Disputa Telekom - Discovery, faza pe social media. Cele două companii au ales să-şi transmită mesajele prin intermediul...Facebook. Mai întâi, Telekom a postat, duminică, un lung mesaj prin care cerea companiei să înceteze „campania publică injustă împotrivă companiei şi să îşi asume partea sa de responsabilitate pentru rezultatul negocierilor” (pe larg AICI).
Telekom preciza că încheierea parteneriatului a fost cauzată de „condiţiile financiare impuse de grupul Discovery”.
„Daca am fi acceptat aceste condiţii, clienţii noştri ar fi fost afectaţi de o creştere inevitabilă a preţurilor abonamentelor, pe care o considerăm nedreaptă şi inutilă, având în vedere şi faptul că, atât statisticile ARMA (Asociaţia Română pentru Măsurarea Audienţelor), cât şi sondajele pentru măsurarea audienţelor pe care le-am realizat intern, în intervalul ianuarie-noiembrie 2019, au relevat un declin în trendurile de vizionare, pentru majoritatea canalelor Discovery şi pentru canalele Eurosport, comparativ cu 2018”, a mai precizat Telekom.
Astăzi, a venit şi răspunsul Discovery, tot pe Facebook. Unde? Chiar la comentarii, sub postarea Telekom.
Ce răspund Discovery şi Eurosport:
„Am fost şi încă suntem deschişi să ajungem la o înţelegere cu Telekom România. Ne dorim ca fanii noştri să poată viziona în continuare emisiunile şi evenimentele sportive favorite de pe canalele noastre, care includ Eurosport, Discovery Channel, TLC sau Travel Channel.
Simţim totodată nevoia să clarificăm faptul că în permanenţă ne-am dorit să continuăm parteneriatul cu Telekom România, într-o manieră care să nu afecteze clienţii din perspectiva conţinutului sau a preţului.
Dimpotrivă, de-a lungul anilor, am îmbogăţit semnificativ oferta de conţinut, astfel încât consumatorii să poată primi mai mult.
Succesul canalelor noastre nu s-a diminuat. Cota portofoliului nostru a crescut cu 41% în 2019 vs. 2018, conform măsurătorilor oficiale din Romania. Fiecare meci important al Simonei Halep din 2019 a fost vizionat de aproape un milion de români, partidele din Premier League atrag sute de mii de telespectatori şi aproape 900.000 de români au vizionat competiţiile de snooker sau de ciclism pe Eurosport.
Le-am oferit constant fanilor noştri din România conţinut de calitate inspirat din realitate şi competiţii sportive premium, iar cu această ocazie dorim să le mulţumim pentru toată susţinerea şi aprecierea de care au dat dovadă.”
Citeşte şi:
Comentarii
E adevarat ca Discovery a cerut un pret mult mai mare decat anul trecut?
Daca sunt asa de onesti, de ce nu spun? Daca nu au nimic de ascuns?
Niste investitii in comentatori se pot face? Ca sunt de toata jena!