VIDEO. Brandul de telefonie Huawei a lansat o nouă campanie de comunicare, sub sloganul „Cea mai puternică poveste eşti tu”. Mesajul va fi proiectat pe două clădiri: Palatul Telefoanelor din Bucureşti şi pe Iulius Mall din Iaşi, informează reprezentanţii companiei.
Campania a fost gândită la nivel internaţional de echipa media de la Huawei şi apoi adusă şi în România.
Are şi un spot video, care se vede pe TV, în online, pe social media, în cinema-uri, dar şi outdoor în două mari oraşe din ţară: Bucureşti şi Iaşi, menţionează sursa citată.
Spotul este executat pe idee sloganului, cu mici „poveşti” despre muncă şi pasiune:
„Cel mai rău lucru pe îl poţi face este să renunţi să îţi scrii propria poveste”, menţionează spotul.
Proiectul vine şi cu o platformă online, unde oamenii îşi pot spune poveştile şi pot primi o invitaţie la webinarul motivaţional găzduit de Michal Woroch - un explorator în scaun cu rotile, notează aceeaşi sursă.
Trimite un comentariu