VIDEO. Joaca de-a pitch-ul. Agenţia Saatchi&Saatchi + The Geeks lansează un joc pentru agenţiile de comunicare, un fel de „Monopoly” care te învaţă cum să faci corect un pitch.
„E nevoie de un set de bune practici în organizarea unui pitch pe care piaţa de comunicare să îl cunoască şi, pe cât posibil, să îl aplice. Un pitch e o oportunitate pentru orice agenţie de publicitate, el vine adeseori la pachet cu un consum de resurse, timp şi bani, care în cazul unui pitch organizat defectuos sunt o irosire pentru toţi participanţii”, menţionează reprezentanţii agenţiei.
Ce este jocul şi cum arată?
Se numeşte The Fair Pitch şi poate fi jucat de membrii departamentelor de comunicare şi marketing, pentru a înţelege mai bine prin ce trec agenţiile atunci când participă la un pitch.
Broşura conţine şi regulamentul jocului, adică setul de bune practici de care ar trebui să ţină seama cei care vor să organizeze un pitch eficient, benefic pentru toţi cei implicaţi.
„Am vrut să facem un flyer, dar a ieşit un board game. The Fair Pitch a bifat ambele premise: un produs care aduce ceva nou conversaţiei despre pitch-uri, dar şi o experienţă care transmite un mesaj educativ prin entertainment”, a spus Tiberiu Coman, senior copywriter.
Proiectul îşi propune să promoveze principiile organizării unui pitch corect, în cadrul industriei de comunicare.
„Mişcare se alătură efortului Uniunii Agenţiilor De Publicitate din România (UAPR)”, continuă reprezentanţii agenţiei.
Echipa care a lucrat la idee:
- Bogdan Costin, Creative Director
- Tiberiu Coman, Senior Copywriter
- Dan Creţu, Senior Art Director
- Octavian Catană, Senior Art Director
- George Ştefan, Ilustrator
- Eugen Alexe, Print Production Director
- Mădălina Stoica, Account Manager
- Vlad Petre, Managing Director
VIDEO. Board game despre bunele practici în organizarea unui pitch
Autor: Raul Bambu raul.bambupaginademedia.ro
Trimite un comentariu