VIDEO. Fursecuri pentru Moş Crăciun. Brandul Dr. Oetker aduce o campanie de Crăciun, care are în centru reţetele pentru fursecurile „pe care le va mânca Moş Crăciun în seara de Ajun”.
Concret campania, gândită de agenţia Cheil Centrade, promovează mixurile pentru fursecuri care vin în ediţie de Crăciun.
Personajele principale din spotul pentru TV sunt Elfii lui Moş Crăciun.
Proiectul pleacă de la întrebarea „Oare Moşu ce îşi doreşte să primească de Crăciun?” "Elfii" au provocat fiecare familie ca, în noaptea de Ajun, să posteze o fotografie cu gustarea pe care i-au lăsat-o Moşului sub brad.
Campania se vede pe TV, în social media şi pe Facebook-ul „La Desert by Dr. Oetker”.
VIDEO. Spot TV: Gustarea pentru Moşu’
Echipa Cheil | Centrade:
- Mihai Gongu, Executiv Creative Director
- Alina Zaharescu, Head of Art
- Ştefan Lungu Group Creative Director/ Copywriter
- Carmen Miruţă, Client Service Director
- Codruţa Strat, Account Director
- Bianca Bîtu Cauc, Account Manager
- Veronica Bratu, Social Media Specialist
Echipa Dr. Oetker:
- Ioana Iacobescu, Marketing Director
- Ramona Soare, Brand Manager
- Diana Grigorescu, Digital Manager
Trimite un comentariu