Skip to main content

Biofarm are o nouă identitate de brand. Cum arată noul logo şi cine a gândit proiectul

 
Biofarm are o nouă identitate de brand. Cum arată noul logo şi cine a gândit proiectul

Compania din zona de farmaceutice Biofarm are o nouă identitate vizuală, care vine la pachet şi cu un slogan nou.

Publicitate

Piesa centrală a noului logo este tot „frunza”, dar într-o formă stilizată faţă sigla anterioară. Are o formă sferică care face trimitere la globul pământesc.

Totul proiectul stă sub sloganul: Binele de a trăi mai bine. Proiectul este gândit de agenţia de branding Inoveo, menţionează reprezentanţii Biofarm.

„A fost un proces de durata, complex, care a inclus o partea de audit intern si extern, cercetare si analiza, care in final a condus la noua identitate Biofarm”, a mai adăugat aceeaşi sursă.

Elementele din care este compusă noua identitate vizuală a brandului:

  • Simbolul este creionat grafic printr-o frunză stilizată, într-o forma sferică (globul pământesc).
  • Culorile sunt turcoazul şi portocaliul. Turcoazul reprezinta natura în ansamblul ei, îngloband tot ce însemana viaţă pe pământ, inclusiv aerul şi apa, iar portocaliul deschis reprezintă caldura şi resursele generate de soare.

Cele două sigle, în oglindă: Noul logo (STANGA) şi vechiul loo (DREATA)

Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus