INTERVIURILE PAGINADEMEDIA. "Citeşti această carte pentru că nu am fost împuşcat", scrie Liviu David în Pauza de publicitate, cartea pe care a lansat-o de curând.
Unul dintre "veteranii" publicităţii româneşti, Liviu David are o poveste "ca-n filme".
La începutul anilor 90, a vrut să plece din ţară în Occident, dar a fost prins în Slovenia, după ce a trecut "la limită" de grănicerii din Ungaria. Trimis înapoi în ţară, s-a apucat de caricaturi. A şi câştigat concursuri jurizate de Horaţiu Mălăele.
Caricaturile l-au ajutat să ajungă "copywriter" (un termen despre care habar nu avea ce înseamnă). În Academia Caţavencu a citit anunţul de angajare care avea să-l propulseze în lumea agenţiilor de publicitate. OFC DMB&B (devenită apoi D'Arcy) angaja oameni. Copywriteri.
Şi-a legat numele, de-a lungul timpului, de branduri precum Connex, Banca Transilvania, Money Channel ("Feedback is fifty"), QFort şi multe, multe altele. A plecat câţiva ani din ţară, în Australia, dar s-a întors. Acum lucrează la Next Advertising.
Toată experienţa a adunat-o în volumul Pauza de publicitate sau "Cum să gândeşti reclame într-o lume care nu le iubeşte".
Trimite un comentariu