | 29.000 | 0.7 | 2.1 |
9 | Pro Cinema | 28.000 | 0.6 | 2 |
10 | Diva | 25.000 | 0.6 | 1.9 |
Comentarii
Si unii chiar le tin spatele altora...
https://www.paginademedia.ro/2019/03/fructul-oprit-antena-group-proces
"Fructul Oprit", o copie dupa serialul turcesc „Aşk-ı Memnu'” („Iubire ascunsă”). Oare "Antena 1" a cumparat licenta la vremea respectiva ? Doar s-a terminat brusc serialul...
https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-2-noiembrie
7 pe national si urban, 5 comercial (mai rau ca Vocea de aseara). Pro TV 6 si 6,2; pe comercial cu 8.
Macar acest serial are aproape dublu pe comercial fata de Mangalita, sau Sacrificiul (scump, cu 100 de mari actori).
"face rating la jumătate ca chefi"
Iar meciul de marti a avut triplu pe comercial fata de chefi:
https://www.paginademedia.ro/2019/10/audiente-meci-romania-norvegia-pro-tv
"masterchef fara chiloți"
Aseara, in pauza stirilor Pro TV am vazut ca saptamana care vine e finala masterchef. Foarte bine. Mai bine rerereredifuzeaza niste filme vechi in locul emisiunii. Sigur sta mai bine pe comercial.
https://www.paginademedia.ro/2019/11/audiente-tv-te-cunosc-de-undeva-2-noiembrie