FOTO. Brandul de legume congelate Edenia lansează o mini-serie comică despre un „fermier urban”, care-şi creşte legumele... la bloc. Producţia „Eduard - Fermier Urban” va fi disponibilă de luni, 18 noimebrie, pe site-ul fermierurban.ro, dar şi pe site-ul şi youtube-ul Edenia.
În total sunt cinci episoade, cu o durată de cinci minute fiecare, care vor apărea în fiecare zi de luni, pe parcursul a cinci săptămâni.
Ideea şi scenariul au aparţinut creativilor de la agenţia Saatchi & Saatchi + The Geeks. Regizorul producţiei, realizată în parteneriat cu Saga Film, a fost Alex Coteţ.
Povestea pe scurt. Personajul principal, Eduard, vrea să mănânce legume proaspete aşa că hotărăşte să le crească singur, cum poate. Îşi umple aparatamentul de spanac, roşii, mazăre, ciuperci sau fasole. Trece printr-o serie de întâmplări şi încurcături, care la final îl învaţă un singur lucru, acela că e dificil să-şi crească legumele la bloc.
Scopul celor cinci materiale este de a explica beneficiile date de congelarea legumelor imediat după recoltare, au spus reprezentanţii Edenia.
Brandul apare chiar în „morala clipurilor”, de la final. Eduard descoperă că există şi alte metode prin care poate manca legume proaspete, mai exact cele congelate de la Edenia.
„Este o campanie cu o componentă educativă, care îşi propune să demonteze prin divertisment percepţiile greşite si barierele de consum privind legumele congelate”, menţionează aceeaşi sursă pentru Paginademedia.ro.
GALERIE FOTO. Imagini de la filmările mini-seriei „Eduard - Fermier Urban”
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu